Miksi suomalaiset miehet ei ole tippaakaan romanttisia?
Eivät koskaan tuo kukkia tai edes synttärilahjoja, koska "oon tosi huono keksimään mitään". Eipä kauheasti kiinnosta suhde miehen kanssa, joka ei ole valmis panostamaan millään tavalla. Eikä tämä koske pelkästään lahjojen antamista vaan ihan kaikkea käytöstä. Naista pidetään itsestäänselvyytenä, joka takia ei viitsitä vaivautua tekemään yhtään mitään.
Kommentit (145)
Varmaan siksi kun suomalaiset naiset eivät ole tippaakaan eroottisia.
Eilen oli ketju miksi miehet eioo miehekkäitä. Kumpi parempi miehekäs vai romantikko?
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset raivostuvat yleistämisestä, paitsi jos suomalaisia miehiä yleistetään negatiivisesti tai naisia positiivisesti. Oletteko huomanneet saman?
Kyllä palstanaiset tykkäävät myös yleistää aasialaisnaisia.
Juljus kirjoitti:
Eilen oli ketju miksi miehet eioo miehekkäitä. Kumpi parempi miehekäs vai romantikko?
Nämä on minusta sama asia.
Ap
Ihan se ihan eri jännää, kun ei tiedä koskaan esim. naistenpäivänä, että tuleeko kukkia vai nyrkkiä, kun miehen lempipaita on jäänyt pesemättä tai on tullut vahingossa katsottua kaupassa vierasta miestä silmiin.
Ei pysty suomimies sellaista ihanuutta tarjoamaan.
Suomalainen nainen ei osaa ottaa lahjoja vastaan. Jos on liian kallis, tulee moitteet, liian halpa saa aikaan mykkäkoulun ja epämieluisa jää käyttämättä. Olen yrittänyt, enkä viitsi enää.
Ulkomaalaiset sentään osaavat viheltää romanttisesti tai puhua rivoja kauniisti. Suomalaisilta sama koetaan loukkaksena.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on saada nainen syttymään.
Mulle kalliiden lahjojen saaminen ei ole romanttista. Koen kyllä, että mieheni on romanttinen arjessakin. Tällä viikolla tuli kaupasta tulppaanien kanssa, oli kyllä olleet tarjouksessa, ajattelevaista silti. Tänään ehdotti aamusta pyöräilyä ja käytti minut leivoskahvilla kaupungilla. Ei siihen arkiromantiikkaan tarvita timantteja, hotelliöitä ja isoja eleitä. Nyt jäi pihalle pesemään minun autoa ihan pyytämättä.
Parasta on kun toisen ottaa huomioon jokapäiväisessä arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kalliiden lahjojen saaminen ei ole romanttista. Koen kyllä, että mieheni on romanttinen arjessakin. Tällä viikolla tuli kaupasta tulppaanien kanssa, oli kyllä olleet tarjouksessa, ajattelevaista silti. Tänään ehdotti aamusta pyöräilyä ja käytti minut leivoskahvilla kaupungilla. Ei siihen arkiromantiikkaan tarvita timantteja, hotelliöitä ja isoja eleitä. Nyt jäi pihalle pesemään minun autoa ihan pyytämättä.
"Eikä tämä koske pelkästään lahjojen antamista vaan ihan kaikkea käytöstä. "
Koska he eivät oikeasti rakasta sitä ihmistä, jonka kanssa ovat. Naisesta haetaan itsekästä, omiin tarkoituksiin sopivaa hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos verkkareissa piereskelevä naisoletettu ei herätä minkäänlaisia himoja niin miten tulisi edes mieleenkään koittaa saada se syttymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia, normaalipainoisia ja täysipäisiä, joiden vuoksi kannattaisi olla romanttinen? Joo ei, ei tarvi vastata kun vastaus on jo tiedossa, kysymys oli retorinen.
Kumpi oli ensin, muna vai kana?
Miehissä on vikana se ja tuota ja tämä ja se ja tämä ja tämä ja tämä ja nämä.
Naisten viat ovat myös miesten syytä.
Hyvä lähtökohta parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos verkkareissa piereskelevä naisoletettu ei herätä minkäänlaisia himoja niin miten tulisi edes mieleenkään koittaa saada se syttymään?
Kuiskaa sille ranskaksi: olet kaunis, rakastan sinua.
Ja pazkat. Kannoin kukkia, kohtelin kuin prinsessaa, otin kaiken pas kan vastaan valittamatta ja suomalaiselta naiselta saa vain tyhjän pyytämättäkin. Onko nsinen romantyiden kohtelun arvoinen nykypäivänä. Vastaus on EI OLE.
Miksi tarjoaisin naiselle juotavan kun voin juoda sen itse?
Suomessa ei ole kovin romanttinen kulttuuri. Ei minusta enemmistö naisistakaan ole ole Suomessa kovin romanttisia. On se joka tapauksessa viehättävää, kun mies on romanttinen, osaa vietellä naisen ja näkee suhteessa kipinän ylläpitämiseen hiukan vaivaa. On niitäkin miehiä olemassa ja itsekin olen sellaisen löytänyt. Tavaralahjoista en tosin varsinaisesti välitä itsekään vaan enemmän muunlaisesta huomioimisesta ja romantiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarjoaisin naiselle juotavan kun voin juoda sen itse?
Koska joku muu tarjoaa ja sinä jäät juomaan yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä tämä koske pelkästään lahjojen antamista vaan ihan kaikkea käytöstä. "
Sudanilaiselle naiselle on hirveä häpeä jos mies tekee kotitöitä. Se on huonon vaimon merkki. Miten suomalainen nainen käyttäytyy miehen kanssa ulkona liikkuessa. Naisen kuuluu peittää hiuksensa vierailta miehiltä, pukeutuu peittäviin väljiin vaatteisiin ja kulkea kunnioituksesta miestään kohtaan vähän jäjessä. Eikä myöskään vilkuile ympärilleen flirttailen muille miehille tai puhu kovalla äänellä.
Naiset eivät enää halua tällaista.
Päivän 'miehet ovat -aseta valitusta tähän-' -ketju vol.67