En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.
hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin
Noh oletko saanut?
Olet vuosikausia vollottanut täällä ja luulet yhä saavasi paremman?
Miksi?
Olen montaki kaunista
Viime vuosina?
Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.
Ja he oikeesti myös saavat.
kyllä muutama vuosi sitten sain kauniita
Se sun kaljamahainen 90-kiloinen nainenkin voi olla ties kuinka kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein osaa sanoa naiset on muuttunut tai sit joku karma, kun ovat niin vaativia nykyää, miehen pitää olla sitä ja sitä mitä jos ei ole?
Vika ei ole naisissa. Asia on niin, että sinä ja naiset olette vanhentuneet. Ennen suuri osa naisista oli sinkkuja ja haku päällä, sillon on helppoa löytää nainen. Nyt suurin osa sun ikäisistä naisista ja muista sopivan ikäisistä naisista on jo varattuja. Sä olet saanut varatuiltakin pakkeja ja suuttunut ja syyttänyt naisia nirsoiksi. Loput naiset sitten ovat ehkä kyllästyneet miehiin tai ottavat vasta "sen oikean" hänet kohdatessaan, koska eivät tarvitse ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein osaa sanoa naiset on muuttunut tai sit joku karma, kun ovat niin vaativia nykyää, miehen pitää olla sitä ja sitä mitä jos ei ole?
Vika ei ole naisissa. Asia on niin, että sinä ja naiset olette vanhentuneet. Ennen suuri osa naisista oli sinkkuja ja haku päällä, sillon on helppoa löytää nainen. Nyt suurin osa sun ikäisistä naisista ja muista sopivan ikäisistä naisista on jo varattuja. Sä olet saanut varatuiltakin pakkeja ja suuttunut ja syyttänyt naisia nirsoiksi. Loput naiset sitten ovat ehkä kyllästyneet miehiin tai ottavat vasta "sen oikean" hänet kohdatessaan, koska eivät tarvitse ketä tahansa.
ymmärrän mutta ei sille voi sit mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.
hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin
Noh oletko saanut?
Olet vuosikausia vollottanut täällä ja luulet yhä saavasi paremman?
Miksi?
Olen montaki kaunista
Viime vuosina?
Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.
Ja he oikeesti myös saavat.
kyllä muutama vuosi sitten sain kauniita
Se sun kaljamahainen 90-kiloinen nainenkin voi olla ties kuinka kaunis.
No niitä sain silti ennen, miten niin?
Naisia sain tosi paljon ollessani nuorempi ja 10 kg laihempi ja kaljamaha oli pieni
Allulle on aivan turha antaa minkäänlaisia neuvoja.
Hän on älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla, oli kehitysvammaa sitten diagnosoitu tai ei, ja hän pystyy ymmärtämään neuvoista vain hyvin vähän.
Ja sekin vähä mitä neuvoista ymmärtää, hän on liian itsepäinen ottaakseen onkeensa.
Vieläkö tämä Allu ulisee täällä? Eikös sen pitänyt ainakin lähteä pubiin/salille/treffeille?
Jos hän käyttäisi yhtä paljon energiaa työntekoon ja itsensä kehittämiseen kuin palstailuun ja ryyppäämiseen niin velat olisi piankin maksettu, ja ehkä myös kumppani kainalossa.
Mutta kun ei niin ei. Ihan oma valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä Allu ulisee täällä? Eikös sen pitänyt ainakin lähteä pubiin/salille/treffeille?
Jos hän käyttäisi yhtä paljon energiaa työntekoon ja itsensä kehittämiseen kuin palstailuun ja ryyppäämiseen niin velat olisi piankin maksettu, ja ehkä myös kumppani kainalossa.Mutta kun ei niin ei. Ihan oma valintansa.
Sori mutta kyllä työni hoidan ja käyn töissä mitä tommosta jauhat? Olen kehittynyt jo työssä parempaa, mutta miksen saisi juoda?
Vierailija kirjoitti:
Hän on älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla, oli kehitysvammaa sitten diagnosoitu tai ei, ja hän pystyy ymmärtämään neuvoista vain hyvin vähän.
Ja sekin vähä mitä neuvoista ymmärtää, hän on liian itsepäinen ottaakseen onkeensa.
kuten sanoin sut pitäs lyödä pampulla tajuttomaksi hä tule kokeilemaan?
No joo en jaksa enää hyvää loppuelämää sekopäät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivallalla uhkailu ja vastaan väniseminen sulta onnistuu, mikään muu ei niinkään🙄..
Kaikkea muuta, kuin miehekästä tuollainen, mutta onneksi sinua ei kiinnosta, mitä muut sinusta ajattelevat.. ja arvatenkin koskee myös naisia.. Pääasia, että saat seksiä ja kouria, aah!.. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luonteeltaan Allu kertoo olevansa rauhallinen ja kiltti :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luonteeltaan Allu kertoo olevansa rauhallinen ja kiltti :D :D
No ainaski on sanottu että olen kiltin näkönen ja rauhallinen että joo, en tiedä sitte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivallalla uhkailu ja vastaan väniseminen sulta onnistuu, mikään muu ei niinkään🙄..
Kaikkea muuta, kuin miehekästä tuollainen, mutta onneksi sinua ei kiinnosta, mitä muut sinusta ajattelevat.. ja arvatenkin koskee myös naisia.. Pääasia, että saat seksiä ja kouria, aah!.. 🤷🏻
Allu on itse kertonut olevansa impotentti, joten seksi ei valitettavasti enää onnistu. Ei edes runkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on itse kertonut olevansa impotentti, joten seksi ei valitettavasti enää onnistu. Ei edes runkkaaminen.
Joo en ole tommosia kertonut ja onnistuu kyllä sori
Tänää jos saisi naista ja pillua
Vierailija kirjoitti:
Tänää jos saisi naista ja pillua
Ei tipu eikä lirise. Tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
menen väkisin kourimaan naisten pyllyjä aah
Ja saat järjestyksenvalvovan vastaasi sekä lentävän lähdön.
Voit jopa päästä yöksi poliisin kusen ja oksennuksen kyllästämille pahnoille.
Tsemppiä mahdolliseen elämänmuutokseen, sitten kun sen aika on. Tärkeintä tosiaan on, että tuo muutoshalu lähtee sinusta itsestäsi; silloin on huomattavasti parempi motivaatio, kuin jos yrittäisit muuttua vain "naisille mieleisemmäksi".