Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui kun käytin rahaa

Vierailija
08.04.2026 |

Vaimo oli ystävänsä kanssa viikon lomareissulla ja minä hänen poikansa kanssa kotosalla. Päätin sitten että käydään poitsun kanssa ostamassa mulle halpa työmatka-auto, kun ei huvita aina fillaroida 10 kilsaa suuntaansa. Mukavaa ajanvietettä pojan kanssa, syömässä käytiin ym. No, vaimo sitten päätti vetää kilarit tästä kun käytin kokonaista 1200 euroa omia palkkatulojani omaan hankintaani neuvottelematta hänen kanssaan. Siis mitä hlvettiä? Ihan hyvin tullaan taloudellisesti toimeen ja itse ansaittua rahaa. Miten ihmiset jaksaa tehdä ongelman kaikesta? Järjetöntä kontrolloinnin tarvetta.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

No pakkohan se nyt jotenkin on vääntää miehen syyksi taas  :D  Jos vaimon pitää saada se terassilaudoitus niin olis voinut jättää viikon lomareissun tekemättä. Niin.

Vierailija
42/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että täällä on näin häiriintynyttä porukkaa. Mutta mitäpä keskustelupalstalta voi odottaa. Päättyköön osuuteni tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

No pakkohan se nyt jotenkin on vääntää miehen syyksi taas  :D  Jos vaimon pitää saada se terassilaudoitus niin olis voinut jättää viikon lomareissun tekemättä. Niin.

Eipä voinut jättää. Mutta mielikuvitusvaimo kyllä maksaa sen terassijutskan.

Vierailija
44/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö vaimo Gambiassa vai Turkissa?

Vierailija
45/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

ou jee

mikä rahka eläkeläiselle?

Vierailija
46/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju osoittaa hienosti kuinka voimakasta miesviha on.

Vierailija
47/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa hienosti kuinka voimakasta miesviha on.

Terveisin incel

Vierailija
48/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö vaimo Gambiassa vai Turkissa?

Gambiassa kävi ihan vaan rantalomalla. Ap

Vierailija
49/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin vaimon kanssa, että hän vastaa pienistä päätöksistä ja minä isommista. Mitään isoja päätöksiä ei ole tarvinnut tehdä. Pääsee helpommalla kun vain myöntää tappion, että kotitaloudellinen valta on naisella. Minä oikeastaan vain ajan autoa, vaimo tekee ja päättää kaikesta muusta. 

Tämäkään ei ole hyvä. Koska sitten vaimo valittaa, miten kaikki metatyö jää hänelle.

Ei sillä ole tietenkään väliä, että sua kiinnostaa hyvin vähän millaiset tapetit, laatikoiden vetimet tai matot tai ihan mikä vain teille tulee, eikä sillä, että vaimolle ei koskaan kelpaa mikään mitä sinä ehdotat, koska kaikkea pitää harkita ja pyöritellä monia vaihtoehtoja. Ja vaikka lopulta päädyttäisiin sun ehdotukseeen - mutta ei tietenkään suoraan siihen voi päätyä.

Ai että mä melkein kaiholla muistelen aikaa, kun sai itse päättää omista asioista. Talon värin valintaan meni muutama minuutti ja vieläkin siinä silmä lepää. Nyt sama homma olisi aivan järjetön show, jossa pyöriteltäisiin paljon vaihtoehtoja, haettaisiin maalinäytteitä ja arvottaisiin asiaa - ja silti saatettaisiin puolen vuoden päästä olla valintaan tyytymättömiä.

No, eihän tuo mua muuten haittaa, mutta mua ei kiinnostaisi nähdä turhaa vaivaa nolla (tai jopa negatiivisella) hyödyllä. 

Vierailija
50/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia nynnyjä sitä onkin olemassa. Ap on oiva esimerkki nynneröstä.

Kyllä. Osti lupaa kysymättä auton. Olis pitänyt vielä vetää akkaa tauluun niin olis kova jätkä.

Vierailija
51/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvotellaan kaikista yli 600 euron ostoksista.

Voisin kuvitella auto ostetaan syksyllä / talvella, mutta keväällä ? Kun olet kaikki paukkupakkaset fillaroinut

Vierailija
52/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia nynnyjä sitä onkin olemassa. Ap on oiva esimerkki nynneröstä.

Kyllä. Osti lupaa kysymättä auton. Olis pitänyt vielä vetää akkaa tauluun niin olis kova jätkä.

Niinhän ne kovat jätkät tekee. Mutta aapee on betauros. Ei olis ottanut alfanaarasta. Oma mokansa.

Vierailija
53/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä. Tuon hintaluokan autot ovat romuttamokamaa. Olis toi trolli ostanut edes mopedin.

Vierailija
54/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella auto ostetaan syksyllä / talvella, mutta keväällä ? Kun olet kaikki paukkupakkaset fillaroinut

Häh? Kevät on autokaupan parasta aikaa. Toisekseen, miksi hitossa neuvottelette? Ymmärrän jos rahaa ei ole, mutta kun sitä ilmeisesti tässä oli niin mikä ongelma?

Vierailija
55/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Kirjoitat kuin lapsi. Ootko vähän ressukka.

Kuvittelen, että juuri tuollainen ylimielinen, alaspäin katsova, vähättelevä asenne aloittajan vaimollakin on.

Päinvastoin, eivät ressukat ostele itselleen autoja. Ressukat polkevat sillä fillarillaan jotta perheen rahat säästyisivät vaimon lomamatkailuun.

Vierailija
56/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kevät on autokaupan parasta aikaa. Toisekseen, miksi hitossa neuvottelette? Ymmärrän jos rahaa ei ole, mutta kun sitä ilmeisesti tässä oli niin mikä ongelma?

Joten aloittajalla ei ole mitään ongelmaa. Rahaa on. NEXT!

Vierailija
57/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä. Tuon hintaluokan autot ovat romuttamokamaa. Olis toi trolli ostanut edes mopedin.

Vauvapalstan kirjoittajista pääosa ajelee 1200 euron autoilla, tai ei omista autoa ollenkaan. 

Vierailija
58/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Sulla mitään rahoja ollut. 

Vierailija
59/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Sulla mitään rahoja ollut. 

Eli pidät täysin mahdottomana, että aloittajan kuvaama tilanne olisi mitenkään voinut oikeasti tapahtua. 

Ehei, ei sellaisia puolisoita olekaan, jotka haluaisivat kontrolloida ja hallita.

Vierailija
60/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimo on kaikki ihmiset? Ei siis vain kaikki naiset vaan kaikki ihmiset? 

Nykyään tietty kyllä tehdään suuria ongelmia ja halutaan kontrolloida muiden tekmisiä tai tekemättä jättämisiä yleisestikin, siinä tietty olet oikeassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi