Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui kun käytin rahaa

Vierailija
08.04.2026 |

Vaimo oli ystävänsä kanssa viikon lomareissulla ja minä hänen poikansa kanssa kotosalla. Päätin sitten että käydään poitsun kanssa ostamassa mulle halpa työmatka-auto, kun ei huvita aina fillaroida 10 kilsaa suuntaansa. Mukavaa ajanvietettä pojan kanssa, syömässä käytiin ym. No, vaimo sitten päätti vetää kilarit tästä kun käytin kokonaista 1200 euroa omia palkkatulojani omaan hankintaani neuvottelematta hänen kanssaan. Siis mitä hlvettiä? Ihan hyvin tullaan taloudellisesti toimeen ja itse ansaittua rahaa. Miten ihmiset jaksaa tehdä ongelman kaikesta? Järjetöntä kontrolloinnin tarvetta.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hiljattain 100K veneen kertomatta vaimolle. Vetää sitten kesällä kilarit, mutta vetäkööt 😂

Vierailija
82/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

Voi lol sun esimerkkiäsi. Vaimon ei tarvi vetää kilareita, vaan kaivaa omaa rahapussukkaistaan terassin laudoitukseen, jos kerran lomamatkaankin on varaa.

Yhteinen talo, yhteinen terassi. Terassin hinnasta miehen osuus olisi ollut 800, vaimon yhtä lailla 800.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaan että tämä tapahtui. Tietysti jos teillä rahaa riittää, niin mikäs siinä. Oletteko tähän asti olleet autottomia ja tarkoitus on ollut niin jatkaa? Auto voi olla halpa, mutta vakuutukset ja korjaamokulut ei. Onko sille autolle paikka? Ostitko jonkun täysromun tai ihan naurettavan auton?

Vierailija
84/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

No pakkohan se nyt jotenkin on vääntää miehen syyksi taas  :D  Jos vaimon pitää saada se terassilaudoitus niin olis voinut jättää viikon lomareissun tekemättä. Niin.

Miksi sen vaimon pitäisi yksin maksaa terassilaudoitus yhteiseen kotiin, kun mies haluaa itselleen projektiauton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi