En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta porukkaa ei saisi olla lihava, ei saisi olla velkaa, ei saisi juoda alkoholia, joo o en jaksa tollasia enkä ees välitä, kaikki me ollaan erilaisia omien ongelmienkaa
Ota siitä vinkki ja suksi vttuun ja lopeta tänne kirjoittelu!
Vttu että olet tyhmä.tuu tänne niin vedän sua todellaki turpaan
Sä stanan vähä-älyinen paviaani vedä ketään turpaan. Juokset karkuun ja vedät korkeintaan kätees.
TULE KOKEILEMAAN TÄNÄÄ KAMPPIIN KELLO 18 SIIHEN PÄÄOVEN ETEEN?
Uho on kova, mutta kaikki sen tietää, että karkuun sinä huonolla itsetunnolla sekä pienellä munalla varustettu mitätön surkimus juokset.
Sä olet se, jota huidellaan pikkurillillä mennen tullen, kuten olet myöskin se, joka ulisee ja uhriutuu, kun kerrankin ansaitusti selkäänsä saa.
HYVÄÄ JATKOA SULLE VAAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta porukkaa ei saisi olla lihava, ei saisi olla velkaa, ei saisi juoda alkoholia, joo o en jaksa tollasia enkä ees välitä, kaikki me ollaan erilaisia omien ongelmienkaa
Sä stanan vähä-älyinen paviaani vedä ketään turpaan. Juokset karkuun ja vedät korkeintaan kätees.
Uho on kova, mutta kaikki sen tietää, että karkuun sinä huonolla itsetunnolla sekä pienellä munalla varustettu mitätön surkimus juokset.
Sä olet se, jota huidellaan pikkurillillä mennen tullen, kuten olet myöskin se, joka ulisee ja uhriutuu, kun kerrankin ansaitusti selkäänsä saa.
ai pienellä munalla, millanen pitäs olla :DD?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Haista paska, Allu.
Terveisin, kaikki maailman naiset
ihanko pitäs olla joku täydellinen mies, joo sori on iso kaljamaha ja olen lihonut vanhentunut rupsahtanut kaljuuntunut ihan hiton sama, naisetki o rumia ja lihavia pullukoita monet
Sori naisen pitää vähän meikata ja käyttää kireitä vaatteita
Sori mutta miehen täytyy olla kaljamahaton, omistaa hyvä hygienia ja käyttää hyvin istuvia, siistejä vaatteita.
Ja nuo on siis ihan ne perusasiat, jotka sinulta Allu puuttuvat täysin. Siihen päälle kun lisätään tuhansien eurojen velka, alkoholiongelma, haivenet kaljuuntuvassa päässä, pullaposket, ilkeä ja itsekäs luonne, lapsellisuus ja agressiivisuus niin ei. Ei koskaan. Sinussa ei vain yksinkertaisesti ole yhtään mitään kiinnostavaa tai kiihottavaa, fyysistesti tai henkisesti. Että sori vaan, mitä sitte ja heido.
Sori mua ei nappaa sun mielipide, millanen sä itse olet, oletko niin täydellinen? en jaksa tommosta hyvää loppuelämää sulle, aika sairasta ettei saisi olla velkaa, ei saisi juoda, ei saisi olla kaljuuntunut ja huhuhuh
emmä voi SILLE ENÄÄ MITÄÄ ET OLEN KALJU JA VELKAANTUNUT 40 TUHATTA PLUS JA ELÄN KIERTEESSÄ JA KAIKENLAISTA, EN JAKSA IHMISIÄ
Ei kukaan muukaan sille mitään voi. Ja jokainen sen päättää itse, kenestä on kiinnostunut.
emmäkää kaikista kiinnostu
Hyvin taas poistetaan mielipiteet miehen näkökulmasta 🤣 täydellinen esimerkki kuinka viesti jossa sanotaan että naisille ei ollut mitään merkitystä sillä että mies urheilee, syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta, viesti poistetaan 🤣 aivan niinkuin naiset voisivat itse nähdä miltä miesten näkökulmasta näyttää. Tämäkin miehen terveydellä ei ollut mitään merkitystä, oli itsestään selvä asia, mutta silti kukaan mies ei tunnu sitä olevan. Haukutaan miehet että on erektio-ongelmia mutta kun terveys on sen kanssa käsikädessä niin sillä ei ole mitään merkitystä. Kaikki miehet ovat vain seksiä vailla, mutta sellainen jolla ei ole seksi ollenkaan päällimmäisenä mielessä ei voi olla tottakai. Mies joka kokkaa, pesee pyykkiä, siivoaa, osaa keskustella ja on empaattinenkin ei kelpaa, mutta samaan aikaan miksi miehet eivät ole sellaisia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Ei riitä naama yhteenkään matchiin 2v aikana niin ajattelin josko livenä
No sitten kannattaa luovuttaa jo eikä kiusata itseään, niistä naisista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Mitä noista et ymmärrä? Oletko lyönyt pääsi asfalttiin vai ryypännyt aivosi hyytelöksi?
Jos ulosantisi on livenä yhtä paskaa kuin tässä ketjussa niin olen lähinnä yllättynyt siitä että et ole saanut turpaasi, en lainkaan siitä että kukaan nainen ei sinua jaksa katsoa hetkeä pidempään.
Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok.
Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noista et ymmärrä? Oletko lyönyt pääsi asfalttiin vai ryypännyt aivosi hyytelöksi?
Tuo on kehi tys vamma inen. Kertonut itse että kärsii laajoista oppimisvaikeuksista ja käynyt jonkun tuetun erityiskoulun k e hareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Soita itsellesi ambulanssi valmiiksi ja tilaa kotiin jotain keittoruokaa.
Jeesuksen siunausta Allulle sitä hän totta vieköön tarvitsee
🙏🙏🙏🙏🙏
Taivaan isä olkoon kanssasi Allu
😇😇😇😇😇
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kehi tys vamma inen. Kertonut itse että kärsii laajoista oppimisvaikeuksista ja käynyt jonkun tuetun erityiskoulun k e hareille.
Oppimisvaikeudet ja erityisluokalla opiskelu ei automaattisesti tee kenestäkään kehitysvammaista
Itsekin olen opiskellut erityisluokalla lähes koko kouluhistorian ja on myös oppimisvaikeuksia
Siitä huolimatta en ole vammainen
Siunausta taivaan isä olkoon kanssasi
🙏🙏🙏🙏🙏
😇😇😇😇😇
Pentti Karvonen on trollien kuningas ou je
Mä arvostaisin kyllä juttelua livenä, eikä mua deitti app:sta löydä. Kuitenkin jos olen ystävien kanssa viettämässä iltaa, niin keskityn heihin. Voisitko vaikka tuoda numerosi ja pyytää kahville (joku toinen päivä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Miksi kaljamahaiselle ukolle ei kelpaa kaljamahainen nainen?
No yleensä ne on sitten liian lihavia ja epätyylikkäitä minulle ei kelpaa, toki ei ole valinnanvaraa mut haloo ei vois vähempää kiinnostua ja väkisin kiinnostua en ole niin epätoivonen
Allu, sinä nimenomaan olet epätoivoinen. Mikään muu adjektiivi ei pysty kuvaamaan sinua juurikaan tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii. Soita itsellesi ambulanssi valmiiksi ja tilaa kotiin jotain keittoruokaa.
Kello on 18.23, tuliko flaidis?
Onhan tämä Allu hyvää viihdettä, mutta ei tuollaista sekavaa ja patologisesti valehtelevaa ihmishirviötä voi vakavasti ottaa. Eilen hän teki aloituksen jossa valitti että elämänsä on päin persettä kun velka ei lyhene eivätkä rahat riitä, auto on romu ja pillua pitäisi saada. Silti on varaa lähteä baariin (Tulisuudelmaan?) vonkaamaan tökerösti seksiä naisilta jotka ovat siellä kuuntelemassa Mikael Gabrielia.
Eniten minua ärsyttää hänessä se kun hän hokee ettei ymmärrä nykyajan naisia, ei ymmärrä vaikka kuinka on selitetty. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet ja tohjoksi juodut aivot.
Minäkin seuraan mielenkiinnolla, kuinka sen Kampin edessä tapahtuvan selkäsaunan kävi?
Uli uli uli. Olen Allu, en ymmärrä. Miksen saa pil lua? Yhyy. Uli uli uli.