Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui kun käytin rahaa

Vierailija
08.04.2026 |

Vaimo oli ystävänsä kanssa viikon lomareissulla ja minä hänen poikansa kanssa kotosalla. Päätin sitten että käydään poitsun kanssa ostamassa mulle halpa työmatka-auto, kun ei huvita aina fillaroida 10 kilsaa suuntaansa. Mukavaa ajanvietettä pojan kanssa, syömässä käytiin ym. No, vaimo sitten päätti vetää kilarit tästä kun käytin kokonaista 1200 euroa omia palkkatulojani omaan hankintaani neuvottelematta hänen kanssaan. Siis mitä hlvettiä? Ihan hyvin tullaan taloudellisesti toimeen ja itse ansaittua rahaa. Miten ihmiset jaksaa tehdä ongelman kaikesta? Järjetöntä kontrolloinnin tarvetta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sellainen käsitys, että kun parisuhteeseen saati avioliittoon ryhdytään, toisesta tulee hänen omaisuuttaan. Vapaus kirjaimellisesti menetetään kaikin tavoin. 

Ei enää ikinä avioon tai saman katon alle.

Vierailija
2/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettua puhua asiasta vaimon kanssa.

Vierailija
4/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vinkuu vauva-palstalla, kun vaimo suuttui hänelle. Valitan, kuulen vauvan itkua kun luen tämä aloituksen. 

Vierailija
5/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on olla lihavan kanssa naimisissa

Vierailija
6/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vinkuu vauva-palstalla, kun vaimo suuttui hänelle. Valitan, kuulen vauvan itkua kun luen tämä aloituksen. 

Tai ei ole mitään vaimoa kunhan trollaa millaisia vaimot hänen mielestään on.

Vierailija
7/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Koska jälleen kerran, naiset ovat täydellisiä kaiken hyvyyden ilmentymiä. He eivär kertakaikkiaan voi olla ikäviä tai epäjohdonmukaisia, ikinä. Pakko siis olla trollausta. -sivusta

Vierailija
8/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin vaimon kanssa, että hän vastaa pienistä päätöksistä ja minä isommista. Mitään isoja päätöksiä ei ole tarvinnut tehdä. Pääsee helpommalla kun vain myöntää tappion, että kotitaloudellinen valta on naisella. Minä oikeastaan vain ajan autoa, vaimo tekee ja päättää kaikesta muusta. 

Vierailija
9/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Koska jälleen kerran, naiset ovat täydellisiä kaiken hyvyyden ilmentymiä. He eivär kertakaikkiaan voi olla ikäviä tai epäjohdonmukaisia, ikinä. Pakko siis olla trollausta. -sivusta

Jos vaimo olisi kannattaisi varmasti keskustella asuasta hänen kanssa eikä av, mutta jatka toki.

Vierailija
10/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vttumaisen naisen harrastamaa väheksyntää. Sun kanssa ei voisi olla kuin onneton.

Vierailija
11/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no koittakaa sopia kiistanne.

Vierailija
12/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvotella vaimon kanssa asioista:

1. Päätetään yhdessä tehdä niinkuin vaimo sanoo tai haluaa.

2. Neuvottelut ovat päättyneet.

Vierailija
13/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin vaimon kanssa, että hän vastaa pienistä päätöksistä ja minä isommista. Mitään isoja päätöksiä ei ole tarvinnut tehdä. Pääsee helpommalla kun vain myöntää tappion, että kotitaloudellinen valta on naisella. Minä oikeastaan vain ajan autoa, vaimo tekee ja päättää kaikesta muusta. 

Näinhän se menee. Tätä sitten naiset kutsuvat tasa-arvoksi ja ihmettelevät samaan hengenvetoon, että miksei se eunukiksi autokuskiksi kuohittu mies ole enää oma-aloitteinen avioliitossa. Niin, miksiköhän?

Vierailija
14/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tarinasi on tosi ap. Mun mies on ostanut lähivuosina kaksikin autonromua. Kumpikaan ei ole ajokunnossa. Toiseen upotti vieläpä yli 3 tonnia korjaukseen huijarifirmalle.

En  suuttunut, mutta ihmettelen, koska meillä on uudehko auto.

Vierailija
15/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Tätä sitten naiset kutsuvat tasa-arvoksi ja ihmettelevät samaan hengenvetoon, että miksei se eunukiksi autokuskiksi kuohittu mies ole enää oma-aloitteinen avioliitossa. Niin, miksiköhän?

Tämähän sun tavoite olikin, että pääset purkamaan naisvihaasi. Sen huomasin heti tästä aloituksesta, että provo. 0/5

Vierailija
16/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten neuvotella vaimon kanssa asioista:

1. Päätetään yhdessä tehdä niinkuin vaimo sanoo tai haluaa.

2. Neuvottelut ovat päättyneet.

Itsehän olet puolisosi valinnut.

Vierailija
17/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä mene normaalissa parisuhteessa. Mutta onhan se tietty kauheaa jos joutuu vähän kotitöitä tekemään, niin sitten on kuohittu eunukki eikä saa päättää mistään. Oikein kunnon uhriutumista taas. Usein varmaan vaimo kysyy, että mitäs mieltä ja sitten mies laiskana vastaa, että valitse sinä tai ihan kiva. Ja sitten taas uhriudutaan, kun nainen päätti. 

Vierailija
18/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo olisi kannattaisi varmasti keskustella asuasta hänen kanssa eikä av, mutta jatka toki.

Miesten jokaista otsanrypistystä sopii kyllä vatvoa täällä kymmenien sivujen verran. 

Vierailija
19/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän sun tavoite olikin, että pääset purkamaan naisvihaasi. Sen huomasin heti tästä aloituksesta, että provo. 0/5

Tuo ei kylläkään ollut minun kirjoittamani kommentti. Ei kannata tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä. Ap.

Vierailija
20/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tarinasi on tosi ap. Mun mies on ostanut lähivuosina kaksikin autonromua. Kumpikaan ei ole ajokunnossa. Toiseen upotti vieläpä yli 3 tonnia korjaukseen huijarifirmalle.

En  suuttunut, mutta ihmettelen, koska meillä on uudehko auto.

Eli koska sinä et suuttunut, munkaan vaimo ei voi suuttua? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi