Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (328)

Vierailija
161/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

No mitä sulla ON antaa suhteessa?

Vierailija
162/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

ai lopettaa alkoholi miksi, olen juonut 20 v... ja mun kaikki huom kaikki kaverini juo?

sori ulkonäkö on ihan riittävä seksiin, et ole edes nähnyt kuvaani, en ole ruma, ihan tavallisen näkönen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen ruikutusta tämä nyt on?

Ap, yritä nyt hitto soikoon miehistyä edes hieman ja lopeta tuo saatanan ulina.

Tee itsellesi mitä pitää niin naiset kiinnostuvat. Eli ensi alkuun laihduta, maksa velkasi ja lopeta ryyppääminen. Ei kukaan nainen tuollaisesta inisijästä kiinnostu.

M44

MAKSa itte 50 tonnin velkoja ja oot kierteessä vielä 10 vuotta eteenpäin, sama se on heittää hanskat tiskiin

Minulla on velkaa 350000, eikä ole mitään ongelmaa, lyhenee noin 30000 vuodessa jos ei tule jotain uutta sijoituslainaa otettua. 

Vierailija
164/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

Ihan perus elämistä, keskustelua, nukkumista, harrastuksia, baariin yhdessä. seksiä, miten niin?

Vierailija
165/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JOO EN NYT ENÄÄ JAKSA, TUUN PESÄPALLOMAILALLA ULOS KATOTAA KUKA USKALTAA

Vierailija
166/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus elämistä, keskustelua, nukkumista, harrastuksia, baariin yhdessä. seksiä, miten niin?

Jokaisella ihmisellä on nuo samat, eli miksi ottaa alkoholisoitunut, kaljamahainen, rahaton ja moniongelmainen mies jonkun ihan taviksen sijaan?

Vierailija
167/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

KOSKA MÄ JUON ALKOHOLIA MAHA KASVAA PUOLET ISOMMAKSI VELKAA ON 50 TONNIA MITÄ SITTE

Mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun kaljamahasi tai velkasi?

Vierailija
168/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Miksi kaljamahaiselle ukolle ei kelpaa kaljamahainen nainen?

No yleensä ne on sitten liian lihavia ja epätyylikkäitä minulle ei kelpaa, toki ei ole valinnanvaraa mut haloo ei vois vähempää kiinnostua ja väkisin kiinnostua en ole niin epätoivonen

Mutta naisten pitäisi olla, niinkö?

Vierailija
169/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

No, minkä takia sitten teet näitä typeriä ketjuja, jos palaute ei kerta kaikkiaan edes kiinnosta sinua? Voit yksinkertaistaa elämäsi lopettamalla.

Kävitkö muuten tappelemassa siellä Kampin edessä klo 18, kuten uhosit?

Vierailija
170/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Miksi kaljamahaiselle ukolle ei kelpaa kaljamahainen nainen?

No yleensä ne on sitten liian lihavia ja epätyylikkäitä minulle ei kelpaa, toki ei ole valinnanvaraa mut haloo ei vois vähempää kiinnostua ja väkisin kiinnostua en ole niin epätoivonen

Mutta naisten pitäisi olla, niinkö?

Ei vaan tavallinen, etkö tajua kaikki ei kelpaa, monet on kauniita ja kyllä minulle kelpaisi mutta minä en kellekkään kurjalta tuntuu

Vierailija
171/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt monia treffeille ei kukaan kiinnostu ei jaksa enää. haluan läheisyyttä nukkua naisen seurassa, no tällästä tää on sit

Vierailija
172/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minkä takia sitten teet näitä typeriä ketjuja, jos palaute ei kerta kaikkiaan edes kiinnosta sinua? Voit yksinkertaistaa elämäsi lopettamalla.

Kävitkö muuten tappelemassa siellä Kampin edessä klo 18, kuten uhosit?

En tiedä kai pakkomielle, ei tässä ole kyl mitää järkee, ja naisiakaa ei vain ymmärrä

Vierailija
173/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi palstalaisia pitäisi sitten kiinnostaa sinun, yhden tuntemattoman ihmisen, sanomiset?

KOSKA MÄ JUON ALKOHOLIA MAHA KASVAA PUOLET ISOMMAKSI VELKAA ON 50 TONNIA MITÄ SITTE

Mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun kaljamahasi tai velkasi?

JOO ANTAA OLLA MIKSI MINUN PITÄISI KIINNOSTUA RUMASTA LIHAVASTA NAISESTA?

Vierailija
174/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on nuo samat, eli miksi ottaa alkoholisoitunut, kaljamahainen, rahaton ja moniongelmainen mies jonkun ihan taviksen sijaan?

SELVÄ, TOISET MIEHET SIT JÄÄ IKUISESTI YKSIN

Vierailija
175/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se juuri on, ja olisi parempi hyväksyä se kuin viettää elämänsä ruikuttamassa asiasta johon ei voi mitään.

Vierailija
176/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOO ANTAA OLLA MIKSI MINUN PITÄISI KIINNOSTUA RUMASTA LIHAVASTA NAISESTA?

Aivan kuten ei naisenkaan tarvitse kiinnostua rumasta, lihavasta "miehestä". 

Vierailija
177/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi alkoholin juominen ja kaljamaha on este naisille?

Koska päihderiippuvaiset on yleensä epävakaata ja epäluotettavaa seuraa. Päihde menee edelle ja jos sitä ei saa, ollaan ns. kuivahumalassa ilkeitä ja kärsimättömiä. Kaljamaha miehellä antaa vihiä, että juominen on runsasta. Samoin edellä kerroit ehdottaneesi naiselle "menemistä juomaan". Sama varoitusmerkki. Et halua tutustua selvinpäin. Juominen on vähintään yhtä olennaista kuin itse treffit. Jättäisin väliin.

Vierailija
178/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös olen puutteessa kaipaan seksiseuraa mutta en kiinnosta edes siinä mielessä naisia, no eikait sille voi mitää, nuorempana oli tilanne täysin 15 v sitte täysin erilainen!!!

Vierailija
179/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SELVÄ, TOISET MIEHET SIT JÄÄ IKUISESTI YKSIN

No niin jää. Kuten myös jotkut naiset. 

Vierailija
180/328 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myös olen puutteessa kaipaan seksiseuraa mutta en kiinnosta edes siinä mielessä naisia, no eikait sille voi mitää, nuorempana oli tilanne täysin 15 v sitte täysin erilainen!!!

Olen tullut vihaiseksi katkeraksi siitä etten ees seksiseuraan kelpaa, enkä ymmärrä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan