IS: suomalaiset sisustavat samoilla esineillä
53000 ihmiseltä kysyttiin, ja "Vajaa 70 prosenttia vastanneista kertoi omistavansa Aalto-maljakon. Kivi-tuikun puolestaan omistaa 72 prosenttia vastanneista, Mariskoolin jopa 75 prosenttia."
Löytyykö nämä sulta? Minulla ei ole, tai no ihan pieni aalto-malja on, häälahja. Ei kylläkään missään näkyvillä, niin en laskisi "sisustamiseksi".
Kommentit (51)
Ihme ketju. Juntit kilpaa vihaavat suomalaista designia, joka on maailmalla arvostettua.
Miksi nyt arvostellaan suomalaisen designin omistamista? Kiinalaistako pitäisi olla? Miten se menikään: "Suosi suomalaista, osta kotimaista"...
Vierailija kirjoitti:
Ihme ketju. Juntit kilpaa vihaavat suomalaista designia, joka on maailmalla arvostettua.
On tässä ketjussa aika moni toistakin mieltä.
Mulla on "LIVE LOVE LAUGH" Teksti vielä seinällä. Pitäisikö poistaa?
Onpa tosi hurjaa sisustamista. Suurin osa kyselyn vastaajista varmaan käyttää Tuikkua pari kertaa talvessa tai ottaa vieraiden tullessa Aalto-maljakko kaapista kukkia varten. :D
Luuletko olevasi hurriromuinesi jotenkin parempi ihminen?
No et ole.
Iittalan tuikkukipot kelpasivat hurrien Nobel-juhliin. Kelpaavat suamenruåttalaisen snobin velkayksiöönkin 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
70% ihmisistä ei ole omaa makua, vaan tyyli kopiodaan kavereita, sosiaalisesta mediasta ja katalogeista.
Osa ei edes kopioi mitään, jos ei vaan ole kiinnostunut "sisustamisesta". Ostaa pakon edessä ja yleensä halpaa.
Nuo on varmaan yleisimpiä lahjoja Pentikin poron lisäksi. Siksi niitä löytyy melkein joka huushollista.
Minulla on Iittalan tuikkukippo, se on kiva, käytän sitä pimeän ajan eli noin puolet vuodesta.
Kuten sisustavat kaikki muutkin kansat, siis oman kulttuurinsa tunnusomaisilla esineillä ja kalusteilla. Ei olla tässäkään muita kansoja huonompia.