Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

172cm 74kg nainen

Vierailija
07.04.2026 |

Näytän mielestäni hyvältä. Vaatekoko M/L jo pituudenkin puolesta. Ikä 35v

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat mitat. Mies olen. Olin joskus 64kg, ja silloin ruipelo

Vierailija
42/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista, että vaatekoko on noilla mitoilla m?? Mä olen 15 kg kevyempi, pari senttiä pitempi ja käytän myös m-kokoisia vaatteita.

Joillain on lihasta ja se vaikuttaa tosi paljon 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 162 cm ja painan 80 kg, jos minulla ei olisi lihasta paljon olisi varmaan suuri paino mittaiselleni. Toisaalta sama se mitä painaa kun on peilikuvaan tyytyväinen.

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Ei mulla ole isot luut vaan treenaan paljon, katsos ku lihas painaa enemmän kun läski;)

Vierailija
44/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vielä tuuheasti karvaa jakorasian ympäristössä?

Eiksoo ihan karseeta jos aikuinen näyttää aikuiselta? Saat itse larpata pikkupoikaa jos haluat 

Vierailija
45/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nyt kaikki vaan on bmin paksummassa päässä

Vierailija
46/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 162 cm ja painan 80 kg, jos minulla ei olisi lihasta paljon olisi varmaan suuri paino mittaiselleni. Toisaalta sama se mitä painaa kun on peilikuvaan tyytyväinen.

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Ei mulla ole isot luut vaan treenaan paljon, katsos ku lihas painaa enemmän kun läski;)

Kilo lihasta painaa ihan saman verran kuin kilo läskiä.

Vierailija
47/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinikuosissa. Varmaan kamala näky.

Vierailija
48/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiainesta.

Vierailija
49/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Kilo l ä skiä tai lihasta painaa sen kilon.  

Vierailija
50/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Kyllä, kilo lihasta painaa tasan yhtä paljon (1 kg) kuin kilo läskiä. Ero on tiheydessä: lihas on tiheämpää ja vie pienemmän tilavuuden, kun taas rasva on vähemmän tiheää ja vie enemmän tilaa. Tämän vuoksi kilo lihasta näyttää paljon pienemmältä köntiltä kuin kilo rasvaa. Ero onkin siinä kumpaa se on, itsellä lihasta. Käytän vaatekokoa m/L

Vierailija
51/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski.

Ketjun jokainen lihava nainen saisi aloittaa dietin tänään ja mennä lenkille.

Vierailija
52/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Kyllä, kilo lihasta painaa tasan yhtä paljon (1 kg) kuin kilo läskiä. Ero on tiheydessä: lihas on tiheämpää ja vie pienemmän tilavuuden, kun taas rasva on vähemmän tiheää ja vie enemmän tilaa. Tämän vuoksi kilo lihasta näyttää paljon pienemmältä köntiltä kuin kilo rasvaa. Ero onkin siinä kumpaa se on, itsellä lihasta. Käytän vaatekokoa m/L

Mitkä sun mitat on? Todennäköisesti vaan ahtaudut liian pieniin vaatteisiin.

Vierailija
53/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 175 cm pitkä ja painan 84 kg. Näytän sopusuhtaiselta. Rinnan ja lantion ympärys sama. Ja vyötäron ympärys 12 cm kapeampi kuin lantion/rinnanympärys. En ihan joka tuulessa huoju. Tai lähde joka epelin matkaan. 

Vierailija
54/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Kilo l ä skiä tai lihasta painaa sen kilon.  

Mutta kilo lihasta mahtuu pienempään tilaan kuin pläski. Mulla on vyötärönympärys 77 cm, vaikka olen 8 kiloa ylipainoinen. Jossain on siis lihastakin.

Vierailija
55/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski.

Sine oot oomi. 

Vierailija
56/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan isot luut.

Tirsk.

Mitkä sun mitat on? Todennäköisesti vaan ahtaudut liian pieniin vaatteisiin.

162/ rinta 99-100cm/ vyötärö 69-70 ja 101 lantio. Edelleen lihas on kiinteämpää ja totta sinänsä että esimerkiksi jalkani ja hauikseni eivät kunnolla mahdu normi naistenvaatteisiin.

Vierailija
57/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 kg ylimääräistä.

Tajuatko että tuon pituinen nainen olisi pelkkää luuta ja nahkaa jos painaisi vain reilu 50kg. olisi sairaalloisen laiha. mistä teitä idi oo tte ja sikiää?

Vierailija
58/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa 20-25 kiloa liikaa. M32

No laihduta sitten ihmeessä!

Vierailija
59/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski.

Anna hyvä syy miksi bmi25 tarvii laihduttaa 

Vierailija
60/83 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä panee ulvahtamaan tämmöisen avauksen?  

Varmasti ap näyttää omasta mielestään hyvältä, mutta vaikka hän sitä kuinka kaakattaa, niin mies näkee BMI25 naisen kelvottomana rumana läskinä.