Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olis hyvä häälahja?

Vierailija
07.05.2007 |

Keksikääpä hyvä häälahja yli kymmenen vuotta yhdessä olleelle pariskunnalle jolla on kouluikäisiä lapsiakin.

Eivät tietääkseni harrasta muuta kuin TV:n katselua, joskus matkustelevat aurinkomatkoilla.

Eivät kerää mitään astia yms. sarjaa, sisustuksessa ei mitään " teemaa" tai erityistä mieltymystä havaittavissa.

Ei lahjalistaa eikä läheisiä sukulaisia, joilta voisi kysyä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit kysyt suoraan pariskunnalta. Lahjakortti vaikka kylpylään tms, jos saatte isomman porukan kokoon, niin ei tuli kovia kustannuksia yhdelle?

Vierailija
2/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunneta muita häihin tulevia.

Lahjakortti jäisi meidän tuloilla aika pieneksi, joten mieluummin ostaisin jotain, josta hinta ei heti näy niin selvästi.

Kylpytakkeja tai pyyhkeitä ajattelin ensin itsekin, mutta koettaisin keksiä muitakin vaihtoehtoja, jos ei satu löytymään hyviä.

Aalto-vaasihan on ois yksi vaihtoehto, mutta luulen, että jäisi heillä kaapin perälle pölyttymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaunis viinikannu. Tiedän monia kavereita jotka juovat useinkin hyviä viinejä, mutta eivät koskaan dekantoi - varmaan osaksi siks kun ei ole kunnon kannua eivätkä vaan tule ajatelleeksi.

Vierailija
4/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusupensas tai omena tms puu voisi olla symboloiva lahja.

Kakkulapio (esim kultasepän liikkeestä tai sisustusliikkeestä)

Mariskooli, kivilyhdyt, käsinpainetut tyynyliinat..

Vierailija
5/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholeista tiedän heidän juovan ainoastaa kaljaa ja siideriä. Paitsi mies ottaa joskus väkevillä reippaan perskännin. Luulen, että alkoholi on jossain vaiheessa ainakin ollut hänelle ongelma, joten en halua viedä mitään siihen liittyvää.

Vierailija
6/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ilahtuisin... vaikka sitten sellainen pienempi ns. lentolaukku, jos iso tuntuu liian kalliilta. Mutta kunnon laatua, ei halpislaukkua ;-)

Vierailija
7/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kasassa. Ns. lahjatavaraa ja taidettakin on. Ajattelin ostaa tyynyt. Tylsää, mutta ei ehkä turhaa. Heillä käy paljon yövieraita, että siinäkin mielessä ehkä tarpeellisia.

Vierailija
8/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku kirja? Jotkut hienot kirjat on aika edullisia. Esim. matkailijoille voisi olla upea sellainen iso maailmankartasto, jossa on kuviakin ympäri maailmaa. 20 eurolla lähti sellainen tiiliskiven paksuinen ja isompi kuin A4 kokoa. On englanninkielinen tosin. Tai jos huumorintajua piisaa, niin vaikka Viivi ja Wagner kirja ja kaksi mukia? Tai jos heillä on piha tai parveke, niin joku kiva ruukkuun tehtävä kukkaistutus. Kukat tietty kuolee kesän jälkeen, mutta jos se ruukku on hieno, niin se säilyy kivana muistona. Tai sitten jotain luksuskamaa keittiöön, jota eivät raski itse välttämättä ostaa. Miten olisi vaikka mutteripannu? Tai sitten hyvälaatuisia erilaisia purkin ja purnukanavaajia? Tai lasagnevuoka ja pastakeittokirja? Tai sitten sellaiset purkit, joista tulee öljyä tai viinietikkaa sumutteena ja niihin hyvä öljy ja viinietikka (esim. balsamico ja oliiviöljy)?

Vierailija
9/9 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on pariskunta, jolla rahaa on vaikka miten paljon ja raskivat uskoakseni ostaa kaiken sen luksuksen, mitä itselleen haluavat. Mutta kirjoja en heillä muista nähneeni, joten ehkä harkitsen jotain kirjaa.

Tai sitten jokin kasvi ulos.

Tämä on vaikeampaa kuin luulinkaan, ajattelin, että täällä joku keksii heti jonkin heille sopivan lahjan, jota vain en itse ole tullut ajatelleeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä