En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Et voi olettaa että saat hoikan ja kauniin naisen, ota perus Suomi-lehmä.
hyi en halua ottaa en ole niin ruma, mä saan paremmankin
Noh oletko saanut?
Olet vuosikausia vollottanut täällä ja luulet yhä saavasi paremman?
Miksi?
Olen montaki kaunista
Nyt on naiset karannu ja muuttunu ymmärrän, osaa ei varmaa kiinnosta ees baarittelu ja alkoholi enää, mut joo minä jatkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Noh oletko saanut?
Miksi?
Olen montaki kaunista
Viime vuosina?
Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.
Ja he oikeesti myös saavat.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa oli hoikkia meikattuja prinsessoja, toki heille kelpaa tasosensa mies ja ymmärrän hyvin, olin vääränlaisessa paikassa
Jos naiset ei ihastu sun ulkonäköön, niin etsiydy paikkoihin, missä tulee luontevasti juteltua vieraille ihmisille. Mieti asioita, mitkä sua kiinnostaa edes vähän tai vitsillä, ja sitten kokeilemaan.
Löysin itse vaimoni puutyökurssilta. Oltiin kumpikin aivan surkeita siinä hommassa ja sen takia jotenkin alettiin vain juttelemaan ja vitsailemaan. Lopetettiin se kurssikin kesken, mutta naimisissa ollaan oltu jo 6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on naiset karannu ja muuttunu ymmärrän, osaa ei varmaa kiinnosta ees baarittelu ja alkoholi enää, mut joo minä jatkan.
Jep, kyllä sitä suomalainen mies osaa iltaa viettää ilman naisiakin, kunhan tästä kelit vähän vielä lämpenee niin mene vaikka jonnekin joenrantaan juomaan ja fiilistelemään kevättä 😎👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh oletko saanut?
Miksi?
Olen montaki kaunista
Viime vuosina?
Jos ne kauniit naiset ajattelevat kuin sinä, että hyi kuin ruma, mä saan kyllä paremmankin.
Ja he oikeesti myös saavat.
kyllä muutama vuosi sitten sain kauniita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kyllä sitä suomalainen mies osaa iltaa viettää ilman naisiakin, kunhan tästä kelit vähän vielä lämpenee niin mene vaikka jonnekin joenrantaan juomaan ja fiilistelemään kevättä 😎👍🏻
Jep en jaksa enää itekkää naisia, nuorempana niitä sai niistä on tullut niin nirsoja että miehellä pitäs olla 4000 tulot ja bemari ja komee, ja käydä salilla, ja kaikenlaisia harrastuksia ja bemari, ei onnistu minä juon ja 40 tonnia velkaa
Joo kyllä sitä pärjää yksin baareissa tai sit mieskavereittenkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep en jaksa enää itekkää naisia, nuorempana niitä sai niistä on tullut niin nirsoja että miehellä pitäs olla 4000 tulot ja bemari ja komee, ja käydä salilla, ja kaikenlaisia harrastuksia ja bemari, ei onnistu minä juon ja 40 tonnia velkaa
Itse en allekirjoita noista vaatimuksista kyllä yhtäkään, mutta juu, jonkinlaiset kriteerit kyllä ovat minulla ja tutuillanikin.
Mä en oikein osaa sanoa naiset on muuttunut tai sit joku karma, kun ovat niin vaativia nykyää, miehen pitää olla sitä ja sitä mitä jos ei ole?
Esim jos mies on tehnyt vääryyksiä, ostanut auton, pelannut rahat juonut tuhansia euroja, onko se muka peli menetetty jos käy töissä ja maksaa velat pois ja haluaa muuttua, minä haluan muuttua mutta myös juoda alkoholia, vakituinen työ löytyy, mutta ei ole kallista bemaria ja rahaa
Vierailija kirjoitti:
Esim jos mies on tehnyt vääryyksiä, ostanut auton, pelannut rahat juonut tuhansia euroja, onko se muka peli menetetty jos käy töissä ja maksaa velat pois ja haluaa muuttua, minä haluan muuttua mutta myös juoda alkoholia, vakituinen työ löytyy, mutta ei ole kallista bemaria ja rahaa
Sitten saa naiset olla jos ollaan liian ranttuja
Ap, suurin osa niin miehistä kuin naisistakaan ei ole kiinnostunut kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Naisilla on kriteerinsä ihan niin kuin sinullakin. Sinähän haluat esim. naisen joka joisi alkoholia ja juhlisi kanssasi, jollain naisella taas voi olla kriteerinä esim. ettei miehellä olisi pelivelkaa.
Ja mitä enemmän niitä kriteerejä itseltäkin löytyy (pitää olla bilettäjä, pitkä, kaunis, meikattu, pukeutua juuri jollain tietyllä tavalla...), sitä vähemmän niitä potentiaalisia kumppaneita on koko maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, suurin osa niin miehistä kuin naisistakaan ei ole kiinnostunut kaikista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Naisilla on kriteerinsä ihan niin kuin sinullakin. Sinähän haluat esim. naisen joka joisi alkoholia ja juhlisi kanssasi, jollain naisella taas voi olla kriteerinä esim. ettei miehellä olisi pelivelkaa.
Ja mitä enemmän niitä kriteerejä itseltäkin löytyy (pitää olla bilettäjä, pitkä, kaunis, meikattu, pukeutua juuri jollain tietyllä tavalla...), sitä vähemmän niitä potentiaalisia kumppaneita on koko maailmassa.
Joo ymmärrän mutta mä olen tehnyt virheeni ja en tuu pelaamaa varmaa enää koskaa, ja halun hoitaa velkani ja ostaa paremman auton mutta haluan kyllä aina välillä juoda ja teen töitä kyllä en lopeta, myös ois kiva laihduttaakki, mut vaikeeta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Ei nainen näe susta päällepäin, onko sulla velkaa tai millainen auto sulla on.
Vika on siis sun ulkonäössä ja etenkin tavassa lähestyä.
Sä kuitenkin sait juteltua naisen kanssa, se on jo jotain. Et sitten ajatellut jutella hänen kanssaan jotain vielä myöhemmin ja vaikka toivottaa hyvää illan jatkoa?
Ei ole ulkonäössä jossain muissa jutuissa kyllä.
Sinussahan ei mitään muuta olekaan kuin pelkkää vikaa. Deal with it, luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen köyhä, työtön, en oikein minkään näköinen, en omista edes autoa, mutta alkoholia tai muitakaan päihteitä en käytä ja velkaakin on 0 euroa. En kaipaa mieheltä "bemaria ja rahaa" kun niitä ei minulla itsellänikään ole.
Mutta tuossa on jo monta monituista syytä miksi esim. me emme olisi yhteensopivia.
Nainen 30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Ei nainen näe susta päällepäin, onko sulla velkaa tai millainen auto sulla on.
Vika on siis sun ulkonäössä ja etenkin tavassa lähestyä.
Sä kuitenkin sait juteltua naisen kanssa, se on jo jotain. Et sitten ajatellut jutella hänen kanssaan jotain vielä myöhemmin ja vaikka toivottaa hyvää illan jatkoa?
Ei ole ulkonäössä jossain muissa jutuissa kyllä.
Sinussahan ei mitään muuta olekaan kuin pelkkää vikaa. Deal with it, luuseri.
Ai vikaa, just just, mulla on 2 vakituista työtä, sori vois olla pahemminkin asiat, ja hieno kämppä missä asun melko uusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
No älä kerro veloistasi. Valehtele, että sulla on jossain omaisuutta.
En kerrokkaan mut olin yhtä naista kysynyt juomaan pääsiäisenä ,no hän ghostas mut sitte en ymmärrä
Ei naisia kysytä JUOMAAN, ääliö, vaan kahville tai syömään tai ulos.
Voi pyytää myös drinkeille esim leffan jälkeen. Ei olisi mulle ongelma. Mutta tuo sanavalinta "juomaan" kuulostaa perskänneiltä eikä kiinnosta tuntemattomien kanssa,
No mä voisin ihan hyvin tuntemattoman naisenkaa juoda, ei ole mulle miehenä ongelmaa
Niin. Ei tietenkään. Sun ei tarvi pelätä että hänen tarkoituksenaan on hyväksikäyttää sua.
Noh oletko saanut?
Miksi?