En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä
Eihän tuollainen sinulta onnistuisi. Sinähän olet impotentti.
Sua pitäs vetää kyllä pampulla kunnolla päähän
Allu demonstroi jälleen rauhallista ja kilttiä luonnettaan.
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Fakta:
Kukaan Nainen ei huoli tollo-Allua, jolla ei ole mitään annettavaa kenellekään.
Allu ei kykene vaihtamaan virttä, joka pyörii hänen omien, lähinnä fyysisten ja aivottomien tarpeidensa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Fakta:
Allu ei kykene vaihtamaan virttä, joka pyörii hänen omien, lähinnä fyysisten ja aivottomien tarpeidensa ympärillä.
joo tuu sanoo tänne, niin hakkaan ja lyön nyrkillä sun naaman ja pesäpallomailalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies
Ei tarvitse. Oma mies on täys tavis, samoin ystävieni miehistä yksikään ei ole täydellinen komistus.
Tavallinen mies kelpaa hyvin. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja älykkyyttä, keskustelutaitoa ja mielipiteitä. Kohtuullinen kroppa saa hormonit hyrräämään.
Mulla on dannyn ja reetun kumimaski päässä i naiset suorastaan vonkuu seuraani, aamulla vievät rahani ja jääkaapin ovessa lukee kiitos yöstä huono pano., pillua en antanut mutta rahat vein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta:
joo tuu sanoo tänne, niin hakkaan ja lyön nyrkillä sun naaman ja pesäpallomailalla
Ja TAAS.. Allu NIIN leppoisana :D..
Ainoa, mitä sä hakkaat, on omaa onnetonta tattias, joka sekään ei nouse edes leivinjauheella :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
Mistä keskustelet? Oletko tylsimys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies
Ei tarvitse. Oma mies on täys tavis, samoin ystävieni miehistä yksikään ei ole täydellinen komistus.
Tavallinen mies kelpaa hyvin. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja älykkyyttä, keskustelutaitoa ja mielipiteitä. Kohtuullinen kroppa saa hormonit hyrräämään.
Ja kohtuullinen kroppa on millainen...? Linkki kuvaan?
Mä haluun, mä haluun, mä haluun.
Niin, sä v i t t u haluut eikä sua vähääkään kiinnosta, mitä naiset haluaa.
Ei mitään vähäjärkistä telkun töllöttäjä-tissienpuristelijaelukkaa, jolla on 40 tonttua ulosotossa ja josta ei olisi maksamaan edes omia kulujaan. Katsopa kun ulosottovelkasi viedään sun tienesteistä ja sinä syöt, ryyppäät ja asut loisena sen naisen piikkiin. Mitään et anna paitsi tyrkytät juustomunaa ja hoitamattomien hampaidesi plakin löyhkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
Mistä keskustelet? Oletko tylsimys?
Ei Allu osaa mistään keskustella.
Lähde: hänen identtiset jankutuksensa vuodesta 2016
Joo lähen baariin etsimään lihavaa tavispullukkaa jolla on kaunis naama ja kireet farkut
Olen pätkä mies mutta valuuttaa löytyy joten tyttö hyppää kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka yläpäässä on ÄO >110veli tuplat suhun verrattuna, möhöpoju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka yläpäässä on ÄO >110veli tuplat suhun verrattuna, möhöpoju
Vain otettu lääke auttaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Joo lähen baariin etsimään lihavaa tavispullukkaa jolla on kaunis naama ja kireet farkut
Löydätkin kunhan vaihdat kohteeksi miessukupuolen. Siellä on paljon läskiperseitä, joilla hinku saada sykkivä suonikas ahteriin. Persut on varmimpia ottamaan persuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok.
Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.
Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo
Miksi kirjoitat täällä tuntemattomille, miksi?
En jaksa enää kirjotella tänne mulle riitti aivan täynnä jo, heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, naiset pitävät siis tuollaisista hieman pulleammista ja rumista miehistä. Tämä antaa miehille toivoa!
Voi sua ressukkaa. Me naiset haluamme hellää kosketusta, hidasta rakastelua ja syviä suudelmia. Olet kyllä niin pihalla kuin ukkeli olla voi. Luulisi että tuon ikäisellä äijällä on edes jonkinlaista tietoa naisen kanssa rakastelusta.