172cm 74kg nainen
Näytän mielestäni hyvältä. Vaatekoko M/L jo pituudenkin puolesta. Ikä 35v
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
Hah. Sinäkö päätät, kuka on lihava? ET TODELLAKAAN.
Ei ole mielipideasia, läski.
Ei olekaan. BMI on olemassa. Siihen on merkitty raja-arvot. 172 cm, 74 kiloa on myös normaalipainossa.
Etkö sinä tätäkään tiennyt? :D
BMI (Body Mass Index) on yritys määrittää (eurooppalaisen, tai ainakin Belgialaisen) ihmisen yleisTERVEYDELLINEN tilanne, se esiteltiin vuonna 1832. Taustalla oli statistiikkaa, kauniit, eli hoikat, ihmiset tuolloin kupsahtelivat ihan ruuan puutteen vuoksi, mutta läskit selvisivät talven yli tai huonon satokauden yli, vararavintonsa (eli läskiensä) turvin.
Naisen kauneus, eli viehättävyys ja seksikkyys, on aivan toinen asia, sitä kuvaa Beauty Mass Index: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…;
Painoindeksillä laskettuna tuo on normaalin ja ylipainon rajamailla mutta käytännössä ihan ok. Itse olen 170 cm ja nyt kun painan 70 ja 71 kilon tienoilla, tunnen isoissa luissani olevani jopa hoikahko.
Herranjumala. Olen sua 3 senttiä pidempi ja painan 22 kiloa vähemmän. Ihan sama paljonko sulla on lihasta, olet silti tajuttoman ylipainoinen.