Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanna on AMMATTIKOULUN käynyt, ei Hanna voi osata englantia kunnolla yrittäkää pliis ymmärtää!

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tohon kielikysymykseen on pakko kommentoida, että eihän kukaan väittänyt amsilaisia TYHMEMMIKSI, haloo! Täällä vain todettiin, ettei amiksen käyneeltä ole kohtuullista odottaa lähtökohtaisesti yhtä hyvää kielitaitoa kuin esim. ylioppilailta tai korkeakoulutuksen saaneilta. Ja

sillä ei ole käsittääkseni mitään tekemistä älyn vaan ihan puhtaasti erilaisen koulutustaustan kanssa. Amiksessa panostetaan ammattiin valmistaviin opintoihin, lukiossa yleissivistäviin aineisiin ja jatko-opintokelpoisuuteen. Molempi parempi, riippuu ihan mitä haluaa. Ja tietenkin poikkeuksia aina löytyy, suuntaan ja toiseen (oppia voi muuallakin kuin koulussa ja vastaavasti kaikki ei opi hyvässäkään koulussa).

Joillakin taitaa tosiaan olla tosi huono koulutuksellinen itsetunto, jos ottaa tällaisen keskustelun itseensä.

Vierailija
22/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhun täydellistä englantia, käytän sitä työssäni ja myös AMMATTIKOULU aikana, piti opiskella ihan ammattienglantia alaan littyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puhut nyt jo korkeakouluista kun kyse oli vain lukion versus ammattikoulun käyneiden kielitaidosta...by the way...älä ota itseesi, vaikka toiset amikset osaavat enemmän kieliä kuin sinä;)

Vierailija
24/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on kai kuitenkin vielä ihan pikkuisen tärkeämpää kuin lehdistötilaisuudessa täydellisen englannin puhuminen?

Mutta muistakaa mammat olla kuulolla Hannan toisen pressitilaisuuden aikana, kirveet teroitettuna, valmiina lynkkaamaan...:O

Vierailija
25/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis enkun puhumisella, vaikka olisit täysin kouluja käymätön ja olisit asunut ulkomailla niin varmasti osaisit puhua, tai jos sinulla on ulkomaisia tuttavia tai joudut puhumaan töissä jne

Minä itse KTM olen (olin) täysin heikko englannin puhumisessa (en kirjoittamisessa) koska en ollut joutunut koskaan KÄYTTÄMÄÄN enkkua puheessa, mutta Nokialla on pakko oppia puhumaan ja siihen auttaa vain englannin puhuminen - ei kirjoittaminen tai lukeminen

Ihme porukkaa täällä taas

Vierailija
26/27 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli haluat kasvattaa sanavarastoasi ja pysyä ajan hermoilla, sun pitää myös lukea ja kuunnella sitä enkkua.

Vierailija
27/27 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani, ylioppilas ja VTM ei taas juurikaan puhu englantia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi