Jokaisella on vastuu sanomisistaan
Minusta tuntuu tosi pahalta Viivi Pumpasen puolesta se, että täällä somessa haukutaan Viiviä ihan täysin syyttä suotta. Täällä jauhetaan Viivistä kaikenlaista valheellista hevonpaskaa ja vittuillaan Viiville ihan täysin turhaan sen minkä ehditään. Viivi on viaton, hyväntahtoinen, puhdassydäminen, ihana ja upea ihminen ja kaikin puolin esimerkillinen roolimalli. Kaikki ne törkykommentit, joita Viivistä kirjoitellaan, kertovat vain ja ainoastaan teistä itsestänne ihmisinä. Ne kertovat, millaisia vastenmielisiä ja oksettavia ilkimyksiä te itse olette. Viivistä ne eivät kerro yhtään mitään. Viivissä ei ole yhtään mitään vikaa. Vika on vain ja ainoastaan teissä ilkimyksissä itsessänne. Kaikkien teidän Viivin haukkujien tulisi mennä itseenne ja tajuta ja ymmärtää omat virheenne. Tuollaisiin törkykommentteihin olette syyllisiä vain te itse. Löydätte syyllisen itsestänne ettekä Viivistä. Kaikki nämä vastenmieliset ilkimykset kyllä vittuilevat mielellään Viiville, ja sitten kun joku täysijärkinen huomauttaa heitä siitä, kuinka väärin ja loukkaavaa tuollainen ilkeily on Viiviä kohtaan, silloin nämä kyseiset vastenmieliset ja oksettavat Viivin haukkujat eivät vastaa näihin viesteihin yhtään mitään. Nämä selkärangattomat paskiaiset eivät kykene ottamaan vastuuta omista sanomisistaan eivätkä he kykene myöntämään omia virheitään. Nämä itseään täynnä olevat ääliöt eivät kykene myöntämään sitä, kuinka väärin he itse ovat toimineet ja käyttäytyneet Viiviä kohtaan. Heillä olisi tosi iso peiliin katsomisen paikka. On täysin turha vedota siihen, että Viivi on itse lähtenyt julkisuuteen ja sitä kautta asettanut itsensä alttiiksi kaikenlaiselle kommentoinnille. Niin se ei mene. Jokaisella yksilöllä on aina vastuu omista sanomisistaan. Turhat ja valheelliset törkykommentit kertovat aina vain ja ainoastaan ilkeilijästä itsestään. Ilkeilyn kohteesta ne eivät kerro yhtään mitään. Kyllä aikuisen ihmisen iässä olevilla ihmisillä pitäisi olla sen verran harkintakykyä, että pitäisi kyetä miettimään, onko moraalisesti oikein kirjoittaa näin toisesta ihmisestä ja sitä kautta pahoittaa hänen mielensä. Ja aikuisten ihmisten pitäisi myös kyetä miettimään, että jos kirjoitan näin, niin mitä se kertoo minusta itsestäni ihmisenä. Asialliset ja fiksut ihmiset eivät ryntää someen haukkumaan julkisesti toisia ihmisiä. Asialliset ja fiksut ihmiset eivät tahallaan pahoita toisen ihmisen mieltä. Toiselle ihmiselle ilkeily kertoo vain ja ainoastaan ilkeilijästä itsestään. Ilkeilyn kohteesta se ei kerro koskaan yhtään mitään. Rakentava kritiikki on ihan täysin eri asia kuin ilkeily ja haukkuminen. Ja näissä Viiviä koskevissa turhissa ja valheellisissa törkykommenteissa ei ole ollut tietoakaan rakentavasta kritiikistä. Näiden kateellisten ääliöiden ainoa tarkoitus on ollut vittuilla Viiville ja sitä kautta pahoittaa hänen mielensä. Viivi on kaikin puolin tosi ihana ihminen, josta näiden vastenmielisten ja oksettavien ilkimysten tulisi ottaa mallia sen sijaan, että ryntäävät ihan täysin turhaan tänne someen ilkeilemään Viivin kustannuksella.
Kommentit (103)
Vitut tästäkin paskasivustosta! En varmasti käy täällä enää ikinä! Täällä on näitä kaiken maailman ääliöitä, jotka laukovat kaikenlaisia joutavia ja turhia törkykommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Valheiden ja törkypaskan suoltaminen on sitä persun sananvapautta.
En ole suoltanut yhtään valhetta enkä törkypaskaa. Enkä todellakaan ole mikään persu. Kaikki sanomiseni ovat ihan täyttä totta. Tuo sinun oma kommenttisi on ihan täyttä valhetta ja törkypaskaa. Tuo sinun ääliömäinen törkypaskakommenttisi kertoo kaiken oleellisen siitä, millainen aivoton idiootti ja ääliö ja sydämetön paskiainen sinä itse olet.
Viiviä parempia ei voi löytyä, koska Viivin on ihan ylivoimaisesti paras. Tämä ei ole mikään vale vaan se on ihan täyttä totta.
Niin on, mutta miten niistä vastuutetaan ei pitäisi olla mielivaltaisesti päätettävissä
Esim. rangaistukset sanomisista? Hmm mitkä olisi sopivia?
Ympyröi tekstistä sana ilkimykset, kuinka monta löysit?
Jokaisella on vastuu sanomisistaan??? Mitä tulee julkisustyrkkyihin niin he itse avautuvat asioistaan. Silloin niitä on lupa kommentoida. Tämä on julkisuustyrkkyjen ongelma, että ensin halutaan julkisuuteen ja ssitten ei kestetä ihmisten mielipiteitä.
Viivi on kaikin puolin tosi ihana nainen. Ja tämä totuus ei muuksi muutu, sanoi kuka tahansa ihan mitä tahansa. Muiden mielipiteet ja sanomiset ovat ihan täysin yhdentekeviä. Ja onneksi some on kaikista hulluista häiriköistä huolimatta täynnä myös ihania ja järkeviä ihmisiä, jotka ymmärtävät Viivin ihanuuden. Viivi uskaltaa olla rohkeasti aito oma itsensä eikä välitä kateellisten panettelijoiden ääliömäisistä törkykommenteista. Niillä kun ei ole yhtään mitään merkitystä. Ne kertovat vain ja ainoastaan sanojista itsestään. Viivistä ne eivät kerro yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on vastuu sanomisistaan??? Mitä tulee julkisustyrkkyihin niin he itse avautuvat asioistaan. Silloin niitä on lupa kommentoida. Tämä on julkisuustyrkkyjen ongelma, että ensin halutaan julkisuuteen ja ssitten ei kestetä ihmisten mielipiteitä.
Jokaisella on vastuu sanomisistaan siinä mielessä, että ketään ei tarvitse haukkua eikä nimitellä henkilöön menevästi. Viiviä on tälläkin sivustolla haukuttu ihan täysin syyttä suotta amisääliöksi, surkeimmaksi juontajaksi ikinä, rumaksi, tyhmäksi, perheenrikkojaksi ja ties miksi. Tuollaiset nimittelyt eivät kerro Viivistä eikä kenestäkään muustakaan nimittelyn kohteena olevasta henkilöstä yhtään mitään. Ne kertovat vain ja ainoastaan nimittelijöistä itsestään sen, millaisia sydämettömiä paskiaisia he itse ovat. Missä ihmeessä on tällaisten ihmisten sydän? Miten he voivat kohdella toista ihmistä tällä tavalla? Kukaan täysipäinen ihminen ei ole noin ilkeä toista ihmistä kohtaan. Se, että joku on julkkis, ei tarkoita sitä, että häntä saa loukata henkilöön menevästi ihan miten sattuu. Mielipide on ihan täysin eri asia kuin henkilöön menevä loukkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on vastuu sanomisistaan siinä mielessä, että miten jokainen mielipiteensä ilmaisee. Kielteisenkin mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti ja kohteliaasti ilman, että loukkaa ketään henkilöön menevästi. Ei ole mikään pakko haukkua ketään ääliöksi, rumaksi, tyhmäksi, typeräksi, huoraksi eikä miksikään muuksikaan. Tuollainen nimittely kertoo vain ja ainoastaan siitä, millaisia sydämettömiä ääliöitä ja paskiaisia nämä nimittelijät itse ovat. Kukaan sydämen omaava ihminen ei loukkaa ketään henkilöön menevästi. Jokaisella somessa kommentoivalla tulisi olla käytöstavat kunnossa, jotta vältytään turhalta roskalta ja paskalta. Sananvapauteenkin kuuluu vastuu. Mielipiteen vapaus ja sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa loukata toisia ihan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on vastuu sanomisistaan siinä mielessä, että miten jokainen mielipiteensä ilmaisee. Kielteisenkin mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti ja kohteliaasti ilman, että loukkaa ketään henkilöön menevästi. Ei ole mikään pakko haukkua ketään ääliöksi, rumaksi, tyhmäksi, typeräksi, huoraksi eikä miksikään muuksikaan. Tuollainen nimittely kertoo vain ja ainoastaan siitä, millaisia sydämettömiä ääliöitä ja paskiaisia nämä nimittelijät itse ovat. Kukaan sydämen omaava ihminen ei loukkaa ketään henkilöön menevästi. Jokaisella somessa kommentoivalla tulisi olla käytöstavat kunnossa, jotta vältytään turhalta roskalta ja paskalta. Sananvapauteenkin kuuluu vastuu. Mielipiteen vapaus ja sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa loukata toisia ihan miten sattuu.
Juuri noin.
Kuka ihmeen ääliö on taas kerran alapeukuttanut kaikille kommenteilleni, joissa kerron Viivistä totuuden? Mikä ihmeen pakko sinunkin ääliön oli päästä vittuilemaan Viiville ja samalla myös minulle? Kerro nyt, minkään ihme takia sinä vastenmielinen ja oksettava typerys alapeukutit noille kommenteilleni?
Vastaa nyt, minkä ihmeen takia sinä kateellinen ääliö olet alapeukuttanut kaikille kommenteilleni, joissa kerron totuuden Viivistä? Mikä ihmeen sydämetön paskiainen ja persereikä sinä oikein olet?
Ota sinä järkeville kommenteilleni alapeukuttanut ääliö vastuu vääristä teoistasi ja myönnä omat virheesi! Myönnä toimineesi väärin minua ja Viiviä kohtaan!
Sinäkin ääliö alapeukutit ihan tahallasi järkeville kommenteilleni, koska halusit päästä vittuilemaan minulle ja Viiville. Tiedät itsekin, että kommenttini ovat ihan täyttä totta ja että Viivi on kaikin puolin tosi ihana huippunainen. Sinunkin ääliön piti vaan päästä vittuilemaan.
On se ihme ja kumma, että teidän kaiken maailman kateellisten panettelijoiden täytyy aina päästä ilkeilemään ihanan Viivin kustannuksella.
Taas kerran sinä sama vittuilija olet vauhdissa! Jos haluat olla tuollainen ääliö, niin siitä vaan ihan kaikessa rauhassa. Olet joku trolli, jonka tehtävä on sabotoida ja ärsyttää. Ei hetkauta minua.
Vaikka olen itse tämän ketjun aloittanutkin, niin voin silti sanoa, että poistoon joutaa tämäkin ketju. Ihan samalla tavalla kuin Suomi24-palvelussa, myös täällä on ihan täysin mahdotonta käydä asiallista ja järkevää keskustelua, kun aina joku trolli ja häirikkö pilaa hyvän keskustelun omalla ääliömäisellä hevonpaskallaan.
Perustaisi joku jo jonkun asiallisen ja järkevän keskustelupalstan, jossa voisi käydä hyviä ja asiallisia keskusteluja ihanien ja järkevien ihmisten kanssa ilman yhtäkään trollia ja häirikköä.
Minkä ihmeen takia muuten hakutuloksissa näkyy edelleen jo poistettuja viestiketjuja? Miksi ette poista niitä myös hakutuloksista?
Ja ihan vaan tiedoksi, että et onnistu noilla tahallisilla alapeukutuksillasi latistamaan minua. Ärsyttäminenhän kuuluu tuohon sinun trollin työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Valheiden ja törkypaskan suoltaminen on sitä persun sananvapautta.
Olipas tosi asiallinen ja fiksu viesti sinulta! Olet ansainnut Vuoden esikuva -palkinnon tuosta urotyöstäsi. Toivon, että kirjoitat jatkossakin lisää yhtä asiallisia ja fiksuja viestejä. Hyvä sinä! Jatka samaan malliin!
Poistakaa nyt jo ihmeessä sieltä Facebookista sen ikälopun typeryksen turhat ja joutavat törkykommentit.