Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka köyhä pitää ihmisen olla että joutuu käyttämään halpis vessapaperia??

Vierailija
31.03.2026 |

Onko jonkun ihmisen elämä oikeasti jostain eurosta kiinni ja sen takia pitää hinkuttaa peräreikä verille jollain pirkan tai serlan halpishiekkapaperilla? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta vuotava persereikä on säästeliään ihmisen ylpeyden aihe

Vierailija
2/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaahan jotkut piruparat jotain Coopin pastaakin Rummon asemasta. Sama kai niille miten se miten alapään reikä voi jos ei välitä edes siitä mitä yläpään reiästä työnnetään sisään. Säästyneillä euroilla sitten ostetaan kaljaa tai tupakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhä ikinä rikastu jos käyttää luxus vessapaperia kai tuon nyt tajuaa erkkikin, ei rikas rikastu tuhlaamalla.

Vierailija
4/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei köyhä ikinä rikastu jos käyttää luxus vessapaperia kai tuon nyt tajuaa erkkikin, ei rikas rikastu tuhlaamalla.

Kuinka monta ihmistä tiedät jotka ovat rikastuneet sen ansiosta että vaihtoivat Lotus Soft Embon Pirkkaan?

Vierailija
5/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta ihmistä tiedät jotka ovat rikastuneet sen ansiosta että vaihtoivat Lotus Soft Embon Pirkkaan?

Minä sen tein, vaihdoin halvimpaan vessapaperiin ja lopetin avocadojen syönnin. Puolen vuoden päästä minulla oli rahaa ostaa omakotitalo ja hieno auto käteisellä.  Suosittelen.

Vierailija
6/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa ostaa varakaskin, tuloja ja tilin saldoa ei kysytä ostotilanteessa. 

Ohjeena myös, sillä ei kuulu hinkata, vaan taputella. Tuotosten ei kuulu olla niin sotkevia, että paperi on ongelma. Toki joku sairaus voi aiheuttaa, mutta sitten voi pesaista ja kuivata pehmeällä pyyhkeellä.

Itse pidän Serlasta, on tarpeeksi paksua, se on minusta pääasia.

Ajatella, että minun äitini lapsuudessa on käytetty vielä sanomalehtipaperia, ja sitä on myttäilty pehmeämmäksi. 

Vierailija
7/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn tiedä mikä teidän mittapuulla sitten on köyhä. Minulla on omaisuutta jota miljoonan arvosta, rahaa vajaa puoli milliä ja kultaa noin kilo, mutta silti osta halpaa paperia ja coopin tuotteita. Coop ja xtra ehkä juuri siksi, että ovat todella korkealaatuisia.

Vierailija
8/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole niin hienopyllyistä porukkaa. Kyl toi lidlin haluis noi muut merkit voittaa.

Mut jos yhtään lasket. Et sulla ois tässä kuussa 4 euron päiväbudjetti. Ens kuussa 6 euroa. Koska sähkölasku tai jokin muu menoon tässä kuussa. Silloin säästetään jossain asiassa, jotta saadaan jotain muuta. Esim syön pinaattikeittoa ja makkarakeittoa,mut sunnuntaina lohta.

Vierailija
9/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Itse pyyhin pyllykkäni satasen seteleillä. Vain köyhä raasu käyttää jotain vessapaperia, noloo.

Vierailija
10/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Itse pyyhin pyllykkäni satasen seteleillä. Vain köyhä raasu käyttää jotain vessapaperia, noloo.

Lisään, että entietenkään itse pyyhi, palvelijani pyyhkii.

Vierailija
11/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js nettotulut on 595 euroa niin kaikessa ostetaan halvinta, jos edes sitäkään. Jos se Sua haittaa niin rupee jakaan ihmisille vessapaperia, varmasti kysyntää on.

Vierailija
12/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut vessapapereissa mitään eroa, olettepa aina herkkäperseisiä. Kunnon hiekkapaoerista ei ainakaan mene sormi läpi ja monikerroksisena siitä saa eroteltua vaikka useamman kalliimman rullan edestä arkkeja.

Vierailija
13/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka köyhä on, että ei ole varaa vessapaperiin? Ai niin, ne on laiskoja!

Vierailija
14/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vain ulkomailla valmistettua wc paperia

Vierailija
15/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vessapaperia. 

Vierailija
16/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuinka likainen ettei älyä käyttää bideetä. Ap, hyi sinua. Älä hinkaa reikääsi, pese se. 

Vierailija
17/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan periaatteesta en maksa wc paperista tupla - lähes triplahintaa verrattuna n. viiden vuoden takaiseen hintaan vaikka ei ole rahasta kiinni. Mielestäni yksi wc-paperirulla ei saa maksaa yli 28 centtiä. Kauppiaat ovat ahneuksissaan hilanneet wc paperin hinnat ylös samoin kuin kahvin ja suklaan vaikkei korkeammille hinnoille ole enää syytä. Jos ennen maksoit wc paperista 100 euroa vuodessa niin nyt se on 200 euroa vuodessa. Säästö se on pienikin säästö, esimerkki tapauksessa 100 euroa vuodessa.

Vierailija
18/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embot sun muut aivan liian pehmeitä. Sopinee vain kermaperseille.

Vierailija
19/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä minkä olen töistä pöllinyt. Halpoja ne kaikki on olleet, mutta ajaa saman asian.

Vierailija
20/35 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin rutiköyhät isovanhempasi pyyhki perseensä puutikulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi