Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli humalassa kotiin, ei päästä pääsiäisen vietto matkaan kaikki oli valmista lähtöön

Vierailija
02.04.2026 |

enkä halua kasvattaa lapsia perheessä missä tämmönen juominen on normaalia! ja kun meillä on ihana 5v. poika niin pelkään että se kasvaa aikuisena ihan samanlaiseksi viinan käyttäjäksi(kuten mieheni on kuin oma isänsä) meillä on ollut paljon ongelmia miehen juomisen takia...on mua myös kerran pettäny! ja saattanu perjantaina lähtee ryyppään ja jos lauantaina oon lasten kans lähteny käymää jossai niin mies on sillä aikaa lähteny taas juomaan vaikkei meidän mukaa voinu lähtee mukamas huonon olon takia! mutta ero on niin iso asia ja mun takaraivossa tykyttää "että kun lapset on ja naimisissakin niin asiat pitää selvittää ilman eroa" mies on lupaillut mulle maat ja taivaat ja aikonu hakea apua,mutta ei vieläkää ole mennyt...uskottelee itsellensä ettei tarvi! mieheni käy töissä ja on mahtava isä ja tienaa leivän pöytään kun olen lasten kanssa kotona! mieheni on ihan eri ihminen kun on humalassa entä muuten! ihan eri! haukkuu ja tekee ohareita...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopon kanssa ei ole hyvää elämää. Voi kumpa naiset tajuaisi joskus tehdä lapsia kiltin miehen kanssa joka ei juopottele.

Kiltti mies voi juopotella.

Vierailija
22/22 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja juoppojen suusta kuuluu totuus.

Lähde meneen ennenkuin sulla menee terveys elämä ja henki. 

Väkivaltahan on jo alkanut. Jos mies välitttäisi sinusta niin hän panisi korkin kiinni.

Jos sinulla olisi kykyä, ymmärtäisit aloituksen olevan provo.

Vastaavia elämäntilanteita on oikeasti olemassa, oli aloitus provo tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi