Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset miehet ei ole tippaakaan romanttisia?

Vierailija
04.04.2026 |

Eivät koskaan tuo kukkia tai edes synttärilahjoja, koska "oon tosi huono keksimään mitään". Eipä kauheasti kiinnosta suhde miehen kanssa, joka ei ole valmis panostamaan millään tavalla. Eikä tämä koske pelkästään lahjojen antamista vaan ihan kaikkea käytöstä. Naista pidetään itsestäänselvyytenä, joka takia ei viitsitä vaivautua tekemään yhtään mitään.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä panostat suhteeseen muuta kuin makaamalla lahnana jalat levällään?

Vierailija
62/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kukkia mutta naiset ei arvosta sitä. Nainen heitti kukat roskiin jotka ostin. Nainen lähtee vaan jonkun jännämiehen mukaan heti panemaan koska mies on komea.

Suomessa nainen voi sanoa että mitä mä teen näillä kukilla? Loukkaantuu siitä että mies käytti rahat sellaiseen kun olisi voinut ostaa jonkin hyödykkeen naiselle. Tai loukkaantuu siitä että häntä kohdeltiin naisena eikä "tasavertaisena".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, toki monet ovat romanttisia. Kummassakin pitkässä parisuhteessani ole kyllä saanut kukkia ja suklaata yms. Ei dissata miehiä. 

Feministinainen

Vierailija
64/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä panostat suhteeseen muuta kuin makaamalla lahnana jalat levällään?

Eihän miehet muuta tarvitsekaan. Nainenhan otetaan vain sen reiän takia. Luonne saa olla millainen vain eikä suhteeseen tarvi panostaa, kunhan saa sitä reikää.

Vierailija
65/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ap:n kuvailema romanttinen mies.  20 vuotta jaksoin, kunnes kyllästyin tarjoamaan ja järjestämään myös isäinpäivälounaat.

Edes syntymäpäiviäni ei aina muistettu. Muistettiin kyllä sanoa, että astianpesukone on väärin täytetty. 

No nyt olen eronnut mies, enkä taida naisia enää lähestyä. Täytyisi sietää voimaantumista, miesten kehujen kalastelua netissä, kenties avointa suhdetta.

Itse olen liian vanhanaikainen romantikko tuollaiseen.  Täytyy löytää ilo elämään urheilusta, luonnosta ja kulttuurista. Tyytyä pieniin jokapäiväisiin onnen hetkiin, eikä tavoitella kuuta taivaalta.  

Vierailija
66/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, toki monet ovat romanttisia. Kummassakin pitkässä parisuhteessani ole kyllä saanut kukkia ja suklaata yms. Ei dissata miehiä. 

Feministinainen

Eihän toi sovi feminismiin että sua kohdellaan naisena, kun siinähän on erilaiset sukupuoliroolit.

Vierailija
67/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut ap:n kuvailema romanttinen mies.  20 vuotta jaksoin, kunnes kyllästyin tarjoamaan ja järjestämään myös isäinpäivälounaat.

Edes syntymäpäiviäni ei aina muistettu. Muistettiin kyllä sanoa, että astianpesukone on väärin täytetty. 

No nyt olen eronnut mies, enkä taida naisia enää lähestyä. Täytyisi sietää voimaantumista, miesten kehujen kalastelua netissä, kenties avointa suhdetta.

Itse olen liian vanhanaikainen romantikko tuollaiseen.  Täytyy löytää ilo elämään urheilusta, luonnosta ja kulttuurista. Tyytyä pieniin jokapäiväisiin onnen hetkiin, eikä tavoitella kuuta taivaalta.  

Ulkomailla naiset osaavat näyttää olevansa otettuja noista eleistä. Suomalainen nainen vain valittaa niistä. Suomalaisen naisen pitää antaa jäädä sinkuksi kissojen kanssa.

Vierailija
68/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat ja suklaat nyt on aika mielikuvituksettomia, peruspopulaarikulttuuriklisee romanttisuudesta. Meitä luovempiakin romantikkoja löytyy. 

Vierailija
69/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi tarkoittaa vapautta olla millainen on sukupuolesta riippumatta. Feminismi tarkoittaa ihmisarvoa sukupuolesta riippumatta. Se ei tarkoita, ettei saisi olla naisellinen tai miehekäs. Ei tarvitse olla, jos ei halua.  Feministi olen sataprosenttisesti, ja monin tavoin myös niin sanotusti naisellinen nainen. Miestä arvostan, ja myös hänen pieniä romanttisia eleitään.

Vierailija
70/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset torppaa kaiken haistattelullaan ja negatiivisuudellaan.

Vierailija
71/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi ei kannata ottaa yli 30-vuotiasta miestä. Ai kamala kuinka katkera olet!

Vierailija
72/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia, normaalipainoisia ja täysipäisiä, joiden vuoksi kannattaisi olla romanttinen? Joo ei, ei tarvi vastata kun vastaus on jo tiedossa, kysymys oli retorinen.

Miksi suomalaiset miehet eivät ole vakituisessa työssä ja normaalipainoisia?

Vierailija
73/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset naiset ei ole romantiikan arvoisia. Enää.

Vierailija
74/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki siitä miksi ei kannata ottaa yli 30-vuotiasta miestä. Ai kamala kuinka katkera olet!

Ei päälle 30-vuotiasta, eikä ainakaan noin puhkikäytettyä miestä kuin tuo lainaamasi. 

Vierailija
75/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on romanttinen ja mä en niinkään. Tajusin tämän suht ajoissa meidän suhteessa, että hän tarvii romanttista huomiota. 

Joten mä olen semmoisia sitten järjestänyt. En mä lahjoja tms osaa ostaa, mutta  järjestää asioita, hierontaa (kotona ja hierojalla), teatteria, piknikkejä, kynttiläillallisia, aamupalasänkyyn, mä ostan hänelle ruukkukukkia ja pihalle istutettavia juttuja, kuten kirsikkapuun.

Hän handlaa lahjat, etenkin tuliaiset. Työnsä puolesta matkusteli paljon ja aina se onnistui tuomaan reissuiltaan hyvinkin meidän oloisia esineitä. 

N54

Vierailija
76/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla sanomaan, että kyllä mun mieheni ainakin on hyvinkin romanttinen, mutta sitten muistin ettei hän ole suomalainen. Aina välillä unohtuu, kun on asunut Suomessa suurimman osan iästään.

Vierailija
77/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päälle 30-vuotiasta, eikä ainakaan noin puhkikäytettyä miestä kuin tuo lainaamasi. 

No et sinä kusenhajuinen tenamummo saa yli etkä ali 30-vuotiasta.

Vierailija
78/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä etten ole lähtenyt tuollaiseen liikesuhteeseen missä jatkuvasti pitäisi arvioida kauppatasetta ja miten hyödytään toisesta.

Vierailija
79/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä kusenhajuinen tenamummo saa yli etkä ali 30-vuotiasta.

Olen pahoillani, että tuo viestini triggeröi sinua noin pahasti, ettet pysty edes piilottamaan kyynelsilmäistä raivoasi :(

Mutta kyllä se siitä!

Vierailija
80/145 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan leikkokukkia ja arvaa saanko niitä joka merkkipäivänä? Tässä olen jo 15 vuotta vihjaillut ja sanonut suoraan asiasta, mutta ei mene jakeluun. Seuraavaksi lentää kaikki design-maljakot kiertoon, niin ei ole sitten edes mitään mihin niitä pistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme