Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä
Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman. Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa.
Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.
Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja.
Eli 11 miehestä 11 ghostasi. 100 %.
Siinä teille miehille vähän faktoja.
186
Voihan näillä miehillä olla joku mielenkiintoisempi nainen jonka kanssa jutustelee
Niin no turha sitten valittaa täällä palstalla kun naiset ei vastaa. Ette te miehetkään vastaa. Eikä teille kelpaa edes nätti nainen kun pitää olla tasoa tiukkapersejemina 25 vee.
Tämä aina menee tähän.. kun minä en kelpaa niin miehille ei kelpaa muu kuin nuori timmi malli. Katso Prismassa minkälaisia plösöjä siellä on niin miehissä kun naisissa, nämäkin ovat pariutuneet.
No se siinä huvittaakin kun se tavallinen hieman plösö mies menee tinderiin niin ei kelpaa enää se toinen plösö vaan siinä kohtaa aletaan etsiä sitä tiukkapersejeminaa.
Tosielämässä ne jotka on tavanneet vaikka harrastuksessa on hyvinkin samantyylisiä.
Miehillä vaan nousee pissa päähän kun ne kuvittelee, että ne kaikki vaihtoehdot siellä tinderissä on saatavilla vaikka oma naama on tasoa kuivunut keksi.
"Miehillä vaan nousee pissa päähän kun ne kuvittelee, että ne kaikki vaihtoehdot siellä tinderissä on saatavilla vaikka oma naama on tasoa kuivunut keksi"
Tinderin omien tilastojen mukaan 50% mieskäyttäjistä ei saa ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä. Miten ihmeessä tällaisella miehellä voi muka nousta pissa päähän tilanteessa, jossa yksikään nainen ei anna hänelle tykkäystä?
En usko nyt tähän ollenkaan. Itsekin olen tykännyt oikeasti aika huonostakin profiileista esim. miehellä lasit päässä joka kuvassa ja ei profiilitekstiä.
Paras vitsi oli mies, joka ei ollut tod. mikään komea. Tykkäsin profiilitekstin perusteella. Tuli match, jonka tämä peikko itse poisti. Millasen naisen sit kuvitteli löytävänsä. Ja sanottakon että mulla on ollut matcheina sellaisia oikeasti komeita treenattuja miehiä, joiden kanssa treffit on johtanu toisiinkin treffeihin niin sitten joku peikkomies poistaa koko matchin. Kyllä osalla miehistä on oikeasti harhakuvitelmat itsestään.
En ole itse kauhean pinnallinen eli miehen ei ole pakko olla mikään treenattu palomies, mutta kokisin kuitenkin että peikon pakit on jo loukkaavat.
Mä olen tykännyt miehestä, jonka ainoassa kuvassa oli bändipaita. Oli oikeanlainen paita.
Valehtelet itsellesi. Jos se bändipaitainen mies olisi ollut ulkonäöltään vastenmielinen, et olisi ikinä tykännyt hänestä, ihan sama mikä paita hänellä oli päällään.
Ööh, en mä nähnyt koko miestä ennen kuin tykkäsin hänen profiilistaan. Ja profiilistaan tykkäsin paidan takia.
Sori, mutta kaikki ei ole yhtä pinnallisia k-päitä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.
Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:
1. Tunnistan mikä ulkonäössäni mättää
2. Tunnistan mitä toimenpiteitä voin asialle tehdä
3. Alan tekemään niitä korjaavia toimia
Tunnistan että joka tapauksessa deitti on hirveä törppö. Voi sen sanoa "vastakohteliaisuudeksi" eikä tule saamaan hyvää eikä kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu.
Olisit vastannut ukolle, että osoititpa nyt sitten sinäkin tyhmyytesi. Ei häävi tarvitse olla, että pääsee sanomaan😈
Miten miehillä on mitään varaa arvostella toisten ulkonäköjä. N. 90% suomalaisista miehistä on ihan tavallisen näköisiä. Semmosilla ei pitäis olla mitään varaa asettaa vaatimuksia muitten ulkonäölle.
Onhan ihmisissä muutakin kuin ulkonäkö. On luonne, älykkyys, keskustelutaito, mielipiteet jne. Tyhmät miehet ei osaa muuta kun toljottaa toisten ulkonäköjä. Eivät ole sieltä kaikkein älykkäimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ihmisissä muutakin kuin ulkonäkö. On luonne, älykkyys, keskustelutaito, mielipiteet jne. Tyhmät miehet ei osaa muuta kun toljottaa toisten ulkonäköjä. Eivät ole sieltä kaikkein älykkäimmästä päästä.
Teoriassa toki ajattelen itsekin näin. En pidä itseäni pinnallisena. Mutta kun ne fyysiset vietit vain ovat omanlaisiaan ja vahvoja. Jos en koe fyysistä vetoa ja ajatus koskettamisesta inhottaa, on ihan turha tapailla. Eivätkä nämä preferenssit ole tahdonalaisia. Jos mies on huonoryhtinen, hyvin lyhyt, löysä tai lihava, mielestäni ruma, niin ei vaan pysty.
Ensivaikutelman tärkeyttä ei voi liikaa korostaa. Et saa koskaan toista mahdollisuutta tehdä ensivaikutelmaa. Tutkimusten mukaan ensivaikutelma tekee noin 60 prosenttia siitä vaikutelmasta, mitä me toisesta ajattelemme. Ensivaikutelma muodostuu siitä, miltä näyttää, miltä tuoksuu ja miten liikkuu. Ensimmäiset 10 minuuttia on tärkeimmät - siinä ajassa ihminen tekee toisesta valtavasti havaintoja.
Ole siis puhdas ja hoidetun näköinen. Käy suihkussa, rasvaa iho, föönää hiukset ja meikkaa kevyesti. Vaatteiden pitää olla puhtaat ja tuoksua hyvälle. Pukeudu vaatteisiin, joissa tunnet olosi kauniiksi, mukavaksi, itsevarmaksi. Jos vaikka takki puristaa kainaloista ja saa sen vuoksi olosi epämukavaksi, niin älä valitse sitä takkia ensitreffeille. Pukeutuminen on myös peili persoonallisuuteen, eli pukeudu niin, miten toivot miehen ajattelevan sinusta.
Vieläkin tärkeämpää on luoda oikea mielentila. Ota itsellesi kunnolla aikaa ennen treffejä, jotta pääset rauhalliseen mielentilaan. Haluat kevyen olon, olla rentoutunut, levännyt ja hyvinvoiva treffeillä, sen sijaan että olosi olisi raskas, stressaantunut ja jännittynyt. Ajattele esimerkiksi vain positiivisia asioita ennen treffejä, sillä ajatukset vaikuttavat siihen miten kannat itseäsi. Älä esimerkiksi selaa somea ollenkaan koko päivänä, sillä somessa nähdyt täydelliset ja editoidut naiset voivat saada olosi epävarmaksi, jolloin se vaikuttaa myös siihen miten kannat itseäsi. Tai jos kuuntelet musiikkia, varo ettet valitse kappaleita jotka voisivat tuoda ikäviä muistoja mieleesi ja saada mielesi matalaksi.
Äläkä mene treffeille hermostuneena, ajatellen: Toivottavasti hän tykkää minusta ja pitää minua kauniina! Et saavu koe-esiintymään miehelle toivoen, että pääset jatkoon. Sen sijaan, tiedät oman arvosi ja menet treffeille tyynenä odottaen innolla että pääset tutustumaan mieheen paremmin ja nauttimaan ajasta hänen kanssa. Treffeillä tarkkailet miten mies kohtelee sinua ja oletteko ylipäänsä yhteensopivia. Menet siis katsomaan pidätkö sinä hänestä, ei toisin päin.
Tästä syystä olen luopunut kumppanihaaveista. Voin vain kuvitella ne ilmeet, kun ilmestyisin paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olen luopunut kumppanihaaveista. Voin vain kuvitella ne ilmeet, kun ilmestyisin paikalle...
Jos olet mielestäsi täysin vastenmielisen näköinen, voit vielä löytää kumppanin sokeasta ihmisestä. Ihan täysin ei kannata luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja intohimoa pitää olla. Ei intohimon pauloissa olevalle miehelle tule mitään epämääräisiä ilmeitä edes häivähdyksenä kasvoille. Jostain se kertoo.
Samaa mieltä. Mä tiedän kyllä miten mies katsoo sellaista naista, jota hän oikeasti haluaa. Jos mies ei katso minua sillä tavalla, en koe tarvetta tokille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja intohimoa pitää olla. Ei intohimon pauloissa olevalle miehelle tule mitään epämääräisiä ilmeitä edes häivähdyksenä kasvoille. Jostain se kertoo.
Samaa mieltä. Mä tiedän kyllä miten mies katsoo sellaista naista, jota hän oikeasti haluaa. Jos mies ei katso minua sillä tavalla, en koe tarvetta tokille treffeille.
Miten mies voi muka olla rakastunut ja katsoa rakastuneesti jo ekoilla treffeillä? SIlloinhan hän on kiinnostunut vain ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies voi muka olla rakastunut ja katsoa rakastuneesti jo ekoilla treffeillä? SIlloinhan hän on kiinnostunut vain ulkonäöstä.
En tarkoittanut rakastunutta katsetta. Tarkoitin katsetta joka sanoo "pidän näkemästäni, tämä nainen sytyttää minut".
Ei kai kukaan nyt odota, että häntä katsottaisiin rakastuneena ensimmäisillä treffeillä?
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Treffeille meno, varsinkin sokkotreffeille, vaatii molemmilta kypsyyttä ja rohkeutta. Vaikka toinen ei miellyttäisikään, heti tai ei lainkaan, sellainen sivistynyt mukava jutustelu ja yhteisen langan etsintä kuuluu asiaan. Jos on kauhuissaan ja haluaa tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois, ei kannata treffeille edes lähteä.
Itse harrastin 3-kymppisenä miehenä runsaastikin sokkotreffejä ja melko usein heti kohdatessa tuli mieleen, etten ole naisesta lainkaan kiinnostunut. Ajattelin kuitenkin, että juttu voidaan hoitaa alta pois sivistyneesti eli voidaanhan me siitä huolimatta vaikka käydä kahvilla. Kerran oli taas kyseessä tällainen tapaus. Tavattiin Rautatieasemalla ja nainen möläytti sanaakaan vaihtamatta, että olen niin kaukana siitä, mitä hän odotti, ettei kannata jatkaa tästä eteenpäin. Jäi aika hölmistynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran rakastuin jo ekoilla treffeillä. Eikä kyse ollut pelkästään ulkonäöstä. Ei kai kukaan pelkkään ulkonäköön rakastu.
Ap sulla on varmasti pari kuvaa itsestäsi siinä deittisivulla. Katso ne kuvat läpi kriittisesti. Onko filtteriä käytetty? Näkyykö koko vartalo?
Jos on liikaa painoa niin se olisi hyvä näkyä jo kuvasta.
Itselläni on pari kuvaa ja filtteriä en ole käyttänyt missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehillä on mitään varaa arvostella toisten ulkonäköjä. N. 90% suomalaisista miehistä on ihan tavallisen näköisiä. Semmosilla ei pitäis olla mitään varaa asettaa vaatimuksia muitten ulkonäölle.
No se on sun mielipitees. Minulla on sama oikeus kuin sullakin asettaa vaatimuksia. Ei ne suomimatamit sen erikoisempia oo.
M
Vierailija kirjoitti:
Monet tavis miehet tai jopa rumilukset odottaa, että naisen pitää näyttää mallilta, muuten heitä ei kiinnosta.
No ei ehkä mallilta, mutta vähintään keskivertoa nätimmältä ja omaan makuun täydellisen kurvikkaalta ja timmiltä. Monella miehellä on varsin vahva ymmärrys sille, ettei omaa vartalonmallia saa millään treenillä vaihdetuksi tyystin toiseen mutta tämä pätee siis vain itseen ja miehiin. Nainen sen sijaan onkin vain laiska mässääjä kun ei ole viitsinyt lenkkeillä ja jumpata itselleen kivaa peppua, littanaa vatsaa + selkeää vyötäröä ja sopivan pyöreitä rintoja. Omakohtaista kokemusta on jopa siitä, ettei mies ymmärrä kuinka voin käydä useamman kerran viikossa lenkillä ja jumpat siihen päälle, mutta silti kroppa ei ole "tuon parempi".
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu.
Eksät nyt sanoo mitä vain, millä saa loukatuksi toista. Minunkin ex sanoi noin. Mutta hei, oikeasti olet upea!
Olipa sitten nainen tai mies, ei ollut tarkoitus laittaa kommenttia vain miehille, vaan Ap:lle.