Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Annan hänelle mahdollisuuden" suhteeseen

Vierailija
31.03.2026 |

Mitä tällä tarkoitetaan ja miksi kuulostaa niin hölmölle? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvastaa päätöstä katsoa, mihin suhde etenee, epävarmuudesta tai alkuvaikeuksista huolimatta. 

Vierailija
2/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse tunteista. Pitää vain olla joku suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on valinta. Mahdollisuuden antaminen on usein tietoinen valinta, ei vain tunne. Annan hänelle mahdollisuuden annamme samalla itsemme kiinnostua lupaavasta, mutta myös inhimillisiä puutteita omaavasta henkilöstä.

Vierailija
4/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sellasta sanahelinää joka nyt vaan on tämän ajan muotilausahdus. 

Vierailija
5/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diippiä shittiä. Itsensä ylentämistä toista alentamalla. En koskaan haluaisi, että minulle annetaan mahdollisuus suhteeseen. Red Flag!

Vierailija
6/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diippiä shittiä. Itsensä ylentämistä toista alentamalla. En koskaan haluaisi, että minulle annetaan mahdollisuus suhteeseen. Red Flag!

Tjaa.  Jos toisessa on ilmennyt jo selviä turnoffeja, mutta haluaa silti tsekata, josko sittenkin.

Tämä on mahdollisuuden antamista.

Minä tein noin, mutta suhde kaatui mahdottomuuteensa.

Ei ainakaan kaduta, kun yritin kumminkin.

Vierailija
7/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vaikka ensitreffit alttarilla ohjelmassa mukana, niin et haluaisi, että vastakappaleesi antaisi sinulle mahdollisuuden jos hän ei heti ole ihastuneena? 

Vierailija
8/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää kyllä. 

Ohis, mutta minusta tärkeää esim. ensimmäisten tinder-treffien jälkeen antaa toiselle mahdollisuus oikeaan tutustumiseen, vaikka itse ensitreffit eivät olisi olleet 100/100.

Koska usein toisesta on mielessään maalaillut hieman erilaisen kuvan ja on reilua antaa aito tutustumisen mahdollisuus. Näin ainakin itsellä deittiappi tuotti upean parisuhteen, kun "annoin miehelle mahdollisuuden", vaikka ensitreffeillä oli outoa kun mies ei vastannutkaan mielikuviani

N34

Vierailija
9/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että se mahdollisuuden antaja ei ole hommassa täysillä mukana. Vähän ehkäilee, kattoo muuttuisko paremmaksi. Ei se yleensä muutu.

Vierailija
10/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa joltain työsuhteen koeajalta 🚩

Vierailija
11/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vaikka ensitreffit alttarilla ohjelmassa mukana, niin et haluaisi, että vastakappaleesi antaisi sinulle mahdollisuuden jos hän ei heti ole ihastuneena? 

En koskaan menisi järjestettyyn liittoon, edes telkkariohjelmassa. 

Vierailija
12/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on tuollainen ihme mahdollisuuksien antaja ja sitten menee puoliviileästi jonkun kanssa suhteeseen joka ei edes täysillä niin iske. Exääkin kuulemma käytti oikeastaan vaan hyväkseen talouden pyörityksessä.

Vierailija
13/13 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että se mahdollisuuden antaja ei ole hommassa täysillä mukana. Vähän ehkäilee, kattoo muuttuisko paremmaksi. Ei se yleensä muutu.

Just tämä. Yleensä siinä on luonnepuolella jo vähän näkyvissä jotain vikaa, mutta sitten selitetään itselle, että jokainen ansaitsee mahdollisuuden eikä saa olla tuomitseva. Eikä siitä sitten seuraa mitään hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan