En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa oli hoikkia meikattuja prinsessoja, toki heille kelpaa tasosensa mies ja ymmärrän hyvin, olin vääränlaisessa paikassa
Koko alkuviikon hehkutit että menet kiirastorstaina baariin juomaan, ja kun sinulle sanottiin että sinun pitäisi vähentää kulutustasi, jotta saisit raha-asiasi kuntoon, vastasit että ei käy, koska tykkäät juomisesta ja viihdyt baareissa. Paljonko meni rahaa ja tuntuuko hyvältä kun olit TAAS vääränlaisessa paikassa takomassa päätäsi seinään?
ihanko ei saisi juoda alkoholia?
Juo ittes hengiltä🙄.. Ketään ei kiinnosta.
Joo minkä ikäinen olet ja minkä ikäisiä ne naiset oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa oli hoikkia meikattuja prinsessoja, toki heille kelpaa tasosensa mies ja ymmärrän hyvin, olin vääränlaisessa paikassa
Koko alkuviikon hehkutit että menet kiirastorstaina baariin juomaan, ja kun sinulle sanottiin että sinun pitäisi vähentää kulutustasi, jotta saisit raha-asiasi kuntoon, vastasit että ei käy, koska tykkäät juomisesta ja viihdyt baareissa. Paljonko meni rahaa ja tuntuuko hyvältä kun olit TAAS vääränlaisessa paikassa takomassa päätäsi seinään?
mua ei paskaakaa kiinnosta sun eläminen tiedäks sitä
sairasta porukkaa ei saisi olla lihava, ei saisi olla velkaa, ei saisi juoda alkoholia, joo o en jaksa tollasia enkä ees välitä, kaikki me ollaan erilaisia omien ongelmienkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mua ei paskaakaa kiinnosta sun eläminen tiedäks sitä
Ei kiinnosta, ei sitten itikanvtun miljoonasosan häivähdyksen vertaa.
Vierailija kirjoitti:
sairasta porukkaa ei saisi olla lihava, ei saisi olla velkaa, ei saisi juoda alkoholia, joo o en jaksa tollasia enkä ees välitä, kaikki me ollaan erilaisia omien ongelmienkaa
Ota siitä vinkki ja suksi vttuun ja lopeta tänne kirjoittelu!
Vttu että olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että olet tyhmä.
tuu tänne niin vedän sua todellaki turpaan
"Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole".
Joo ihan varmasti. Tosin pitää olla hoikka ja fittnessammattilainen. Ja mennä juttelemaan tuntemattomille vieraille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo ja painu helvettiin täältä jatkuvasti vänisemästä.
Mene vaikka viettämään sen väitetyn tyttöystäväs kanssa laatuaikaa ja hoivaamaan parisuhdetta, vai sekin sulle niin yhdentekevä, että kuvittelet olevasi oikeutettu metsästelemään muita naisia ja satuttamaan häntä vai jauhoitko kuitenkin täyttä soopaa mokoman olemassaolosta?
Sä olet just niitä stanan rasittavia tapauksia, joiden ei pitäis olla edes olemassa kenenkään riesana.
Naiset luulee itestänsä jotain, vaikka eivät ole edes kauniita en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että olet tyhmä.tuu tänne niin vedän sua todellaki turpaan
Sä stanan vähä-älyinen paviaani vedä ketään turpaan. Juokset karkuun ja vedät korkeintaan kätees.
Älä ulise. Ei tainnut musiikkitapahtumassa sinua edes kiinnostaa musiikki, vaan olit vain siellä kytiksellä? Ei ihme, jos sellainen karkottaa naiset pois, kun joku epäilyttävä hiippari kyttää, kun itse haluaisi nauttia tapahtumasta ja musiikista.
M36
Vierailija kirjoitti:
Naiset luulee itestänsä jotain, vaikka eivät ole edes kauniita en ymmärrä
Sä se tässä itsestäs luulet sen tason suuruusharhoja, ettei mitään lisättävää eikä kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo ja painu helvettiin täältä jatkuvasti vänisemästä.
Mene vaikka viettämään sen väitetyn tyttöystäväs kanssa laatuaikaa ja hoivaamaan parisuhdetta, vai sekin sulle niin yhdentekevä, että kuvittelet olevasi oikeutettu metsästelemään muita naisia ja satuttamaan häntä vai jauhoitko kuitenkin täyttä soopaa mokoman olemassaolosta?
Sä olet just niitä stanan rasittavia tapauksia, joiden ei pitäis olla edes olemassa kenenkään riesana.
IHAN SAMA JOS JUO ALKOHOLIA ON ISO KALJAMAHA JA VAIKKA 80 TONNIA VELKAA
Vierailija kirjoitti:
Älä ulise. Ei tainnut musiikkitapahtumassa sinua edes kiinnostaa musiikki, vaan olit vain siellä kytiksellä? Ei ihme, jos sellainen karkottaa naiset pois, kun joku epäilyttävä hiippari kyttää, kun itse haluaisi nauttia tapahtumasta ja musiikista.
M36
EIKÖ SAISI EES NAISIA KATELLA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että olet tyhmä.tuu tänne niin vedän sua todellaki turpaan
Sä stanan vähä-älyinen paviaani vedä ketään turpaan. Juokset karkuun ja vedät korkeintaan kätees.
TULE KOKEILEMAAN TÄNÄÄ KAMPPIIN KELLO 18 SIIHEN PÄÄOVEN ETEEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Haista paska, Allu.
Terveisin, kaikki maailman naiset
ihanko pitäs olla joku täydellinen mies, joo sori on iso kaljamaha ja olen lihonut vanhentunut rupsahtanut kaljuuntunut ihan hiton sama, naisetki o rumia ja lihavia pullukoita monet
Sori naisen pitää vähän meikata ja käyttää kireitä vaatteita
Sori mutta miehen täytyy olla kaljamahaton, omistaa hyvä hygienia ja käyttää hyvin istuvia, siistejä vaatteita.
Ja nuo on siis ihan ne perusasiat, jotka sinulta Allu puuttuvat täysin. Siihen päälle kun lisätään tuhansien eurojen velka, alkoholiongelma, haivenet kaljuuntuvassa päässä, pullaposket, ilkeä ja itsekäs luonne, lapsellisuus ja agressiivisuus niin ei. Ei koskaan. Sinussa ei vain yksinkertaisesti ole yhtään mitään kiinnostavaa tai kiihottavaa, fyysistesti tai henkisesti. Että sori vaan, mitä sitte ja heido.
Sori mua ei nappaa sun mielipide, millanen sä itse olet, oletko niin täydellinen? en jaksa tommosta hyvää loppuelämää sulle, aika sairasta ettei saisi olla velkaa, ei saisi juoda, ei saisi olla kaljuuntunut ja huhuhuh
emmä voi SILLE ENÄÄ MITÄÄ ET OLEN KALJU JA VELKAANTUNUT 40 TUHATTA PLUS JA ELÄN KIERTEESSÄ JA KAIKENLAISTA, EN JAKSA IHMISIÄ
Ei kukaan muukaan sille mitään voi. Ja jokainen sen päättää itse, kenestä on kiinnostunut.
Pieni hiki kaljua pitkin valuen, kalmankalpea katkarapu kädessä kyttäsit naisia?
emmä voi SILLE ENÄÄ MITÄÄ ET OLEN KALJU JA VELKAANTUNUT 40 TUHATTA PLUS JA ELÄN KIERTEESSÄ JA KAIKENLAISTA, EN JAKSA IHMISIÄ