Monetko kengät sinulla on?
Laskin juuri omani. Minulla on 65 paria erilaisia jalkineita. Pelkästään nilkkureita oli 23 paria. 8 paria erilaisia juoksukenkiä: maastoon, asfaltille, jäälle, sisäjuoksuun matolla jne. Tennareita ja muita kävelykenkiä 20 paria. Muutamat juhlakengät. Loput jotain tossuja, kumppareita, uimakenkiä, lipilapeja jne.
Puolet tästä olisi minulle sopiva määrä. Sitäkin vähemmällä tietysti pärjäisin hyvin.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet turvakengät, yhdet vaelluskengät, yhdet släbärit
Ei ketään kiinusta sun släbärit.
Kiinnostaa kyllä. Tämä ketju on nimittäin aiheesta jalkineet ja släbärit on jalkineet
Kertoo sinusta kaiken että haluat tietää tuntemattomien kenkä määrää.
No miksi sinä olet lukemassa, paljonko ja millaisia kenkiä ihmiset omistaa? Taitaa se sinuakin kiinnostaa, et kai muuten lukisi keskustelua? Saati että vielä jaksat ottaa asiaan kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet kesäaikaan pidettävät ja yhdet talvikengät.
Miten pärjäät noin vähillä kengillä?
Käyn ulkona niin harvoin, että kengät kestävät kauan. Olen asunut tässä asunnossa kahdeksan vuotta, ja kun nyt aloin muistella, en sinä aikana ole ostanut kenkiä. Ehkä kohta tosiaan voisi hankkia uudet ikään kuin varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kirjoitit: Ei taida olla kuin noin kymmenisen paria tällä hetkellä. Olen joutunut aloittamaan alusta.
Mitä sinulle tapahtui että joudut aloittamaan alusta?
Lihoin ja turposin hullun lääkeistä valtavasti.
Viidet kaikkia käytän, talveksi pitää ostaa hyvät lämpöiset saappaat, se -30-40 ei naurata kun ulkoilee sandaaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä. Tämä ketju on nimittäin aiheesta jalkineet ja släbärit on jalkineet
No miksi sinä olet lukemassa, paljonko ja millaisia kenkiä ihmiset omistaa? Taitaa se sinuakin kiinnostaa, et kai muuten lukisi keskustelua? Saati että vielä jaksat ottaa asiaan kantaa.
Nauraakseni teillä hölmöillä.
Vierailija kirjoitti:
Viidet kaikkia käytän, talveksi pitää ostaa hyvät lämpöiset saappaat, se -30-40 ei naurata kun ulkoilee sandaaleilla.
Ikävää ettei naurata....minä taas nauran teillä. 😄😄😄😄😄😄
Viidet nyt vaan. yhdet lenkkarit joita käytän melkein kaikkialla. Sitten vähän nätimmät kävelykengät, nahkatennarit, ja sit talvikengät, crocksit. Tarttee ostaa syyskengät
Vierailija kirjoitti:
50.0000000 ,. kaikki ihan uusia.
Mullakin 60.000. Eikö olekkin mielenkiintoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraakseni teillä hölmöillä.
Ja minä nauran sinulle, kun jaksat täällä olla kommentoimassa ja lukemassa ketjua, mikä ei mukamas sinua kiinnosta. Taitaa se sinullakin tylsää olla., jos tämä on illan huvi..
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama joka tässä taannoin luetteli takkiensa määrää. Ketä kiinnostaa?
Juu... kirjoitan nämä kaikki ja varmuuskopiointi tulevaa sotaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Viidet nyt vaan. yhdet lenkkarit joita käytän melkein kaikkialla. Sitten vähän nätimmät kävelykengät, nahkatennarit, ja sit talvikengät, crocksit. Tarttee ostaa syyskengät
Käyhän osta syyskengöt 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet kesäaikaan pidettävät ja yhdet talvikengät.
Miten pärjäät noin vähillä kengillä?
Käyn ulkona niin harvoin, että kengät kestävät kauan. Olen asunut tässä asunnossa kahdeksan vuotta, ja kun nyt aloin muistella, en sinä aikana ole ostanut kenkiä. Ehkä kohta tosiaan voisi hankkia uudet ikään kuin varmuuden vuoksi.
Kengät tarvitsevat lepopäiviä, että ehtivät kuivua ja palautua käytöstä. Vähintään kahdet kengät suositellaan olevat per käyttötarkoitus. Näin ne myös kestävät pidempään käyttökelpoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama joka tässä taannoin luetteli takkiensa määrää. Ketä kiinnostaa?
Sinua kuitenkin ilmeisesti kiinnostaa, koska edes avaat keskusteluketjun? Nämä on helppo jättää huomioimatta!
Elikkä tämä on hullujen oma sisäpiiri tietoa....🤭
Kolme kenkäparia.
Maiharit (säällä kuin säällä, mukautunut jalkoihin), sandaalit (työtä varten aikanaan ostettu, voisin nykyään toimistotyöhön siirryttyä luopua) ja korkkarit (joista voisin myös luopua kun epämukavat eikä juurikaan tule käytettyä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50.0000000 ,. kaikki ihan uusia.
Mullakin 60.000. Eikö olekkin mielenkiintoista?
Kyllä on. Minulla on kusiluistimia pilvinpimein.
Vierailija kirjoitti:
17 paria
18paria.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikuinen ihminen tarvitsee kumisaappaita?
Älä tyhmiä kysele!
Kyllä ihminen tarvitsee useamman kenkäparin, kenkien pitää kuivua ja tuulettua käytön jälkeen. Jalka tarvitsee myös erimallisia kenkiä vuoroin käytettäväksi, se ehkäisee jalka- ja selkävaivoja.
...entä erikseen???