Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Momentossa hyvä ruoka?

Vierailija
21.04.2023 |

Kaverin kanssa olis tarkoitus mennä. Onko siellä hyvä ruoka ja minkä kokoiset annokset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää kokeilemaan! 

Voi olla pettymys tai sitten menette toistekin. Parasta on kun itse muodostaa mielipiteen ja rohkeasti lähtee kokeilemaan. Ihmiset ovat niin erilaisia mieltymyksineen. 

Vierailija
2/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää kokeilemaan! 

Voi olla pettymys tai sitten menette toistekin. Parasta on kun itse muodostaa mielipiteen ja rohkeasti lähtee kokeilemaan. Ihmiset ovat niin erilaisia mieltymyksineen. 

Harvoin missään käyn, niin toivon, että ruoka olisi hyvää (ja sitä olisi riittävästi). Olen syönyt ravintolassa viimeksi kolme vuotta sitten. Sain vähän rahaa synttärilahjaksi, niin ajattelin törsätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momentossa on erittäin hyvä hinta-laatusuhde ja ne aurajuustoperunat on itkettävän hyvät, suosittelen, jos aurajuustosta tykkäät. Salaattia tulee yleensä annoksen mukana samalla lautasella, se on mielestäni vähän ikävää, että samalla lautasella, mutta sitten tullaan taas hintaan. Varsinaista pöytiintarjoilua ei ole (ainakaan meidän kaupungissa), tiskiltä tilataan ruoat ja juomat. Mutta ruoka on aina ollut hyvää ja sitä on riittävästi. Jos olet pitsan ystävä, niin nekin on hyviä.

Vierailija
4/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskaa,en suosittele!

Vierailija
5/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskaa,en suosittele!

Miten paskaa?

Vierailija
6/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen ihan peruspaikka minusta, ei mitään huippua mutta enpä muista siellä erityisen huonoakaan ruokaa koskaan saaneeni. 

Vierailija
7/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, nopea palvelu, hyvät/sopuhintaiset eväät ja ehanat paistetut perunat pihvin kanssa. Märkää kylkeen !

Vierailija
8/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isot annokset ja maistuvaa perusruokaa. Käyn useamman kerran vuodessa lounaalla.

Vierailija
9/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen syötiin siellä, mutta ei käynyt hyvä fiilis. Liha oli ihan hyvää, mutta valkosipuliperunat sekä vihannekset aivan vetisiä. Oltiin Hyvinkäällä.

Vierailija
10/11 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä olen käynyt monta kertaa Sepän Momentossa ja siellä ruoka on ollut ihanaa. Tosin olen syönyt joka kerta saman annoksen.

No yhdellä kerralla Hesassa käydessä mentiin tosi nälkäisenä Itäkeskuksen Momentoon. Tilattiin sama kana-annos ja se tuli jo 5 minuutissa. No kana oli totaalisen raakaa ja valitin kyllä siitä tarjoilijalle. Tarjoilija kävi vielä vilkaisemassa ruokaa ja sanoi kertovansa kokille. Kävi vielä uudestaan ja sanoin taas kanan olevan ihan raakaa. Seuraavaan puoleen tuntiin tarjoilija ei tullut takasin ja itse olin liian mamari mennä vaatimaan rahoja takaisin tai uutta annosta. Lähdettiin sit vähin äänin kotiin pettyneinä ja ärsyyntyneinä. Pitäs osata pitää puolensa.

Vierailija
11/11 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi  helvetti  mitä paskaa tarjoavat. 

itäkeskus toimipiste.

wieninleike oli palanut lätty.olisi pitänyt olla rautasaha mukana.

sveitsinleike oli lämmitetty , ei juuri paistettu.

kampelakala muusi oli haaleaa,ellei jopa kylmää.

eka ja vika kerta kun poikkesmme eilen 1.1.2024 

jotakin järkeä toimintaan!! alaarvoista paskaa koko touhu,

ei mitään älliä millainen annos kuin annos pitää olla !!

ei TARVI TOISTE MAKSAA ALAARVOISESTA PASKASTA !!!