Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa

Vierailija
03.04.2026 |

Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään

Kommentit (440)

Vierailija
361/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä

Voi sua ressukkaa. Me naiset haluamme hellää kosketusta, hidasta rakastelua ja syviä suudelmia. Olet kyllä niin pihalla kuin ukkeli olla voi. Luulisi että tuon ikäisellä äijällä on edes jonkinlaista tietoa naisen kanssa rakastelusta.

Vierailija
362/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä

Eihän tuollainen sinulta onnistuisi. Sinähän olet impotentti.

Sua pitäs vetää kyllä pampulla kunnolla päähän

Allu demonstroi jälleen rauhallista ja kilttiä luonnettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?

No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.

Fakta:

Kukaan Nainen ei huoli tollo-Allua, jolla ei ole mitään annettavaa kenellekään.

Allu ei kykene vaihtamaan virttä, joka pyörii hänen omien, lähinnä fyysisten ja aivottomien tarpeidensa ympärillä.

Vierailija
364/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?

No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.

Fakta:

Allu ei kykene vaihtamaan virttä, joka pyörii hänen omien, lähinnä fyysisten ja aivottomien tarpeidensa ympärillä.

joo tuu sanoo tänne, niin hakkaan ja lyön nyrkillä sun naaman ja pesäpallomailalla 

Vierailija
365/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies

Ei tarvitse. Oma mies on täys tavis, samoin ystävieni miehistä yksikään ei ole täydellinen komistus. 

Tavallinen mies kelpaa hyvin. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja älykkyyttä, keskustelutaitoa ja mielipiteitä. Kohtuullinen kroppa saa hormonit hyrräämään.

Vierailija
366/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on dannyn ja reetun kumimaski päässä i naiset suorastaan vonkuu seuraani, aamulla vievät rahani ja jääkaapin ovessa lukee  kiitos yöstä huono pano., pillua en antanut mutta rahat vein.

Vierailija
367/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta:

joo tuu sanoo tänne, niin hakkaan ja lyön nyrkillä sun naaman ja pesäpallomailalla 

Ja TAAS.. Allu NIIN leppoisana :D.. 

Ainoa, mitä sä hakkaat, on omaa onnetonta tattias, joka sekään ei nouse edes leivinjauheella :D:D:D

Vierailija
368/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta

Mistä keskustelet? Oletko tylsimys?

Vierailija
369/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä

Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies

Ei tarvitse. Oma mies on täys tavis, samoin ystävieni miehistä yksikään ei ole täydellinen komistus. 

Tavallinen mies kelpaa hyvin. Pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja älykkyyttä, keskustelutaitoa ja mielipiteitä. Kohtuullinen kroppa saa hormonit hyrräämään.

Ja kohtuullinen kroppa on millainen...? Linkki kuvaan?

Vierailija
370/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun, mä haluun, mä haluun.

Niin, sä v i t t u haluut eikä sua vähääkään kiinnosta, mitä naiset haluaa.

Ei mitään vähäjärkistä telkun töllöttäjä-tissienpuristelijaelukkaa, jolla on 40 tonttua ulosotossa ja josta ei olisi maksamaan edes omia kulujaan.  Katsopa kun ulosottovelkasi viedään sun tienesteistä ja sinä syöt, ryyppäät ja asut loisena sen naisen piikkiin. Mitään et anna paitsi tyrkytät juustomunaa ja hoitamattomien hampaidesi plakin löyhkää.

Vierailija
371/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta

Mistä keskustelet? Oletko tylsimys?

Ei Allu osaa mistään keskustella.

Lähde: hänen identtiset jankutuksensa vuodesta 2016

Vierailija
372/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähen baariin etsimään lihavaa tavispullukkaa jolla on kaunis naama ja kireet farkut

Vierailija
373/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pätkä mies mutta valuuttaa löytyy joten tyttö hyppää kyytiin.

Vierailija
374/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka yläpäässä on ÄO >110veli tuplat suhun verrattuna, möhöpoju

Vierailija
375/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka yläpäässä on ÄO >110veli tuplat suhun verrattuna, möhöpoju

Vain otettu lääke auttaa 😅

Vierailija
376/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lähen baariin etsimään lihavaa tavispullukkaa jolla on kaunis naama ja kireet farkut

Löydätkin kunhan vaihdat kohteeksi  miessukupuolen. Siellä on paljon läskiperseitä, joilla hinku saada sykkivä suonikas ahteriin.  Persut on varmimpia  ottamaan persuun.

Vierailija
377/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/BuhgyHxlSyc

Vierailija
378/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se valitettavasti on, että nuo mainitsemasi asiat- kaljamaha, suuret velat ja alko- ovat meille naisille turn-off; sinä Allu näet tämän "nirsoiluna", ja se on ihan ok. 

Mutta meille naisille on itsestäänselvyys että potentiaalinen kumppani pitää kaikin tavoin hyvää huolta itsestään. Ja mitä pelkkään seksiseuraan tulee, niin kyllä siinä vaikuttaa ulkonäko aika lailla- eikä sinua ressukkaa ole silläkään siunattu. Eiköhan olisi parempi että vihdoin viimein unohdat naiset, kun et kerran pysty sisäistämään sitä asiaa että sinussa on aivan liikaa vikoja, joille et suostu tekemään yhtään mitään.

Asia on selvä, minä jatkan juomista ja kaljamaha kasvaa, minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten sanomiset, tajutkaa se jo

Miksi kirjoitat täällä tuntemattomille, miksi?

Vierailija
379/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kirjotella tänne mulle riitti aivan täynnä jo, heido

Vierailija
380/440 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/BuhgyHxlSyc

Hyvä, naiset pitävät siis tuollaisista hieman pulleammista ja rumista miehistä. Tämä antaa miehille toivoa!