Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui kun käytin rahaa

Vierailija
08.04.2026 |

Vaimo oli ystävänsä kanssa viikon lomareissulla ja minä hänen poikansa kanssa kotosalla. Päätin sitten että käydään poitsun kanssa ostamassa mulle halpa työmatka-auto, kun ei huvita aina fillaroida 10 kilsaa suuntaansa. Mukavaa ajanvietettä pojan kanssa, syömässä käytiin ym. No, vaimo sitten päätti vetää kilarit tästä kun käytin kokonaista 1200 euroa omia palkkatulojani omaan hankintaani neuvottelematta hänen kanssaan. Siis mitä hlvettiä? Ihan hyvin tullaan taloudellisesti toimeen ja itse ansaittua rahaa. Miten ihmiset jaksaa tehdä ongelman kaikesta? Järjetöntä kontrolloinnin tarvetta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tarinasi on tosi ap. Mun mies on ostanut lähivuosina kaksikin autonromua. Kumpikaan ei ole ajokunnossa. Toiseen upotti vieläpä yli 3 tonnia korjaukseen huijarifirmalle.

En  suuttunut, mutta ihmettelen, koska meillä on uudehko auto.

Eli koska sinä et suuttunut, munkaan vaimo ei voi suuttua? Ap

Näinhän se menee

Vierailija
22/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin vaimon kanssa, että hän vastaa pienistä päätöksistä ja minä isommista. Mitään isoja päätöksiä ei ole tarvinnut tehdä. Pääsee helpommalla kun vain myöntää tappion, että kotitaloudellinen valta on naisella. Minä oikeastaan vain ajan autoa, vaimo tekee ja päättää kaikesta muusta. 

Näinhän se menee. Tätä sitten naiset kutsuvat tasa-arvoksi ja ihmettelevät samaan hengenvetoon, että miksei se eunukiksi autokuskiksi kuohittu mies ole enää oma-aloitteinen avioliitossa. Niin, miksiköhän?

No eikä mene normaalissa parisuhteessa. Mutta onhan se tietty kauheaa jos joutuu vähän kotitöitä tekemään, niin sitten on kuohittu eunukki eikä saa päättää mistään. Oikein kunnon uhriutumista taas. Usein varmaan vaimo kysyy, että mitäs mieltä ja sitten mies laiskana vastaa, että valitse sinä tai ihan kiva. Ja sitten taas uhriudutaan, kun nainen päätti. 

Huom! Aloituksessa ei puhuttu lainkaan kotitöistä eikä varsinkaan siitä, että tekeekö mies niitä vai ei.

Aloitus liittyy valtaan ja vallankäyttöön. Kuka polkaisi ensimmäisenä lattiaan hääkakkua leikatessa, kenen pillin mukaan tanssitaan.

Tottakai nainen saa omilla rahoillaan lähteä lomareissulle. Tietenkään mies ei omilla rahoillaan saa ostaa itselleen autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee

Vierailija
24/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä youghurt incelille?

Vierailija
25/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin vaimon kanssa, että hän vastaa pienistä päätöksistä ja minä isommista. Mitään isoja päätöksiä ei ole tarvinnut tehdä. Pääsee helpommalla kun vain myöntää tappion, että kotitaloudellinen valta on naisella. Minä oikeastaan vain ajan autoa, vaimo tekee ja päättää kaikesta muusta. 

Näinhän se menee. Tätä sitten naiset kutsuvat tasa-arvoksi ja ihmettelevät samaan hengenvetoon, että miksei se eunukiksi autokuskiksi kuohittu mies ole enää oma-aloitteinen avioliitossa. Niin, miksiköhän?

No eikä mene normaalissa parisuhteessa. Mutta onhan se tietty kauheaa jos joutuu vähän kotitöitä tekemään, niin sitten on kuohittu eunukki eikä saa päättää mistään. Oikein kunnon uhriutumista taas. Usein varmaan vaimo kysyy, että mitäs mieltä ja sitten mies laiskana vastaa, että valitse sinä tai ihan kiva. Ja sitten taas uhriudutaan, kun nainen päätti. 

Huom! Aloituksessa ei puhuttu lainkaan kotitöistä eikä varsinkaan siitä, että tekeekö mies niitä vai ei.

Aloitus liittyy valtaan ja vallankäyttöön. Kuka polkaisi ensimmäisenä lattiaan hääkakkua leikatessa, kenen pillin mukaan tanssitaan.

Tottakai nainen saa omilla rahoillaan lähteä lomareissulle. Tietenkään mies ei omilla rahoillaan saa ostaa itselleen autoa.

Tämähän se sun tavoite oli kun teit aloituksen . Pääset itkemään sitä, että mies ei saa ja nainen saa. Menepäs nyt pirtin puolelle. Äippäsi on leipassut sulle nisua. Illalla saat sitten tisua.

Länkytät naisvihasta, kaikki on sun mielestä alottajan viestejä ja ilmeisesti naiset on täydellisiä pulmusia. Siinä sä kuitenkin vttuilet syyttä suotta minkä kerkeet viesti toisensa perään antaen oikein ihanaa kuvaa naisista. Sitten ihmettelet miks joku va jakki vihaa naisia. Onneksi valtaosa naisista on terveitä, eikä sun kaltaisia vtun kahjoja.

Vierailija
26/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti valita se jännä nainen, ei sitten kiltti kelvannut. 

Vierailija
27/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se sun tavoite oli kun teit aloituksen . Pääset itkemään sitä, että mies ei saa ja nainen saa. Menepäs nyt pirtin puolelle. Äippäsi on leipassut sulle nisua. Illalla saat sitten tisua.

En ollut tämä aloittaja. Mutta sinä kyllä piirrät itsestäsi sellaista kuvaa, kun kuvittelen aloittajan vaimon olevan ihmisenä ja puolisona. Ihmettelen, miksi kukaan ottaisi tuollaista puolisoa. Mikään mainitsemasi "normaali parisuhde" se ei ole. Normaaleissa parisuhteissa vallitsee tasa-arvo ja molemminpuolinen kunnioitus. 

Toki, usein vakka kantensa valitsee. Niinkuin vaikka Tuksu ja Veijo, Touko Tarkki ja "Nadja Berough".

Vierailija
28/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

Voi lol sun esimerkkiäsi. Vaimon ei tarvi vetää kilareita, vaan kaivaa omaa rahapussukkaistaan terassin laudoitukseen, jos kerran lomamatkaankin on varaa.

Vierailija
29/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. x

Vierailija
30/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaat, niin se vastuas ei ollutkaan alkuperäiseen viestiin, vaan valitukseen kun mies ei muka saa päättää mistään ja kuohitaan eunukiksi. Joka ei sekään liity alkuperäiseen aloituksen mitenkään.

Vierailija
31/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaimolla ollut mitään syystä suuttua kun omaa rahaasi käytit. Kai myös maksat kaikki auton kulut jatkossa omasta palkasta ettei mene yhteisistä rahoista? Eihän tuo auto itsessään paljoa maksanut mutta sen kulut ovat kalliita.

Vierailija
32/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ”Kuohittu eunukki” onko se jo kertaalleen kuohitun uudelleenkuohittu?  

Vierailija
33/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, suuri sydän

Vierailija
34/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla outo vaimo ja teillä outo parisuhde. Mun mies ostelee omilla rahoillaan milloin mitäkin ja niin teen minäkin. Sitten jos ostetaan jotain yhteistä, niin siitä keskustellaan. Ja tietty ensin katsotaan, että kummallakin on otsoksiina varaa ilman, että yhteinen talous kaatuu.

Vierailija
35/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa sanoa, mistä vaimo lopulta suuttui, kun ei tunne taustoja. Oliko hän juuri ennen matkaasi pyytänyt sinulta, että uusittaisiin tänä keväänä terassin laudoitus, johon sinä olit vastannut, että "en mä nyt halua laittaa 800 euroa siihen kiinni, ihan järjettömän kallista" tms.?

Että mitäpä tähän kommentoisi? Ikävää kun teillä on riitaa.

Voi lol sun esimerkkiäsi. Vaimon ei tarvi vetää kilareita, vaan kaivaa omaa rahapussukkaistaan terassin laudoitukseen, jos kerran lomamatkaankin on varaa.

Mielikuvitusvaimosi maksaa kyllä terassiin menevät kulut. Ole huoleti. Kohta saat päivälääkkeesi.

Tällee sivusta kattoen näyttäis kyllä että sä taidat olla se lääkityksellä oleva. Ainakin pitäs olla. Tervejärkinen aikuinen ei käyttäydy noin. Joka kommentilla ja vastauksella kaivat vaan itelles syvempää kuoppaa, osoittaen että viiraa ja pahasti

Vierailija
36/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykerömuna valitsi itselleen alfanaaraan.

Minustakin alfanaaraat pitäisi jättää alfauroksille, eli vaimonhakkaajille, juopoille ja pettäjille. Väkivaltaa (henkistä ja fyysistä) puolin ja toisin. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
37/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku ei oo vaimoa enkä saa pinppaakaan koskaan. Ap

Vierailija
38/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykerömuna valitsi itselleen alfanaaraan.

Kuten tiedät, nykerömunat eivät ole siinä asemassa, että pääsisivät valitsemaan.

Mutta jokuhan se sai aloittajan vaimon valitsemaan hänet. Mikä? Rahako? Hyvä isä lapsille?

Vierailija
39/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmosi haluaa et tuhlaa turhia.Viisas vmon sinulla.

Vierailija
40/84 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sulla outo vaimo ja teillä outo parisuhde. Mun mies ostelee omilla rahoillaan milloin mitäkin ja niin teen minäkin. Sitten jos ostetaan jotain yhteistä, niin siitä keskustellaan. Ja tietty ensin katsotaan, että kummallakin on otsoksiina varaa ilman, että yhteinen talous kaatuu.

Ja vieläpä kun vaimo ei ole kotona. Ei ilmeisesti edes uskaltaisi kokeilla jos vaimo on kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän