Miksi suomalaiset miehet ei ole tippaakaan romanttisia?
Eivät koskaan tuo kukkia tai edes synttärilahjoja, koska "oon tosi huono keksimään mitään". Eipä kauheasti kiinnosta suhde miehen kanssa, joka ei ole valmis panostamaan millään tavalla. Eikä tämä koske pelkästään lahjojen antamista vaan ihan kaikkea käytöstä. Naista pidetään itsestäänselvyytenä, joka takia ei viitsitä vaivautua tekemään yhtään mitään.
Kommentit (145)
Koska Suomessa ei ole ranskalaisille, italialaisille tai espanjalaisille tyypillistä pettämiskulttuuria, jossa on itsestäänselvyys, että miehellä on vaimon lisäksi rakastajattaria.
Syy voi olla siinä, että ehkä nykyisin ei enää uskalleta heittäytyä mihinkään täysillä, jos vaikka jutusta ei tulekaan mitään.
Miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia, normaalipainoisia ja täysipäisiä, joiden vuoksi kannattaisi olla romanttinen? Joo ei, ei tarvi vastata kun vastaus on jo tiedossa, kysymys oli retorinen.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista yleistystä. Mulla on romanttinen mies, yhdessä 22 vuotta. Tunnen kaveripiirissä muitakin romanttisia miehiä
Romanttinen sen jälkeen, kun sinä olet ohjeistanut millä tavalla romanttiset asiat pitää järjestää, ja muistuttanut, että syntymäpäivä lähestyy ja toivot lahjaksi asiaa x, joka löytyy kaupasta y?
Ap
Romantiikkaa löytyy herttasarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset ei ole naisellisia, normaalipainoisia ja täysipäisiä, joiden vuoksi kannattaisi olla romanttinen? Joo ei, ei tarvi vastata kun vastaus on jo tiedossa, kysymys oli retorinen.
Minä olen, joten tuo ei kelpaa nyt tekosyyksi.
Ap
Naisilla on enemmän stressiä kuin miehillä. Siksi heitä tulee helliä, lohduttaa, halata ja yllättää positiivisesti.
Parisuhteissa halutaan olla tasavertaisen aikuisen eikä lapsen kanssa.
Palstanaiset raivostuvat yleistämisestä, paitsi jos suomalaisia miehiä yleistetään negatiivisesti tai naisia positiivisesti. Oletteko huomanneet saman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista yleistystä. Mulla on romanttinen mies, yhdessä 22 vuotta. Tunnen kaveripiirissä muitakin romanttisia miehiä
Romanttinen sen jälkeen, kun sinä olet ohjeistanut millä tavalla romanttiset asiat pitää järjestää, ja muistuttanut, että syntymäpäivä lähestyy ja toivot lahjaksi asiaa x, joka löytyy kaupasta y?
Ap
Siis sinuun käytetyn rahan määrä määrittelee sen, miten paljon välität ihmisestä. Aika pinnallista.
Ulkomailla varmaan hyviä joissakin länsimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli ensin, muna vai kana?
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ei yleensä tuoda kukkia tai järjestetä kynttiläillallisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on enemmän stressiä kuin miehillä. Siksi heitä tulee helliä, lohduttaa, halata ja yllättää positiivisesti.
Oma valinta stressata kaikesta jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta stressata kaikesta jatkuvasti.
Perfektionisti pettyy, pessimisti ei pety.
On romanttisia miehiä. Juuri miehen kanssa ollaan pääsiäisvapaat tehty hyvää ruokaa yhdessä, katsottu leffoja, nautittu juomista, harrastettu hyvää seksiä ja syöty namuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Väärin arvattu. Ikävä tuottaa pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli ensin, muna vai kana?
Normaalipainoiset ja naiselliset naiset OLI ennen, nykyään niitä ei ole olemassakaan. Munilla varustettuja, miesten vaatteisiin pukeutuvia laarditankkeri-naisia on vastaantulijoista 10/10.
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään ihan terve ole, jos miellät romanttiset eleet sellaisiksi, joita kohdistetaan vain lapsiin. Hyi hitto.
Ap