Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monetko kengät sinulla on?

Vierailija
02.04.2026 |

Laskin juuri omani. Minulla on 65 paria erilaisia jalkineita. Pelkästään nilkkureita oli 23 paria. 8 paria erilaisia juoksukenkiä: maastoon, asfaltille, jäälle, sisäjuoksuun matolla jne. Tennareita ja muita kävelykenkiä 20 paria. Muutamat juhlakengät. Loput jotain tossuja, kumppareita, uimakenkiä, lipilapeja jne. 
Puolet tästä olisi minulle sopiva määrä. Sitäkin vähemmällä tietysti pärjäisin hyvin. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikuinen ihminen tarvitsee kumisaappaita?

Tarvitsen kumppareita töissä päiväkodissa. Myös metsään mentäessä / marjastaessa kumpparit on parhaat.

Vierailija
42/43 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle joka kirjoitit: Vintedissä menee kengät helposti kaupaksi. Jollei ylihinnoittele.

Voisin antaa ilmaiseksikin mutta ei kiinnosta lähetellä ja vastaanottaa palautuksia jne. Ihmiset nyt vaan ei halua käytettyjä kenkiä, ei edes uudenveroisia kun pelkäävät jalkasilsaa (mitä minulla ei ole).

Itse olen ostanut viimeiset vuodet kaikki vaatteeni ja kenkäni käytettynä. Olen uudenveroisia ja laadukkaita kenkiä löytänyt kesään ja talveen.
En ymmärrä, miksi ihmiset kieltäytyvät ostamasta vähän käytettyjä kenkiä. Varsinkin, jos rahasta tiukkaa niin kun monella nyt on, niin edullisesti saa uusittua kenkävarastoa. Ulkoapäin jo näkee, onko kenkä linttaan astuttu vai hyvässä kunnossa. Mielummin ostan itselleni uudet vähänkäytetyt laadukkaat kengät, kuin kävelisin omilla vanhoilla loppuunkäytetyillä (jos ei ole varaa ostaa uusia). Itselläni on kyllä varaa, mutta en malta maksaa yli sataa euroa uusista kengistä.
Ihmiset turhan neuroottisia tänä päivänä, pelätään jalkasilsaa ja ötököitä vaatteissa. Itselleni ei ole koskaan mitään "kylkiäisiä" tullut mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yksi huone on ainoastaan kengille.