Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläasteikäisen seurustelu ja yökylä

Vierailija
01.04.2026 |

Mulla on vain poikia, joten olen aidosti hämmästynyt.

Vanhempi poikamme on 14 vuotias ja on seurustellut 12 - 14 vuotiaiden tyttöjen kanssa. "Seurustelusuhteet" on kaikki olleet hyvin lyhyitä... siitä huolimatta, kahden eri tytön äidit on toivottaneet tervetulleeksi myös yökylään ihan alkumetreillä, tyyliin viikon tuntemisen jälkeen. Heidän tytöt on olleet 1 - 2 vuotta nuorempia. Ja minä olen oikeasti aivan puulla päähän lyöty. Tämä mun teinipoika on jo kokenut, yhden samanikäisensä kanssa, joten tiedän että hänen ajatus yökylään menosta ei ole "kädestä pitelyä"

Olenko oikeasti vaan kalkkis?? Vai onko tosiaan ok, että 12 vuotias tyttö (vaikka onkin tänä vuonna 13) saa yöpyä hieman vanhemman poikakaverinsa kanssa, suomeksi sanottuna, harrastaa seksiä? Kutosluokkalainen?? Vai onko nuo äidit ihan kujalla ja luulevat että 13 - 14-vuotias poika ei vielä yritä mitään? 

Mitä mieltä? 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisten pitää edelleen tuon ikäisten touhuja rajoittaa ja laittaa kotiintuloajat. Ei se ole ok että yökyläillään ja harjoitellaan aikuisten juttuja tuon ikäisinä. Rajat antavat turvaa nuorille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla