Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Allun ikä vs paikan naisten ikä?

Vierailija
142/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?

Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.

Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?

Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.

Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.

M44

Ei tule tapahtumaan. 

Tuo vähä-älyinen on jo vissiin vuosikymmenen piipittäny tuota yhtä ja samaa. 

Vierailija
144/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu elämässä tuon aiemman mainitun lisäksi on että joutuu olemaan sitkeä eikä pelätä pettymystä. Niitä tulee ja menee jos jaksaa yrittää vaan.

Vierailija
145/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin seuraan mielenkiinnolla, kuinka sen Kampin edessä tapahtuvan selkäsaunan kävi?

Tuskin tuo vinkulelu uskalsi edes paikalle... 

Vierailija
146/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi mielessä, että miten ihmeessä Allu toimisi, JOS joku nainen hänelle antautuisi? Allullahan ei ole mitään seksuaalista kokemusta, ja viime aikoina hänellä on ollut impotenssivaivoja. Luulen, että tilanne olisi sama, kuin noissa tappelu-uhkauksissa: paljon melua tyhjästä. Onhan se jo meille kaikille selvää että Allu pelkää naisia- hänhän ei uskalla edes mennä heille keskustelemaan, saatikka sitten saatella naista sänkyyn. 

Aikamoinen noidankehä, enkä sinänsä ihmettele että Allu on vihainen ja turhaantunut. 

Vierailija
147/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä onneton henkilö kuitenkaan ihan idiootti ole. Osaa sentään lukea, ja vähän kirjoittaakin. Luultavasti saa itse housunsa jalkaan. Mutta ymmärtämisvaikeuksia kyllä tuntuu olevan. Mistään ei ota opikseen, kun "ei jaksa".

Vierailija
148/148 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä onneton henkilö kuitenkaan ihan idiootti ole. Osaa sentään lukea, ja vähän kirjoittaakin. Luultavasti saa itse housunsa jalkaan. Mutta ymmärtämisvaikeuksia kyllä tuntuu olevan. Mistään ei ota opikseen, kun "ei jaksa".

Sanoo myös käyvänsä töissä, eli ilmeisesti kuntouttavassa työtoiminnassa tai jossakin työkokeilussa. 

Ehkä Kehitysvammaisten Tuki ry voisi opastaa häntä elämässä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi