Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua että mieheni pitää yhteyttä entisiin lapsiinsa.

Vierailija
03.04.2026 |

Minulla on lapsia joiden kanssa mies on läheinen ja meillä on oma perhe. Entiset lapset eivät mielestäni kuulu siihen. Se vaikuttaa vain meidän perheen keskinäisiin väleihin kun menneisyydestä tulee samaan ruokapöytään ihmisiä, joilla on painolastia mukanaan. Minusta mieheni ansaitsee uuden onnen. 

Olen saanut hänet enimmäkseen unohtamaan menneisyyden, mutta välillä hän silti kokee velvollisuudekseen olla entisten lasten kanssa yhteydessä. En oikein pidä siitä, sillä se tuo aina raskasta tunnelmaa mukanaan. Onko Kenelläkään vinkkejä, kUinka Olette saaneet miehen unohtamaan entiset LapsEt kokonaan? 

Alan Nyt Uskomaan, että se voisi olla mahdollista. Esim. nyt pääsiäisenä hän ottanut lapsia ollenkaan kylään, vaikka eksä vaati.  

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain mieheni unohtamaan lapsensa ja lapsenlapsensa.

Annatko vinkkejä tähän. :)

Keskustelin vain hänen kanssaan.  Sanoin, etten halua lapsia tavata.

Vierailija
22/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä voi olla jonkun entinen lapsi? Mielellään olisin vanhempieni entinen lapsi, jos uudet vanhemmat ois mahdollista saada. 

En katselisi hetkeäkään miestä, joka ei huolehdi lapsistaan. Vain täysi luuseri ei kanna vastuuta tekemistään lapsista.

No minusta se menee niin että kun perhe hajoaa ja vanhempi löytää uuden parin niin se uusi perhe on sitten siinä. Voihan entisten lasten äiti löytää itsekin lapsille uuden isän kumppanistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egoistista . Pahinta mitä olen lukeenut.Lapsilla on oikeus vanhempiin. 

Vierailija
24/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei siis ole yhteisiä lapsia vaan minulla on entisestä suhteestani lapsia jotka ovat saaneet nyt miehestäni hyvän isän ja olemme onnellinen perhe ihan keskenämme. 

ja heidän isäsä hylkäsi koska sai paremmat lapset uuden kanssa

Vierailija
25/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. No sinähän toki heivaat ne omat lapsesi teidän elämästä myös, eikö niin? Tasapuolista ja reilua kuten asioiden parisuhteessa pitääkin olla.

Vierailija
26/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole emtisiä lapsia senkin pöljä! Tiedän jutun kun mun lasteni isä löysi suht samalla tavalla ajattelevan irstaan ilkimyksen. Nyt kun heidänkin yhteiset lapset ovat entisiä, isä on palannut huomioimaan meidänkin lapset. Järkyttävä juttu! 

Vierailija
27/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain että kaikki ovat onnellisia. Eivätköhän entisetkin lapset ole onnellisia että unohtavat isän eikä tarvitse turhaan ikävöidä. 

Vierailija
28/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole emtisiä lapsia senkin pöljä! Tiedän jutun kun mun lasteni isä löysi suht samalla tavalla ajattelevan irstaan ilkimyksen. Nyt kun heidänkin yhteiset lapset ovat entisiä, isä on palannut huomioimaan meidänkin lapset. Järkyttävä juttu! 

Miksi vastaat Pertin provoon?

Vierailija
29/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisiin lapsiin?????

He kuolivat?

Aika raskasta aina joulupöydässä pitää spiritismirinkiä.

Ihan perus rapparimeno 🧱🧱🧱👷

Vierailija
30/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei siis ole yhteisiä lapsia vaan minulla on entisestä suhteestani lapsia jotka ovat saaneet nyt miehestäni hyvän isän ja olemme onnellinen perhe ihan keskenämme. 

Sinulla on itselläsi joku ongelma, jos päädyt yhä uudelleen yhteen miehen kanssa, joka unohtaa lapsensa. Sellainen ei ole normaalia.

Vierailija
31/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä provolta vaikuttaa.

Toisaalta aiemmin ihan täysipäisenä pitämäni tyyppi sanoi puolisonsa entisestä lapsesta, että "kunpa se voisi vaan naps, hävitä, lakata olemasta." Eipä ole ollut mulla kunnioitusta enää tuota tyyppiä kohtaan.

Vierailija
32/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole yhteisiä lapsia vaan minulla on lapsia entisestä suhteesta ja lapset ovat minun kanssani ja meillä on uusi perhe johon mieheni kuuluu. Miehen entiset lapset kuuluvat entiseen elämään koska asuvat äidillään eivätkä ole osa meidän perheyhteisöämme. Minusta tämä on aivan loogista. 

Vierailija
33/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ollut kykenevä pitämään omien lapsiesi isää? Miksi ryöstät toisilta lapsilta niiden isän?

Vierailija
34/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Te ette vaan osaa.

Vierailija
35/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, kun mehesi löytää taas uuden? Kohta ovat sinunkin lapsesi jonkun mielestä entisiä lapsia.

Näinhän se miehillä menee, ei siihen naista tarvita.

Vierailija
36/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on itselläsi joku ongelma, jos päädyt yhä uudelleen yhteen miehen kanssa, joka unohtaa lapsensa. Sellainen ei ole normaalia.

Vierailija
37/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kaksi lasta - nyt jo aikuisia - edellisestä avioliitostaan. Kannustan häntä pitämään paljon yhteyttä lapsiinsa ja tuleviin lapsenlapsiinsa. Ei ainakaan minulla ole mitään ongelmaa asiasta. Lapset eivät ole koskaan mitään "entisiä", mitä ihmettä tämmöinen sanonta on.

Vierailija
38/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi kieltää sinun miehesi pitävän yhteyttä hänen omiin lapsiin.Hänellä on oikeus heihin.Riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet asiasta.Lasten isällä täytyy saada olla mahdollisuus nähdä ja pitää yhteyttä heihin.Ja hänen omilla lapsilla on myös oikeus nähdä heidän oma isä.Sinun täytyy olla itse enemmän suvaitsevainen.Ja hyväksyä tilanne sellaisena kuin se teillä on.Tai miten se teillä nyt näyttäytyy.

Vierailija
39/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ollut kykenevä pitämään omien lapsiesi isää? Miksi ryöstät toisilta lapsilta niiden isän?

Vierailija
40/127 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisiin lapsiin?????

ENTISET LAPSET? Ei kannata vaivautua kommentoimaan luuskan aloitukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi