Kuinka köyhä pitää ihmisen olla että joutuu käyttämään halpis vessapaperia??
Onko jonkun ihmisen elämä oikeasti jostain eurosta kiinni ja sen takia pitää hinkuttaa peräreikä verille jollain pirkan tai serlan halpishiekkapaperilla?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Embot sun muut aivan liian pehmeitä. Sopinee vain kermaperseille.
Kermaperse on synonyymi köyhälle?
Syö sinä vain vessapaperisi, ettet ala ainakaan puhumaan noin tyhmiä juttuja
Eikö,päässäsi pyöri muita ajatuksia kuin wc-paperi?
Tuli testattua coopin vessapaperia. Se jäi yhteen kertaan. Oli kuin hiekkapaperia. Rajansa säästöväisyydelläkin on. Voi tinkiä jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Itse pyyhin pyllykkäni satasen seteleillä. Vain köyhä raasu käyttää jotain vessapaperia, noloo.
Pyyhin kohta tällä ketjulla. Kiitos AP. Ei mene edes paperia.
Halvin on parasta mökkirähjän kompostivessassa. Muuten ei oo mitään väliä kotioloissa vessapaperin laadulla. Nauran aina täällä palstoillakin joittenkin vessapaperisäännöille. Sen paremmin konkurssi kuin rikastuminenkaan tapahtuu tuskin vessapaperin laatua tai määrää rajoittamalla. Tai talouspaperinpalan puolittamisella. Kaikkea käytetään tarpeen mukaan. Ennemmin jätän aikakauslehtiä tilaamatta, tai suoratoistopalveluita, en wolttaa enkä laitata kynsiä ja ripsiä. Tytär tasaa puolipitkien hiusten latvat. Laitan itse ruoat ja keitän kahvit kotona, en syö/kahvittele ravintoloissa.
T: työtön köyhä
vessapaperi on tarkoitettu vain alapään kuivaamiseen. Sitä ennen on tarkoitus huuhdella alapää bideesuihkulla
Ap.n isoisovanhemmat pyyhki perseensudilla myös.
Miten joku voi tulla noin kiimaiseksi vessapaperista?
Minä pyyhin peffani mummoltani perinnöksi saadulla silkkiliinalla!
Terkuin Ap.
Onhan sekin parempi kuin ap:lla, joka pyyhkii sormiinsa.
Kuinka köyhä pitää ihmisen olla, että joutuu itse käyttämään mitään vessapaperia? Minun pyllyni pyyhkii palvelijani käyttäen vain arvokkainta ja pehmeintä silkkiä mitä markkinoilta saa.
-Björn
Vierailija kirjoitti:
Minä pyyhin peffani mummoltani perinnöksi saadulla silkkiliinalla!
Terkuin Ap.
Sillä on tunnearvoa kun sillä on esi-isienikin ribulit rääpäisty pois. Väri on vahvasti okraan taittava, mutta se vain kiihottaa.
Ap
Miksi käyttäisi kalliimpaa vessapaperia, kun se elimistön läpi mennyt ravintokaan ei todennäköisesti ole kalleimmasta päästä.
Mulla on sen verran karaistunut perse, että käy ihan K-menun vessapaperikin. Lapsuudessani 1960-luvulla mummolassa pyyhittiin peräsin sanomalehtipaperilla.
Onko Lotus Soft Embo hyvää? Vielä kerkeis hakemaan tänään S-marketista tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole niin hienopyllyistä porukkaa. Kyl toi lidlin haluis noi muut merkit voittaa.
Mut jos yhtään lasket. Et sulla ois tässä kuussa 4 euron päiväbudjetti. Ens kuussa 6 euroa. Koska sähkölasku tai jokin muu menoon tässä kuussa. Silloin säästetään jossain asiassa, jotta saadaan jotain muuta. Esim syön pinaattikeittoa ja makkarakeittoa,mut sunnuntaina lohta.
Sunnuntaina pyyhitään paremmalla vessa paperilla, muut päivät ohuella halvalla.
Vessapapereiden laadulla ei ole juurikaan mitään eroa.
Aloittaja voisi hommata lääkkeet peräpukamiinsa ja opetella käyttämään bideetä eli pillupuhelinta eli käsisuihkua.