Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisenä herkutellaan

Vierailija
31.03.2026 |

Ja voi sitä vähän valkoviiniä ottaa.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan tykkää, jos kekkuloit kännissä🤣🤣🤣🤣🤣

Mitä se sitä haittaisi tai edes sille kuuluisi?ap

Siis häh? Aina valitat täällä, kuinka se ukko valittaa sulle lähes joka asiasta. Kännäily ei sitten näköjään kuulu niihin asioihin, mikä on kyllä melkoisen outoa. Ihan taatusti se valittaisi, jos oikeasti hilluisit kännissä. Sitähän vaikuttaa häiritsevän välillä pelkkä sun olemassaolosi. Tai sitten olet kertonut valheita. 

Saan mä aikuisena ihmisenä tehdä mitä haluan.ap

Kuten julkaista omaelämäkerran, aloittaa tubetuksen, mennä yksin konsertteihin ja bilettämään. Oliko vielä muuta, muistaako kukaan?

Vierailija
62/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan tykkää, jos kekkuloit kännissä🤣🤣🤣🤣🤣

Mitä se sitä haittaisi tai edes sille kuuluisi?ap

Siis häh? Aina valitat täällä, kuinka se ukko valittaa sulle lähes joka asiasta. Kännäily ei sitten näköjään kuulu niihin asioihin, mikä on kyllä melkoisen outoa. Ihan taatusti se valittaisi, jos oikeasti hilluisit kännissä. Sitähän vaikuttaa häiritsevän välillä pelkkä sun olemassaolosi. Tai sitten olet kertonut valheita. 

Saan mä aikuisena ihmisenä tehdä mitä haluan.ap

Kuten julkaista omaelämäkerran, aloittaa tubetuksen, mennä yksin konsertteihin ja bilettämään. Oliko vielä muuta, muistaako kukaan?

No pääsiäisenä pidän ainakin hauskaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa pari kaljaa, niin heti on leppoisammalla tuulella😆

Vierailija
64/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama millä tuulella on.ap

Vierailija
65/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten tule TAAS valittamaan tänne, kuinka se on koko pääsiäisen vain ilkeillyt sulle...Toki saat tosiaan tehdä, mitä haluat mutta älä valita. Kun kerran väität, että saat tehdä ihan mitä haluat (*oikeastihan asia ei näin ap:n aiemman väittämän mukaan ole). 

Vierailija
66/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten tule TAAS valittamaan tänne, kuinka se on koko pääsiäisen vain ilkeillyt sulle...Toki saat tosiaan tehdä, mitä haluat mutta älä valita. Kun kerran väität, että saat tehdä ihan mitä haluat (*oikeastihan asia ei näin ap:n aiemman väittämän mukaan ole). 

Mulle on nykyään ihan se ja sama mitä hän tai muut sanoo mulle. Mulle on elämäni aikoina sanottu varmaan miljardi kertaa pahasti, joten en enää välitä.ap

Vierailija
67/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun pitänyt säästää sitä kesän biletystä varten? Ja tulot ovat entisestään tippuneet, nyt menee nekin vähät rahat alituisiin kotibileisiin. Vai kuka ne maksaa?

Vierailija
68/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun pitänyt säästää sitä kesän biletystä varten? Ja tulot ovat entisestään tippuneet, nyt menee nekin vähät rahat alituisiin kotibileisiin. Vai kuka ne maksaa?

Itse maksan. Kesäjutut näkee sitten kun kesä tulee.ap

Vierailija
69/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väität usein, ettet muka välitä yhtään mistään ilkeilystä. Ja kuinka ihmeen monta aloitusta täällä on, joissa valitat kun mies on taaaas sanonut niin ilkeästi ja pahasti. Muista tämä sitten jatkossa, ettet enää siitä valita jos se muka ei "yhtään haittaa". Eihän nyt ole tervettä, että joku alituiseen ilkeilee yhtään kenellekään, eikä sellainen muka yhtään haittaisi ilkeilyn kohdetta sitten yhtään. Väittää voi vaikka ja mitä, mutta ei kukaan loputtomasti sellaista kestä. Eikä pidäkään kestää.

Vierailija
70/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität usein, ettet muka välitä yhtään mistään ilkeilystä. Ja kuinka ihmeen monta aloitusta täällä on, joissa valitat kun mies on taaaas sanonut niin ilkeästi ja pahasti. Muista tämä sitten jatkossa, ettet enää siitä valita jos se muka ei "yhtään haittaa". Eihän nyt ole tervettä, että joku alituiseen ilkeilee yhtään kenellekään, eikä sellainen muka yhtään haittaisi ilkeilyn kohdetta sitten yhtään. Väittää voi vaikka ja mitä, mutta ei kukaan loputtomasti sellaista kestä. Eikä pidäkään kestää.

No en valita siitä enää ja mä olen ihan pienestä lapsesta asti saanut osakseni ilkeilyä. Ensiksi äiti, sitten koulukaverit, sitten eka mies, sitten toka mies, sukulaisilta yms eli enää en välitä. Kaikkeen tottuu.ap

Vierailija
71/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitathan sä muuten siitäkin, kun täällä ollaan aina niin ilkeitä ja latistetaan. Tämäkö ei myöskään yhtään haittaa? Todella "uskottavaa".

Vierailija
72/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitathan sä muuten siitäkin, kun täällä ollaan aina niin ilkeitä ja latistetaan. Tämäkö ei myöskään yhtään haittaa? Todella "uskottavaa".

Ei se enää haittaa. Saa ilkeillä.ap

Vierailija
73/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en valita siitä enää ja mä olen ihan pienestä lapsesta asti saanut osakseni ilkeilyä. Ensiksi äiti, sitten koulukaverit, sitten eka mies, sitten toka mies, sukulaisilta yms eli enää en välitä. Kaikkeen tottuu.ap

Höpö höpö. Ei kukaan terve ihminen totu, eikä pidäkään tottua.

Vierailija
74/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei kukaan terve ihminen totu, eikä pidäkään tottua.

Miksi ei vuosikymmenten saatossa tottuisi?ap

Vierailija
75/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet itsellesi ja muillekin. On se jo tullut selväksi.

Vierailija
76/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun sitten pitäisi tehdä? Itkeä pillittää joka kerta kun joku sanoo pahasti?ap

Vierailija
77/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun sitten pitäisi tehdä? Itkeä pillittää joka kerta kun joku sanoo pahasti?ap

Puhua totta.

Vierailija
78/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaako herkuttelu ihmisissä aggressiivisuutta, koska pääsiäisenä poliisilla riittää yllin kyllin töitä?

Vierailija
79/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee olettamuksia täysin vieraista ihmisistä. Eipä ole ainut tällä palstalla.

Vierailija
80/83 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Valiksella on vaihteeksi helppoa. Kuinkahan kauan se tällä kertaa kestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä