Pääsiäisenä herkutellaan
Kommentit (44)
Jonkun lampaan tai karitsanpaistin ostan ja teen ehkä lammasragun. Paisti nätisti paloiksi, ruskistus ja sipuleita, paljon valkosipulia. Tomaattimurskaa. Yrttejä. Pitkä haudutus.
Lopussa sekaan fetaa ja oliiveja. Syön riisin kanssa.
Ei se nyt niin kauhean kallista ole. Riittoisaa ja hyvää.
Lihoja voi syödä vaikka pitaleivän välissä.
Minä syön uunijuureksia suolalla ja rosmariinilla maustettuna, vähän karitsaa ja vihreää pestoa, hummusta, salaattia, punaviiniä ja jonain päivänä myös lohta. Ajattelin myös kaupan paistovalmiita siemensämpylöitä uuniin laittaa ja kokeilla, mitä ne ovat.
Hahhah ja kateelliset alapeukuttavat takapuoli märkänä!
Oletko nyt ihan varma tuosta viinistä? Ettei vaan mene kivat juhlat pilalle sen vuoksi, kun olet hiprakassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma tuosta viinistä? Ettei vaan mene kivat juhlat pilalle sen vuoksi, kun olet hiprakassa.
Olen.ap
Eihän sitä viiniä tarvi juoda niin paljon, että on hiprakassa.
Joku ei näköjään vielä tunne ap:ta eli Valista eli palstan vakiovalittajaa, kun kuvittelee että yhtään kukaan olisi sille kateellinen😆😆😆😆🤦🤦🤦🤦🤦(*Ap on nimittäin itse se, joka kadehtii ihan kaikkia).
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä viiniä tarvi juoda niin paljon, että on hiprakassa.
Ei haittaa vaikka olisi hiprakassa.ap
Juu, kannattaa bilettää nyt kun vappuna sitten taas ankeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vapusta ei tiedä, että mitä silloin tehdään.ap
Meinaatko saada miehenkin taas laulamaan karaokea?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko saada miehenkin taas laulamaan karaokea?
En.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan sulle vaikea juhla, kun et päässyt ylioppilaaksi? Kyllä se vielä aiemmin oli, ihan jokunen päivä sitten. Mutta hyvä, jos olet nyt päässyt asiasta yli. Noin ? vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan sulle vaikea juhla, kun et päässyt ylioppilaaksi? Kyllä se vielä aiemmin oli, ihan jokunen päivä sitten. Mutta hyvä, jos olet nyt päässyt asiasta yli. Noin ? vuoden jälkeen.
On se. Mutta aina olen lapsen kanssa Vappua viettänyt. ap
Teinikö on vappuna sitten kotona?
Minä herkuttelen ruisleivällä ja halpismargariinilla. Onneksi on himalajan suolaa vielä pussissa niin sitä päälle, njam!
Vierailija kirjoitti:
Teinikö on vappuna sitten kotona?
Ei sitä vielä tiedä.ap
Egypriläiset uudet perunat on tulleet kauppoihin. Niitä ja silliä. Parsa-fetapaistosta ja smetanalohta. Salaattia. Pashaa ja suklaata.
Onneksi on ydinperhe! Onneksi teini ei ole kotona!