Mies tuli humalassa kotiin, ei päästä pääsiäisen vietto matkaan kaikki oli valmista lähtöön
enkä halua kasvattaa lapsia perheessä missä tämmönen juominen on normaalia! ja kun meillä on ihana 5v. poika niin pelkään että se kasvaa aikuisena ihan samanlaiseksi viinan käyttäjäksi(kuten mieheni on kuin oma isänsä) meillä on ollut paljon ongelmia miehen juomisen takia...on mua myös kerran pettäny! ja saattanu perjantaina lähtee ryyppään ja jos lauantaina oon lasten kans lähteny käymää jossai niin mies on sillä aikaa lähteny taas juomaan vaikkei meidän mukaa voinu lähtee mukamas huonon olon takia! mutta ero on niin iso asia ja mun takaraivossa tykyttää "että kun lapset on ja naimisissakin niin asiat pitää selvittää ilman eroa" mies on lupaillut mulle maat ja taivaat ja aikonu hakea apua,mutta ei vieläkää ole mennyt...uskottelee itsellensä ettei tarvi! mieheni käy töissä ja on mahtava isä ja tienaa leivän pöytään kun olen lasten kanssa kotona! mieheni on ihan eri ihminen kun on humalassa entä muuten! ihan eri! haukkuu ja tekee ohareita...
Kommentit (22)
Ihan itse olet miehesi valinnut ja päättänyt jälkikasvua hänen kanssaan tehdä.
Vastaava avaus muuten aina jouluna ja juhannuksenakin täällä.
Miksi sinulla ei ole ajokorttia?
Lasten ei pitäisi nähdä vanhempien alkoholismia. Hyvä ap kun sinä olet selvinpäin.
Mieshän on valintansa tehnyt. Anna hänen hyväillä rakasta pulloaan ja mene sinä elämässäsi eteenpäin ilman häntä
Vierailija kirjoitti:
Lasten ei pitäisi nähdä vanhempien alkoholismia. Hyvä ap kun sinä olet selvinpäin.
Ei riitä. Yleensä selvinpäin oleva hyssyttelee ja komentaa olemaan häiritsemättä juop poa. Kaikki kävelevät seiniä pitkin jotta juo ppo saa juoda rauhassa. Ei se ole elämää.
Nimimerkki kokemusta on.
Jaahas. Taas näitä. Joka juhlapyhä sama aloitus. Ja palstamammulit uskoo.
Et kirjoittaisi noin pitkiä lauseita. On niin sekavaa, ei tuosta oikein saa selvää mitä on tapahtunut.
Lasten ja juoppojen suusta kuuluu totuus.
Lähde meneen ennenkuin sulla menee terveys elämä ja henki.
Väkivaltahan on jo alkanut. Jos mies välitttäisi sinusta niin hän panisi korkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies voi silti ajaa?
Humalassa?
Ottakaa taksi ja menkää sillä junalka tai linja-autolla. Jätä juop po tukehtumaan omaan yrjöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja juoppojen suusta kuuluu totuus.
Lähde meneen ennenkuin sulla menee terveys elämä ja henki.
Väkivaltahan on jo alkanut. Jos mies välitttäisi sinusta niin hän panisi korkin kiinni.
Jos sinulla olisi kykyä, ymmärtäisit aloituksen olevan provo.
Ihminen muuttuu ja kai ei osaa puolustautua sisäisesti. Jotkut hyvät ihmiset alkavat juomaan. Ei siihen auta muu kuin täys stoppi. Elämä on ihanampaa jos ei juo.
Mutta sinun olosi on huono. Et voi muuta kuin rakentaa omaa elämääsi niin kuin sinulle on parhaaksi. Mies olkoon sitten missä haluaa. Ettet ala kantaa vaivaa hänestä.
Teet kärpäsestä härkäsen. Kyllä suomalaisen miehen viikonloppuun kuuluu rankka juominen. Lähdette huomenna matkaan suunnitellusti, vaikka mies on hieman krapulainen. Suomalainen mies kyllä taipuu, kunhan saa ryypätä edes kerran viikossa. Vaikutat feministiltä? Kontrolloitko kaikkea miehen tekemistä noin tarkasti?
Matti44
Eikö Porvoossa ole autokoulua, jossa hankit ajokortin ap?
Höpöhöpö, yritä nyt keksiä edes hyvä aloitus.
Juopon kanssa ei ole hyvää elämää. Voi kumpa naiset tajuaisi joskus tehdä lapsia kiltin miehen kanssa joka ei juopottele.
Muistetaanpa nämä perusasiat. Älä lisäänny alkoholistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette ilkeitä
Koska suomalaiset on suuri osa itsekin alkoholisteja. Tai ainakin alkoholin suurkuluttajia.
Mies humalassa, ap täysin avuton -avaus osa 735596.