172cm 74kg nainen
Näytän mielestäni hyvältä. Vaatekoko M/L jo pituudenkin puolesta. Ikä 35v
Kommentit (83)
Lihavat naiset ovat kuvottavia, ja erittäin toksisia. Jos sanoo, että laihduta. Niin heti alkaa säälittävä rääkyminen. Läskit naiset ovat kuin pikkupentuja.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski.
Ketjun jokainen lihava nainen saisi aloittaa dietin tänään ja mennä lenkille.
Kuulepas, kun kävin jo tunnin lenkillä ja olen syönyt tänään kaksi ateriaa, kolmatta ei tule. Älä tule neuvomaan, miten tässä iässä laihdutetaan, sillä saa kropan vain enemmän jumiin ja kohta ylimääräisen 5 kilon sijasta niitä on 20 liikaa. Kaikilla ei ole missinvartaloa, tärkeintä on, että kroppa toimii ja on terve.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski.
Ketjun jokainen lihava nainen saisi aloittaa dietin tänään ja mennä lenkille.
Anna hyvä syy miksi bmi25 tarvii laihduttaa
No mitä sitten tapahtuisi, jos vaikka koko Suomen ylipainoiset ja lihavat naiset laihduttaisivat itsensä bmi 25:n alle?
Chadit eivät jaksaisi huolehtia kaikista suomalaisista naisista, jotka heille itseään tyrkyttävät? Haha!
Vierailija kirjoitti:
Mikä panee ulvahtamaan tämmöisen avauksen?
Varmasti ap näyttää omasta mielestään hyvältä, mutta vaikka hän sitä kuinka kaakattaa, niin mies näkee BMI25 naisen kelvottomana rumana läskinä.
ja sitten nämä samat näkövikaiset jampat ulvoo kun eivät saa naisia
Vierailija kirjoitti:
Lihavat naiset ovat kuvottavia, ja erittäin toksisia. Jos sanoo, että laihduta. Niin heti alkaa säälittävä rääkyminen. Läskit naiset ovat kuin pikkupentuja.
Tää sun viesti huokuu kypsää mieheyttä LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä panee ulvahtamaan tämmöisen avauksen?
Varmasti ap näyttää omasta mielestään hyvältä, mutta vaikka hän sitä kuinka kaakattaa, niin mies näkee BMI25 naisen kelvottomana rumana läskinä.
ja sitten nämä samat näkövikaiset jampat ulvoo kun eivät saa naisia
Muka niin kilttejä ja kunnollista. Näistä haistaa jo olemuksesta kauas kyseiset asenteet
Jo katseesta näkee sen että nainen on tavara jota ei hänelle suoda. Kerjuulla mutta katkerasti
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samanikäinen nainen, mutta 154cm/49kg.
Lähes kaunispainoinen! BMI 20,7.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-1203768…
Vierailija kirjoitti:
Mulla 170 cm ja 80 kg. En näytä läskiltä, vaikka vaakan mukaan on 8 kiloa ylimääräistä. Harrastan pätkäpaastoa, hyvin syömistä, hömppäjumppaa, joogaa ja kävelen pitkiä lenkkejä. Kesän tullen kilot yleensä karisevat, talvella kun tulee harrastettua vähemmän aerobista ja jumpattua enemmän sisällä.
Ihan hyvä näin yli viisikymppiseksi, kroppaan ei satu, ei ole mitään vaivoja ja voin tehdä mitä haluan.
Näytät varmasti erittäin läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
Hah. Sinäkö päätät, kuka on lihava? ET TODELLAKAAN.
Vierailija kirjoitti:
20 kg ylimääräistä.
toi on vähän extremeä, mutta 10-15 kg kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
Ei ole mielipideasia, läski.
Naiselle jonka pituus on 172cm on naisellinen kaunispaino enintään 53 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. BMI on olemassa. Siihen on merkitty raja-arvot. 172 cm, 74 kiloa on myös normaalipainossa.
Etkö sinä tätäkään tiennyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. BMI on olemassa. Siihen on merkitty raja-arvot. 172 cm, 74 kiloa on myös normaalipainossa.
Etkö sinä tätäkään tiennyt? :D
Trollit täällä vaan inisee ja trollaa:D
Minäkin olen 172 cm ja painan 56 kiloa. Jatkuvasti saan kuulla ”laihuudestani”. En yhtään tykkää😡
Vierailija kirjoitti:
Olen sattumalta saman 172cm pituinen. Kun painoin jotain 72 tai 73kg kaikki arvioivat painoksi noin 65kg. Kävin tuolloin ratsastamassa ja mulle annettiin isoja poneja alle "kun kerrankin on riittävän hoikka aikuisratsastaja". Voin kertoa että hevosihmiset on pahimpia painonatseja XD mutta niin ne vaan arviot heitti.
Pointtina on, että et mitenkään voi päältäpäin tietää paljonko joku painaa. On todella typerää tuijottaa jotain lukua ja sanella vajakin vakaumuksella omia pakkomielteitään faktoina.
Hahaha selitä miesten yksinäisyysepidemia? Se johtuu siitä että TE ette kelpaa MEILLE
Tutkimuksen mukaan nainen on onnellinen sinkkuna ja mies onneton. Hahaha ulvahtele kätöseesi