En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Mulla ei sen kummemmin vaatimuksia ole, mutta naisille pitää olla ns täydellinen komea mies
Ei tarvitse. Oma mies on täys tavis, samoin ystävieni miehistä yksikään ei ole täydellinen komistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulle on aivan turha antaa minkäänlaisia neuvoja.
Hän on älyllisesti ja henkisesti kehitysvammaisen tasolla, oli kehitysvammaa sitten diagnosoitu tai ei, ja hän pystyy ymmärtämään neuvoista vain hyvin vähän.
Ja sekin vähä mitä neuvoista ymmärtää, hän on liian itsepäinen ottaakseen onkeensa.
kuten sanoin sut pitäs lyödä pampulla tajuttomaksi hä tule kokeilemaan?
Väkivallalla uhkailu ja vastaan väniseminen sulta onnistuu, mikään muu ei niinkään🙄..
Kaikkea muuta, kuin miehekästä tuollainen, mutta onneksi sinua ei kiinnosta, mitä muut sinusta ajattelevat.. ja arvatenkin koskee myös naisia.. Pääasia, että saat seksiä ja kouria, aah!.. 🤷🏻
Allu on itse kertonut olevansa impotentti, joten seksi ei valitettavasti enää onnistu. Ei edes runkkaaminen.
Joo en ole tommosia kertonut ja onnistuu kyllä sori
Olet kyllä kertonut impotenssiongelmastasi, mutta ilmeisesti kännipäissäsi kun et sitäkään enää muista.
Joo nyt mulle riitti ihmiset ja sanomiset ja kaikki, lähen baariin
Vierailija kirjoitti:
Naisia sain tosi paljon ollessani nuorempi ja 10 kg laihempi ja kaljamaha oli pieni
Miksi ihmeessä tarvitsit "tosi paljon naisia", eikö yksi riittänyt? Sitoutumiskammoa ja muuta luonnevikaa?
Vierailija kirjoitti:
Esim jos mies on tehnyt vääryyksiä, ostanut auton, pelannut rahat juonut tuhansia euroja, onko se muka peli menetetty jos käy töissä ja maksaa velat pois ja haluaa muuttua, minä haluan muuttua mutta myös juoda alkoholia, vakituinen työ löytyy, mutta ei ole kallista bemaria ja rahaa
Kuka uskoo sun muutokseen joskus tulevaisuudessa. Ripustautuisit kuitenkin siihen naiseen ja vetäisti hänetkin alas.
Muutu ensin ja jahtaa naisia vasta sitten. Olis reilumpaa näin päin.
En jaksa enää ikäviä ihmisiä hyvää jatkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim jos mies on tehnyt vääryyksiä, ostanut auton, pelannut rahat juonut tuhansia euroja, onko se muka peli menetetty jos käy töissä ja maksaa velat pois ja haluaa muuttua, minä haluan muuttua mutta myös juoda alkoholia, vakituinen työ löytyy, mutta ei ole kallista bemaria ja rahaa
Kuka uskoo sun muutokseen joskus tulevaisuudessa. Ripustautuisit kuitenkin siihen naiseen ja vetäisti hänetkin alas.
Muutu ensin ja jahtaa naisia vasta sitten. Olis reilumpaa näin päin.
No en tiedä elämä on rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia sain tosi paljon ollessani nuorempi ja 10 kg laihempi ja kaljamaha oli pieni
Miksi ihmeessä tarvitsit "tosi paljon naisia", eikö yksi riittänyt? Sitoutumiskammoa ja muuta luonnevikaa?
1 riittää joka antaa kouria ja seksiä
Ja huomenna kuulemme taas kuinka baarista ei naista saa, kuinka naiset ovat nirsoja ja kuinka rahat on taas loppu.
Mukavaa illanjatkoa. Minä vietän illan rakastellen tavisduunarimieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi petät tyttöystävääsi?
Niin.. Alluhan on julistanu omaavansa sellaisenkin..
Silti jahtaa muita naisia ja mankuu heiltä seksiä jne.
Taitaa olla itse niin kujalla, ettei tajua itsekään.
Puheet ja teot niin pahasti ristissä..
Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä
Vierailija kirjoitti:
Ja huomenna kuulemme taas kuinka baarista ei naista saa, kuinka naiset ovat nirsoja ja kuinka rahat on taas loppu.
Mukavaa illanjatkoa. Minä vietän illan rakastellen tavisduunarimieheni kanssa.
Mua ei kiinnosta mitä teet, ihan sama
Miksi aina jätät vastaamatta kun kysytään miksi petät tyttöystävääsi?
Olet jauhanut sitäkin täällä että sulla sellainen
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, kun suoltanu enemmän sontaa, kuin laksatiivitehdas.
Ei sillä todellisuudessa mitään eikä ketään ole.
Suuret puheet, kova uho ja kauhean pienet teot.
Vierailija kirjoitti:
En kerro mitään, mulle kelpaa vain kaunis tavispullukka
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla halun panna naista rankasti ja kouria sen farkkupyllä suudella kiihkeesti ja imee tissiä
Eihän tuollainen sinulta onnistuisi. Sinähän olet impotentti.
No nyt meen juttelee naisille ja kattelee naisia baariin heido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen sinulta onnistuisi. Sinähän olet impotentti.
Sua pitäs vetää kyllä pampulla kunnolla päähän
Sitten pitää vaan tyytyä ystäviin. Voitte poikaporukassa kehitellä vaikka jonkin harrastuksen.