En taaskaan kiinnostanu naisia eilen musiikkitapahtumassa
Naiset oli omassa seurassa tai tanssi minä yksin kun mulla ei oikein ole kavereita, mutta sellasia naiset on, hetken juttelin yhdelle naiselle mut hän karkasi sitten pois. Tuntuu ettei tässä kiinnosta enää ketään
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä nykykakaroilla ole kaveriporukkaa, harrastuksia, opiskelupaikkaa, työpaikkaa tms. jossa tutustutaan ihmisiin? Ihmisiin tutustutaan oikeassa elämässä luonnollisesti, eikä tietenkään mennä creepynä tuntemattomille kysymään, että alaks oleen. Onko tosiaan näin, että ainoat vaihtoehdot ovat Tinder tai tuntemattomille läähätys? Ei voi olla noin vaikeeta.
Kasarilla ja ysärillä kun suomessa ei vielä ollut deittailukulttuuria ollenkaan, niin silloinhan saattoi kadullakin joku ohikulkija kysästä, ttä alatko olee!
Eihän semmoista tänä päivänä tapahdu, onneksi.
En ymmärrä mikä sä olet ketään kakaraksi kutsumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lankesitko siihen meemiin että eihän kukaan nuori nainen deittiäpeissä pyöri, mene oikeaan elämään iskemään?
No ei kukaan halua sitä. Kaupassa ollaan ostoksilla. Konsertista nautitaan kavereiden kanssa. Ravintolassa ollaan syömässä. Jos tunget siihen ventovieraana miehenä "juttelemaan" se on lähinnä erittäin kiusallista.
Jotkut osaa tehdä tuon lähestymisen rennosti ja mukavasti, ei tule sellasta fiilistä että tuon tässä iskemässä.
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Ei nainen näe susta päällepäin, onko sulla velkaa tai millainen auto sulla on.
Vika on siis sun ulkonäössä ja etenkin tavassa lähestyä.
Sä kuitenkin sait juteltua naisen kanssa, se on jo jotain. Et sitten ajatellut jutella hänen kanssaan jotain vielä myöhemmin ja vaikka toivottaa hyvää illan jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Allu allu, mutta ethän sä halunut hoikkia naisia vaan pullukan, jolla on tiukat farkut ja kaljamaha!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
No älä kerro veloistasi. Valehtele, että sulla on jossain omaisuutta.
Vaikea uskoa, että joku kysyisi suoraan toiselta baarissa, onko hänellä velkaa tai omaisuutta tms. Tavallinen kysymys on: mitä teet työksesi ja sen eri versiot. Se on keskustelunavaus. Siihen ei tarvi vastata tarkkaa ammattia, palkkaa eikä muutakaan sellaista. Kunhan vastaa jotakin ympäripyöreää ja jatkaa keskustelua kysymällä toiselta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hoikkia naisia on ihan mahdoton saada nykyään, kaljamahainen ukko ei heitä kiinnosta.
Miksi kaljamahaiselle ukolle ei kelpaa kaljamahainen nainen?
No yleensä ne on sitten liian lihavia ja epätyylikkäitä minulle ei kelpaa, toki ei ole valinnanvaraa mut haloo ei vois vähempää kiinnostua ja väkisin kiinnostua en ole niin epätoivonen
Allu, en tiedä ketään joka olisi yhtä epätoivoinen kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pyöreempi nainen kelpaa tai muodokas, mutta kaljamahainen ei kelpaa
Mutta sähän olet nimenomaan kaipaillut kaljamahaista naista, joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin! Oletko valehdellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen ihan komea ja pitkäkin mies, mutta en tarpeeksi kai komea ja jotenkin kun keskustelen niin naista ei kiinnosta
En kerrokkaan mut olin yhtä naista kysynyt juomaan pääsiäisenä ,no hän ghostas mut sitte en ymmärrä
Ei naisia kysytä JUOMAAN, ääliö, vaan kahville tai syömään tai ulos.
Voi pyytää myös drinkeille esim leffan jälkeen. Ei olisi mulle ongelma. Mutta tuo sanavalinta "juomaan" kuulostaa perskänneiltä eikä kiinnosta tuntemattomien kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerrokkaan mut olin yhtä naista kysynyt juomaan pääsiäisenä ,no hän ghostas mut sitte en ymmärrä
Voi pyytää myös drinkeille esim leffan jälkeen. Ei olisi mulle ongelma. Mutta tuo sanavalinta "juomaan" kuulostaa perskänneiltä eikä kiinnosta tuntemattomien kanssa,
Allun juomakutsu sisältää alkoholipitoista juotavaa, sillä ajatuksena on saada nainen juotettua sellaiseen tilaan, että siltä saa helposti seksiä. Joten siksikin aina Allulla se alkoholi siinä niin suuressa pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun juomakutsu sisältää alkoholipitoista juotavaa, sillä ajatuksena on saada nainen juotettua sellaiseen tilaan, että siltä saa helposti seksiä. Joten siksikin aina Allulla se alkoholi siinä niin suuressa pääosassa.
Kyllä ennen nuorempana kun join sain juttuseuraa naisia baarista toki ymmärrän nuorempi ja laihempi ja komeempi ymmärrän varsinkin hyvin, mutta ei paistanu se epätoivo ja katkeruus sillon ja ruikutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä voisin ihan hyvin tuntemattoman naisenkaa juoda, ei ole mulle miehenä ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pyöreempi nainen kelpaa tai muodokas, mutta kaljamahainen ei kelpaa
Mutta sähän olet nimenomaan kaipaillut kaljamahaista naista, joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin! Oletko valehdellut?
En ole, mutta sen naisen pitää myös olla kaunis, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleensä ne on sitten liian lihavia ja epätyylikkäitä minulle ei kelpaa, toki ei ole valinnanvaraa mut haloo ei vois vähempää kiinnostua ja väkisin kiinnostua en ole niin epätoivonen
Allu, en tiedä ketään joka olisi yhtä epätoivoinen kuin sinä.
No ihan sama kuule mä olen kuullut kaikenlaista, mua ei vähempääkää kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu allu, mutta ethän sä halunut hoikkia naisia vaan pullukan, jolla on tiukat farkut ja kaljamaha!!
No siis muodokas pyöree noin 90 kg maks, hoikat ei vaa nappaa koska tuntuu hölmöltä koska olen itse isomahainen ja en hoikka niin se tuntuu hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas ymmärrä naisia vaatimukset, ei saa olla kaljamahaa, ei 10 tonnien velat, ei saa juoda alkoholia, rahaaki pitäs olla, en ymmärrä
Ei nainen näe susta päällepäin, onko sulla velkaa tai millainen auto sulla on.
Vika on siis sun ulkonäössä ja etenkin tavassa lähestyä.
Sä kuitenkin sait juteltua naisen kanssa, se on jo jotain. Et sitten ajatellut jutella hänen kanssaan jotain vielä myöhemmin ja vaikka toivottaa hyvää illan jatkoa?
Ei ole ulkonäössä jossain muissa jutuissa kyllä.
Älä välitä, poika! Pian on taas VAPPU ! ! !
Kuohari ja lasit mukaan, sitten valkkaamaan söpöimmät.
Tänään on Allu Tulisuudelmassa kovat bileet.
Mut en jaksa välittää ihmisistä jos ihminen muuttuu ja juo niin se muuttuu, kaikki muuttuu naisetki muuttuu, ajat on muuttunut
Jos haluat vain olla rauhassa ja juoda alkoholia, niin mitä täältä haet, kun kaikki neuvot ovat näköjään epämieluisia? Lopeta postaaminen niin sinun ei tarvitse enää mieltäsi pahoittaa meidän takia.