172cm 74kg nainen
Näytän mielestäni hyvältä. Vaatekoko M/L jo pituudenkin puolesta. Ikä 35v
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole super kurvikas, olet lihava. 172 cm naisen pitäisi painaa noin 60-65 kg.
172cm 60kg naisella on ainoastaan jompaa kumpaa: rasvaa TAI on tiukassa fitnesskunnossa
Painoin 60kg tuon mittaisena viimeksi teininä ja kuvista näkee että oon ollut laiha. Teinin ja aikuisen naisen raamit on erit. Edes kengänkoko ei ole sama, saatika farkkujen
Pakko kysyä tässä vaiheessa, miten paljon nykyisin painat, kun suhtaudut asiaan niin tunteellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Painoa 20-25 kiloa liikaa. M32
Kuinka lähellä M32 koskaan ollut oikeaa naista. Salaa tehtyjä kourimisia ei lasketa.
Itse olen 162 cm ja painan 80 kg, jos minulla ei olisi lihasta paljon olisi varmaan suuri paino mittaiselleni. Toisaalta sama se mitä painaa kun on peilikuvaan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 kg ylimääräistä.
Laita sinä iharaåossumies kuvasi tänne, niin me arvioidaan, että montakokymmentä kiloa sinulla on ylimääräistä. ...
Tärinöissään saa enää kirjoitetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 162 cm ja painan 80 kg, jos minulla ei olisi lihasta paljon olisi varmaan suuri paino mittaiselleni. Toisaalta sama se mitä painaa kun on peilikuvaan tyytyväinen.
Sulla on vaan isot luut.
Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Sulla jäi ihanteet teini-ikään sekä fyysisesti että henkisesti
Vierailija kirjoitti:
M32:lla ei ole puheoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset alapeukuttaa.
Yrittävät normalisoida lihavuuden. Ja yrittävät solvata jokaista, joka kehottaa läskejä naisia laihduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ok. 173cm ja 62 kg, näytän vielä paremmalta.
N51
51… no et
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32:lla ei ole puheoikeutta.
#sananvapaus
Kaikki on niin suhteellista. Itse olen saman pituinen ja painan 88 kg ja viimeksi tänään harrastuskaveri sanoi, että minussa ei ole enää kuin luuta ja nahkaa.
Johtuu siis siitä, että vielä viime kesänä painoin 124 kg, tottuivat minuun sellaisena, niin nyt toisten silmiin laiha.
Ja ennen kuin joku kiusaa, niin laihdutus jatkuu, ehkä vielä joskus ap:n mitoissa. (Haave)
Vierailija kirjoitti:
Ap ollut ruoka-aikana kotona.
Ok boomer. Mun mummo käytti tota sanontaa
Mulla 170 cm ja 80 kg. En näytä läskiltä, vaikka vaakan mukaan on 8 kiloa ylimääräistä. Harrastan pätkäpaastoa, hyvin syömistä, hömppäjumppaa, joogaa ja kävelen pitkiä lenkkejä. Kesän tullen kilot yleensä karisevat, talvella kun tulee harrastettua vähemmän aerobista ja jumpattua enemmän sisällä.
Ihan hyvä näin yli viisikymppiseksi, kroppaan ei satu, ei ole mitään vaivoja ja voin tehdä mitä haluan.
Miten voi olla mahdollista, että vaatekoko on noilla mitoilla m?? Mä olen 15 kg kevyempi, pari senttiä pitempi ja käytän myös m-kokoisia vaatteita.
Läskit naiset alapeukuttaa.