Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruavatko miehet naiskokemuksistaan?

Vierailija
31.03.2026 |

Tein syrjähypyn ja mies kertoi asiasta suurelle joukolle. Minulle koitui siitä kärsimyksiä. Oli vähällä, ettei tullut avioeroa.

Juoruavatko miehet naiskokemuksistaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet eivät kerro.

Vierailija
2/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka juoruaa intiimeistä kokemuksistaan naisen kanssa on sivistymätön ja halveksittava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet eivät juorua naiskokemuksistaan. Ainoastaan pojat ja mieslapset (joilla on evoluutio pahasti kesken), rehvastelevat kovaan ääneen. Naisten ei kannata sekaantua heikkolahjaisiin tyyppeihin. Käyttäkää harkintaa kumppanin valinnassa. 

Vierailija
4/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä kuulunut tapoihini. Ei edes nuorena. Olen muutenkin tarkka yksityisyydestä. M45

Vierailija
5/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeat miehet eivät juorua naiskokemuksistaan. Ainoastaan pojat ja mieslapset (joilla on evoluutio pahasti kesken), rehvastelevat kovaan ääneen. Naisten ei kannata sekaantua heikkolahjaisiin tyyppeihin. Käyttäkää harkintaa kumppanin valinnassa. 

Tämä on totta !

Fiksut miehet ei rehvastele kokemuksillaan.

Vierailija
6/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihommat on aina kahden välinen juttu, joten niistä ei puhuta ilman, että molemmille se sopii.

Vierailija
7/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli puhuttua sellaisista seksikokemuksista joissa oli jotain erikoista, eikä kukaan tiennyt henkilöä, enkä kertonut nimeä. Muuten en ole puhunut.

Vierailija
8/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tussu ja taidot menee vertailuun.

Vierailija
9/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisenä. Ei enää näin nelikymppisenä

Vierailija
10/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta miestä, jotka seikkaperäisesti kertovat naiskokemuksistaan jopa intiimeistä asioista. Miehiin ei voi luottaa.

Vierailija
11/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan vähemmän älykkäät sitä tekevät.

Vierailija
12/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähtee tyttöjen kanssa baariin eikä palaa kotiin. Mies soittaa 10 kaverille, eikä kukaan ole nähnytkään naista.

Mies lähtee baariin eikä palaa kotiin. Nainen soittaa 10 kaverille joista 7 sanoo miehen olleen paikalla ja 3 sanoo miehen olevan edelleen paikalla.

Vierailija
13/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta miestä, jotka seikkaperäisesti kertovat naiskokemuksistaan jopa intiimeistä asioista. Miehiin ei voi luottaa.

Niin että naiset eivät juoruile joka helvetin kokemusta ja parisuhdeasiaa kavereilleen? Salli mun nauraa. Yksityisyydelle saa heittää hyvästi naisen kanssa.

Vierailija
14/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin sellaiset, jotka ovat änkyräkännissä baarissa puristaneet naista perseestä, tykkäävät kuuluttaa kuinka oli naisseuraa viikonloppuna. 

Vierailija
15/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. On kaverit kertoilleet miten on joku nainen squirttaillut ja tykkäsi kuristamisesta ja kaikkea mahdollista mistä menee kyllä suu pyöreäksi.

Vierailija
16/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai ymmärrät, ettet voi hallita mitä muut tekevät tai kertovat, ainoa jonka käyttäytymistä ja sanomisia voit hallita olet sinä itse.  😁

Itseäsi saat syyttää ainoastaan. 😂

Vierailija
17/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kertonut edes nuorena

Vierailija
18/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin luotettava ja sen huomaa nopeasti, kun minuun tutustuu. Tämän johdosta olen saanut kuunnella miespuolisten tuttujen ja työkavereiden pettämistarinat yms. Yhdellä työpaikalla minulla oli kolme keski-ikäistä miestä tiimissäni, ja jokaikinen lopulta kertoi minulle kahden kesken, miten olivat pettäneet vaimojaan. Tieto lisää tuskaa!

Vierailija
19/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kellekään kertonut. Ei mua kukaan kuitenkaan uskois

Vierailija
20/39 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään nelikymppisen pelimiehen joka ei koskaan puhu mitään naisseikkailuistaan vaikka kaikki tietää että hänellä on paljon menoa sillä rintamalla, puhutaan ihan eri asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi