Juoruavatko miehet naiskokemuksistaan?
Tein syrjähypyn ja mies kertoi asiasta suurelle joukolle. Minulle koitui siitä kärsimyksiä. Oli vähällä, ettei tullut avioeroa.
Kommentit (39)
Miehet jopa valehtelevat varsinkin sellaisesta, että naiset juoksevat perässä ja oikein mainitsevat nimeltä, kenestä ei pääse eroon jne.
Juu. Yks Repa jopa haistattaa sormeaan. Kulliaankin halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Seksihommat on aina kahden välinen juttu, joten niistä ei puhuta ilman, että molemmille se sopii.
Ryhmäseksissäkin?
Kyllä on taas sikamies, kun ap on pettänyt ja nyt loukkaantunut miehelle. Erotkaa ihmeessä.
Kyllä puhutaan, mutta kunnioituksella ja arvostuksella. Jos joku on huono pano, ei sitä herrasmiehenä tuoda keskusteluun ollenkaan, vaan se on tabu.
Syvimmät kurkut ja tiukimmat toosat kyllä kruunataan kaveripiirissä ja sellaisen kellistänyt mies kehystetään wall of famelle. M55
Jotkut keskenkasvuiset rehvastelevat naisten lukumäärällä, enimmäkseen valehtelevat. Puheista voi myös tulkita sen tosiasian, että kehuskelijalla ei ole kokemuksia lainkaan.
Naisilta kun kysytään niin tottakai kun naisetkin sitä tekee. Totuus on että ei koska meitä miehiä ei kiinnosta toisten miesten seksuaalinen elämä
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka juoruaa intiimeistä kokemuksistaan naisen kanssa on sivistymätön ja halveksittava.
Olen ihan samaa mieltä. Painottaisin että tässä tapauksessa mies ei puhunut intiimistä kokemuskestaan vaan naisen tekemästä pettämisestä josta on hyvä kertoa että muut miehet tietää olla seurustelematta pettäjän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tussu ja taidot menee vertailuun.
Ei mene. Naiset vertailevat kokemuksiaan ja kertovat yksityiskohdatkin. Näin naisystäväni totesi. Ystävänsä tietävät kaluni koonkin. Se ei tässä tapauksessa haittaa, mutta on typerää. Kaksi ystäväänsä on kännissä vongannut minua sänkyynkin.
Naisilla ei ole mitään varaa sanoa tuosta puhumisesta yhtåän mitään kun naiset puhuu aina miestensä aisat ystävilleen jotka juoruaan ne eteenpäin pitkin kyliä
Vierailija kirjoitti:
Seksihommat on aina kahden välinen juttu, joten niistä ei puhuta ilman, että molemmille se sopii.
Milloin naiset yleisesti alottaa noudattamaan tätä ja lopettaa niille ystävilleen puhunisen näistä asioista mitä harrastaa miehen kanssa?
Ymmärrän AP:tä. Jos teet syrjähypyn, niin siitä tietää seuraavana päivänä koko kylä. Sellaisia on miehet ja naiset tällaisissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka juoruaa intiimeistä kokemuksistaan naisen kanssa on sivistymätön ja halveksittava.
Näitä kutsutaan pojiksi, ei miehiksi
Reiän syvyys ja tiukkuus kerrotaan, ei muuta. Ei tosiaan kerrota mitään. Ihmisarvo ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Reiän syvyys ja tiukkuus kerrotaan, ei muuta. Ei tosiaan kerrota mitään. Ihmisarvo ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan täytyy olla.
Kyllä myös tiedetään kellä nätti ja siisti posliini. Ja nuoremmissa neitokaisissa näitä kiitettävästi löytyykin.
Surullista huomata kuinka luetun ymmärtäminen, tekstin sisäistäminen on romahtanut.
Tai oikeastaan se kuinka nykyään ei lueta kuin otsikkoa vähän sinne päin ja jätetään itse teksti lukematta kun on jo kiire päästä julistamaan vastausta jota ei edes kysytty.
Taitavasti rakennettu ansa ap, oli se sitten tahallista tai tahatonta, nostan hattua.
Pääosin eivät, mutta yksi kymmenestä koko tarpeelliseksi kuuluttaa kaikille. Suurin osa ei puhu mitään.
Teidät "olen luotettava"-tyypit kyllä tiedetään. Minunkin erittäin luotettava kaveri kyllä kertoilee aika auliisti mielestäni melko yksityisenä pidettäviä juttuja muista kavereistaan ja oletan että samaan malliin leviää jutut minustakin muille, joten pyrin rajoittamaan ulosantiani.