Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (475)

Vierailija
141/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Allun ikä vs paikan naisten ikä?

Vierailija
142/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?

Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.

Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.

M44

Ei tule tapahtumaan. 

Tuo vähä-älyinen on jo vissiin vuosikymmenen piipittäny tuota yhtä ja samaa. 

Vierailija
144/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu elämässä tuon aiemman mainitun lisäksi on että joutuu olemaan sitkeä eikä pelätä pettymystä. Niitä tulee ja menee jos jaksaa yrittää vaan.

Vierailija
145/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin seuraan mielenkiinnolla, kuinka sen Kampin edessä tapahtuvan selkäsaunan kävi?

Tuskin tuo vinkulelu uskalsi edes paikalle... 

Vierailija
146/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi mielessä, että miten ihmeessä Allu toimisi, JOS joku nainen hänelle antautuisi? Allullahan ei ole mitään seksuaalista kokemusta, ja viime aikoina hänellä on ollut impotenssivaivoja. Luulen, että tilanne olisi sama, kuin noissa tappelu-uhkauksissa: paljon melua tyhjästä. Onhan se jo meille kaikille selvää että Allu pelkää naisia- hänhän ei uskalla edes mennä heille keskustelemaan, saatikka sitten saatella naista sänkyyn. 

Aikamoinen noidankehä, enkä sinänsä ihmettele että Allu on vihainen ja turhaantunut. 

Vierailija
147/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä onneton henkilö kuitenkaan ihan idiootti ole. Osaa sentään lukea, ja vähän kirjoittaakin. Luultavasti saa itse housunsa jalkaan. Mutta ymmärtämisvaikeuksia kyllä tuntuu olevan. Mistään ei ota opikseen, kun "ei jaksa".

Vierailija
148/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä onneton henkilö kuitenkaan ihan idiootti ole. Osaa sentään lukea, ja vähän kirjoittaakin. Luultavasti saa itse housunsa jalkaan. Mutta ymmärtämisvaikeuksia kyllä tuntuu olevan. Mistään ei ota opikseen, kun "ei jaksa".

Sanoo myös käyvänsä töissä, eli ilmeisesti kuntouttavassa työtoiminnassa tai jossakin työkokeilussa. 

Ehkä Kehitysvammaisten Tuki ry voisi opastaa häntä elämässä eteenpäin.

Vierailija
149/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan vähän useammalle kuin yhdelle käydä juttelemassa. 

Vierailija
150/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat Allu kumppanin mene johonkin tällaiseen mukaan. 

Ryhmätoiminta – Kuntoutussäätiö https://share.google/o8H8p1pMOxI4Q33Kv

Tämä ei ole kettuilua vaan ihan oikeasti. Eikä sitten ruveta heti vonkaamaan ensi minuutista kaikkia naisia joilla on pulssi vaan lähdetään hankkimaan samanhenkisiä kavereita. Ja pikku hiljaa, kun osallistutaan ja tutustutaan ihmisiin, voi toiminnasta tai kavereiden kautta löytyä joku samanhenkinen nainen jonka kanssa synkkaa. Tai sitten voit yrittää jatkaa vongata jotain liian nuoria tai ikäisiäsi perheenäitejä toisella kierroksella vaikka se juna meni jo.

Vierailija
151/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Vierailija
152/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

en lopeta juomista koska kaverit kaikki juo, ja velka ei lyhene painan 2 duunia tajua jo

Vierailija
153/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä Allu hyvää viihdettä, mutta ei tuollaista sekavaa ja patologisesti valehtelevaa ihmishirviötä voi vakavasti ottaa. Eilen hän teki aloituksen jossa valitti että elämänsä on päin persettä kun velka ei lyhene eivätkä rahat riitä, auto on romu ja pillua pitäisi saada. Silti on varaa lähteä baariin (Tulisuudelmaan?) vonkaamaan tökerösti seksiä naisilta jotka ovat siellä kuuntelemassa Mikael Gabrielia.

Eniten minua ärsyttää hänessä se kun hän hokee ettei ymmärrä nykyajan naisia, ei ymmärrä vaikka kuinka on selitetty. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet ja tohjoksi juodut aivot.

sua pitäs vetää kunnolla turpaan

Vierailija
154/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

Vierailija
155/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä Allu hyvää viihdettä, mutta ei tuollaista sekavaa ja patologisesti valehtelevaa ihmishirviötä voi vakavasti ottaa. Eilen hän teki aloituksen jossa valitti että elämänsä on päin persettä kun velka ei lyhene eivätkä rahat riitä, auto on romu ja pillua pitäisi saada. Silti on varaa lähteä baariin (Tulisuudelmaan?) vonkaamaan tökerösti seksiä naisilta jotka ovat siellä kuuntelemassa Mikael Gabrielia.

Eniten minua ärsyttää hänessä se kun hän hokee ettei ymmärrä nykyajan naisia, ei ymmärrä vaikka kuinka on selitetty. Laaja-alaiset oppimisvaikeudet ja tohjoksi juodut aivot.

sua pitäs vetää kunnolla turpaan

tuu tänne niin haen lapion ja tuu sanoo naama eteen?

Vierailija
156/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

KOSKA MÄ JUON ALKOHOLIA MAHA KASVAA PUOLET ISOMMAKSI VELKAA ON 50 TONNIA MITÄ SITTE

Vierailija
157/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

MAKSa itte 50 tonnin velkoja ja oot kierteessä vielä 10 vuotta eteenpäin, sama se on heittää hanskat tiskiin

Vierailija
158/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai lopettaa alkoholi miksi, olen juonut 20 v... ja mun kaikki huom kaikki kaverini juo?

Vierailija
159/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kiinnostavan kun kerran tänne oikein ketjunkin teit kun niiden tuntemattomien sanomiset eivät sinua miellyttäneet. 

Vierailija
160/475 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan vähän useammalle kuin yhdelle käydä juttelemassa. 

Sinun ei pidä "jutella" yhdellekään naiselle enää, sillä noiden "juttujesi" taso tiedetään. Jätä naiset rauhaan. Joka ainoa. Keskity juomaan ne loputkin aivosoluistasi, mitä sinulla on vielä jäljellä, joskin nekin jo henkitoreissaan.