Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:Nainen saa apteekista voiteita Kelan korvauksella niin paljon, ettei kaikkea ehdi käyttää. joten hän tekee hyvää myymällä niitä eteenpäin

Vierailija
08.04.2026 |

Perusvoiteita nainen saa reseptillä atooppisen ihonsa hoitamiseen. Kela korvaa perusvoiteita ihosairauksien hoitoon yhdeksän 500 gramman pulloa kolmessa kuukaudessa.

Hän kertoo, että häneltä ostaa rasvaa usein nainen, jolla on kaksi vaippaikäistä lasta ja talous tiukoilla.

"Olen ajatellut, että toiselle siitä on isompi ilo."

Nainen ei ymmärrä, miksei perusvoiteita voisi myydä tai antaa eteenpäin, jos ne ovat vanhentumassa.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011928742.html?utm_medium=promobox&utm_…

Kaikki voittaa vai miten se menekään

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet eivät vanhene kun ei niitä kaikkia kerralla osta vaan sitä mukaa kun tarvii. Hyväksikäyttöhän tuo on ja pitäisi saada rangaistus. 

Vierailija
162/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaten myydään adhd kevyt huume lääkkeitä todella paljon.  kyltymättömät apteekkari siat hymyssä suin näitäkin kaupustelee niissä kate kohillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista adhd-lääkkeistä narkkari kovin kummoisia keksejä saa

Vierailija
164/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiteet eivät vanhene kun ei niitä kaikkia kerralla osta vaan sitä mukaa kun tarvii. Hyväksikäyttöhän tuo on ja pitäisi saada rangaistus. 

Kyllä! Vankilaan elinkautiseen tuosta pitäisi joutua tietenkin. Karmea rikos...

Vierailija
165/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko oikeesti parempi että ne voiteet vanhenis kaappiin?? Kateelliset täällä ulisee voiteista. Menkää ostamaan tekin niitä voiteita vaikka peräkärryllinen tältä himohamstraajalta. Vai väitättekö että ootte niin köyhiä ettei ole varaa voiteeseen.

Vierailija
166/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut reseptilääkkeitä toimeentulotuella ja myynyt eteenpäin. 

- kipulääkkeet (ns. kolmiolääkkeet)
- psyykenlääkkeet (masennukseen, ahdistukseen)
- unilääkkeet 

Ostajia löytyy aina. Enkä pode huonoa omaatuntoa, vaikka joku tappaisi itsensä noilla lääkkeillä. Ei ole minun ongelmani, että joku Pilleri-Pete tai Pilleri-Piia hakee elämäänsä "jännitystä" sekakäytöllä (lääkkeet + alkoholi). Aivan sama minkä ikäinen henkilö kyseessä. Jos kuolee teini, niin en jää suremaan. Jos kuolee aikuinen, en jää suremaan. Jos jää kuolleen henkilön lapsia orvoiksi, niin en jää suremaan.

Vierailija
167/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekää kelaan kaikki voidepurkin jämät, jos kyttäys on tätä tasoa,jos jää yli ,niin parempi että sen joku tarvitseva käyttää. miksi pitäisi mennä roskiin ja kaatopaikalle jos jää yli?.en käsitä tätä köyhien ja sairaiden sairaanloista kyttäämistä.on täyttä pahuutta.

Vierailija
168/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajana vaadin osaani myyntihinnoista!

Vierailija
169/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- unilääkkeet 

Ostajia löytyy aina. Enkä pode huonoa omaatuntoa, vaikka joku tappaisi itsensä noilla lääkkeillä. Ei ole minun ongelmani, että joku Pilleri-Pete tai Pilleri-Piia hakee elämäänsä "jännitystä" sekakäytöllä (lääkkeet + alkoholi). Aivan sama minkä ikäinen henkilö kyseessä. Jos kuolee teini, niin en jää suremaan. Jos kuolee aikuinen, en jää suremaan. Jos jää kuolleen henkilön lapsia orvoiksi, niin en jää suremaan.

Huono ragebaitti 

1,2/5

Vierailija
170/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ostaa 36 purkkia vuodessa jos tarvitsee vain 10? Vaikka ne itselle on ilmaisia niin joku ne kuitenkin joutuu kustantamaan. 

Suomalainen ottaa vaikka turpaan kun ilmaiseksi saa!

Vierailija
171/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti loppuu rasvoista kela-korvaus kokonaan.

Vierailija
172/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo taas törkeää veronmaksajien hyväksikäyttöä. Millä ihmeen perusteella KELA ylipäätään korvaa tuollaisen määrän rasvoja kenellekään? Onhan mullakin KELAn korvaamia lääkkeitä ja niitä korvataan just se määrä, joka niitä mulla menee. Noh, kukaan tuskin ostaisi mun verenpaine- tai diabeteslääkkeitä, mutta silti. Miksi jotkut myös ostavat noita rasvoja torilla/kirppiksillä? Nyt tilanne voi olla win-win myyjä-/asiakas-akselilla, mutta kun jokin taho sitten päättääkin, että eipäs enää korvatakaan kun on niin paljon väärinkäytöksiä, niin sitten kärsivät kaikki. Nekin, jotka asianmukaisesti hoitavat asiansa. Älkää ostako!

Vierailija
173/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- unilääkkeet 

Huono ragebaitti 

1,2/5

Kiitos kun tartuit syöttiin! Kiva nähdä miten nopeasti löytyi ennustajaeukko tähänkin ketjuun. 

Karu totuus on se, että minä myyn lääkkeitä. Ja toinen karu totuus on se, että minulla on aika heikko empatiakyky. Huomasin jo nuorena, että minä en reagoinut "normaalisti" (hätäännys, pelko, itku) tilanteisiin missä muut lapset reagoivat.  

Vierailija
174/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annetaan ostaa noin monta kerralla vaikka kukaan ei tarvitse. Ihan typerä systeemi.

Vierailija
175/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti loppuu rasvoista kela-korvaus kokonaan.

Tämä.

Vierailija
176/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- unilääkkeet 

Huono ragebaitti 

1,2/5

Kiitos kun tartuit syöttiin! Kiva nähdä miten nopeasti löytyi ennustajaeukko tähänkin ketjuun. 

Karu totuus on se, että minä myyn lääkkeitä. Ja toinen karu totuus on se, että minulla on aika heikko empatiakyky. Huomasin jo nuorena, että minä en reagoinut "normaalisti" (hätäännys, pelko, itku) tilanteisiin missä muut lapset reagoivat.  

Karu totuus on, että kukaan ei ole niin tyhmä, että tunnustaa rikollisen toiminnan julkisesti, ellei halua jäädä kiinni. 

Vierailija
177/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan vaan tuollaiset kela huijarit.

Vierailija
178/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ostaa 36 purkkia vuodessa jos tarvitsee vain 10? Vaikka ne itselle on ilmaisia niin joku ne kuitenkin joutuu kustantamaan. 

Niin veronmaksajat. Eli me kaikki toisin sanoen.

Vierailija
179/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣

Vierailija
180/185 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vankilathat eivät olekaan vielä täynnä…muuten tosi huvittava kommentti 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi