Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (430)

Vierailija
321/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, suurin osa niin miehistä kuin naisistakaan ei ole kiinnostunut kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Naisilla on kriteerinsä ihan niin kuin sinullakin. Sinähän haluat esim. naisen joka joisi alkoholia ja juhlisi kanssasi, jollain naisella taas voi olla kriteerinä esim. ettei miehellä olisi pelivelkaa.

Ja mitä enemmän niitä kriteerejä itseltäkin löytyy (pitää olla bilettäjä, pitkä, kaunis, meikattu, pukeutua juuri jollain tietyllä tavalla...), sitä vähemmän niitä potentiaalisia kumppaneita on koko maailmassa.

Joo ymmärrän mutta mä olen tehnyt virheeni ja en tuu pelaamaa varmaa enää koskaa, ja halun hoitaa velkani ja ostaa paremman auton mutta haluan kyllä aina välillä juoda ja teen töitä kyllä en lopeta, myös ois kiva laihduttaakki, mut vaikeeta on

Tsemppiä mahdolliseen elämänmuutokseen, sitten kun sen aika on. Tärkeintä tosiaan on, että tuo muutoshalu lähtee sinusta itsestäsi; silloin on huomattavasti parempi motivaatio, kuin jos yrittäisit muuttua vain "naisille mieleisemmäksi".

Vierailija
322/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.

hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin

Noh oletko saanut?

Olet vuosikausia vollottanut täällä ja luulet yhä saavasi paremman?

Miksi?

Olen montaki kaunista

Viime vuosina?

Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.

Ja he oikeesti myös saavat.

kyllä muutama vuosi sitten sain kauniita

Se sun kaljamahainen 90-kiloinen nainenkin voi olla ties kuinka kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein osaa sanoa naiset on muuttunut tai sit joku karma, kun ovat niin vaativia nykyää, miehen pitää olla sitä ja sitä mitä jos ei ole?

Vika ei ole naisissa. Asia on niin, että sinä ja naiset olette vanhentuneet. Ennen suuri osa naisista oli sinkkuja ja haku päällä, sillon on helppoa löytää nainen.  Nyt suurin osa sun ikäisistä naisista ja muista sopivan ikäisistä naisista on jo varattuja. Sä olet saanut varatuiltakin pakkeja ja suuttunut ja syyttänyt naisia nirsoiksi. Loput naiset sitten ovat ehkä kyllästyneet miehiin tai ottavat vasta "sen oikean" hänet kohdatessaan, koska eivät tarvitse ketä tahansa.

Vierailija
324/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä enemmän geiltä.

Vierailija
325/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein osaa sanoa naiset on muuttunut tai sit joku karma, kun ovat niin vaativia nykyää, miehen pitää olla sitä ja sitä mitä jos ei ole?

Vika ei ole naisissa. Asia on niin, että sinä ja naiset olette vanhentuneet. Ennen suuri osa naisista oli sinkkuja ja haku päällä, sillon on helppoa löytää nainen.  Nyt suurin osa sun ikäisistä naisista ja muista sopivan ikäisistä naisista on jo varattuja. Sä olet saanut varatuiltakin pakkeja ja suuttunut ja syyttänyt naisia nirsoiksi. Loput naiset sitten ovat ehkä kyllästyneet miehiin tai ottavat vasta "sen oikean" hänet kohdatessaan, koska eivät tarvitse ketä tahansa.

ymmärrän mutta ei sille voi sit mitään.

Vierailija
326/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.

Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.

hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin

Noh oletko saanut?

Olet vuosikausia vollottanut täällä ja luulet yhä saavasi paremman?

Miksi?

Olen montaki kaunista

Viime vuosina?

Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.

Ja he oikeesti myös saavat.

kyllä muutama vuosi sitten sain kauniita

Se sun kaljamahainen 90-kiloinen nainenkin voi olla ties kuinka kaunis.

No niitä sain silti ennen, miten niin?

Vierailija
327/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia sain tosi paljon ollessani nuorempi ja 10 kg laihempi ja kaljamaha oli pieni

Vierailija
328/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulle on aivan turha antaa minkäänlaisia neuvoja. 

Hän on älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla, oli kehitysvammaa sitten diagnosoitu tai ei, ja hän pystyy ymmärtämään neuvoista vain hyvin vähän. 

Ja sekin vähä mitä neuvoista ymmärtää, hän on liian itsepäinen ottaakseen onkeensa.

Vierailija
329/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä Allu ulisee täällä? Eikös sen pitänyt ainakin lähteä pubiin/salille/treffeille? 
Jos hän käyttäisi yhtä paljon energiaa työntekoon ja itsensä kehittämiseen kuin palstailuun ja ryyppäämiseen niin velat olisi piankin maksettu, ja ehkä myös kumppani kainalossa.

Mutta kun ei niin ei. Ihan oma valintansa.

Vierailija
330/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä Allu ulisee täällä? Eikös sen pitänyt ainakin lähteä pubiin/salille/treffeille? 
Jos hän käyttäisi yhtä paljon energiaa työntekoon ja itsensä kehittämiseen kuin palstailuun ja ryyppäämiseen niin velat olisi piankin maksettu, ja ehkä myös kumppani kainalossa.

Mutta kun ei niin ei. Ihan oma valintansa.

Sori mutta kyllä työni hoidan ja käyn töissä mitä tommosta jauhat? Olen kehittynyt jo työssä parempaa, mutta miksen saisi juoda?

Vierailija
331/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla, oli kehitysvammaa sitten diagnosoitu tai ei, ja hän pystyy ymmärtämään neuvoista vain hyvin vähän. 

Ja sekin vähä mitä neuvoista ymmärtää, hän on liian itsepäinen ottaakseen onkeensa.

kuten sanoin sut pitäs lyödä pampulla tajuttomaksi hä tule kokeilemaan?

Vierailija
332/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en jaksa enää hyvää loppuelämää sekopäät

Vierailija
333/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivallalla uhkailu ja vastaan väniseminen sulta onnistuu, mikään muu ei niinkään🙄..

Kaikkea muuta, kuin miehekästä tuollainen, mutta onneksi sinua ei kiinnosta, mitä muut sinusta ajattelevat.. ja arvatenkin koskee myös naisia.. Pääasia, että saat seksiä ja kouria, aah!.. 🤷🏻‍

Vierailija
334/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luonteeltaan Allu kertoo olevansa rauhallinen ja kiltti :D :D

Vierailija
335/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luonteeltaan Allu kertoo olevansa rauhallinen ja kiltti :D :D

No ainaski on sanottu että olen kiltin näkönen ja rauhallinen että joo, en tiedä sitte

Vierailija
336/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivallalla uhkailu ja vastaan väniseminen sulta onnistuu, mikään muu ei niinkään🙄..

Kaikkea muuta, kuin miehekästä tuollainen, mutta onneksi sinua ei kiinnosta, mitä muut sinusta ajattelevat.. ja arvatenkin koskee myös naisia.. Pääasia, että saat seksiä ja kouria, aah!.. 🤷🏻‍

Allu on itse kertonut olevansa impotentti, joten seksi ei valitettavasti enää onnistu. Ei edes runkkaaminen.

Vierailija
337/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on itse kertonut olevansa impotentti, joten seksi ei valitettavasti enää onnistu. Ei edes runkkaaminen.

Joo en ole tommosia kertonut ja onnistuu kyllä sori

Vierailija
338/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää jos saisi naista ja pillua

Vierailija
339/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää jos saisi naista ja pillua

Ei tipu eikä lirise. Tänäänkään. 

Vierailija
340/430 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menen väkisin kourimaan naisten pyllyjä aah

Ja saat järjestyksenvalvovan vastaasi sekä lentävän lähdön. 
Voit jopa päästä yöksi poliisin kusen ja oksennuksen kyllästämille pahnoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän