Keski-ikäiset, tiedättekö missä kunnossa olette?
Siinäpä se kysymys oli. Itse olen 50 ylittänyt ja kunto on erinomainen. On sen eteen joutunut töitä tekemäänkin, mutta näköjään tässäkin iässä tuloksia syntyy.
Kommentit (11)
Kuntoluokitulsesta en osaa sanoa, kuntosalilla käyn 2 kertaa viikossa ja olen hoikka.
Olin hiljattain kuntotestissä. On hyvä kunto ja taipuisa kroppa. En harrasta mitään hikiliikuntaa. Näköjään hyötyliikunnallakin pysyy kunnossa.
Käyn salilla kerran viikossa ja lisäksi juoksen 1,5km 7,2km/h kerran viikossa. Olen normaalipainoinen ja minua ovat tuntemattomat sanoneet nuoreksi.
Tuhosin terveyteni. En pysty edes kävelemään. Sellaisessa kunnossa.
Yllättävän hyvässä, huomioiden että bmi 30, alkoa menee liikaa enkä harrasta mitään kävelyä kummempaa liikuntaa. Jopa verikokeet oli ok.
Hyvässä. Sain polkupyöräergosta juuri ja juuri hyvän tuloksen ja lihaskunnosta lähes kiitettävän.
Vo2max 34 ja running index 38, ikää tänä vuonna 53💪
Tiedän, olen työkykyinen. Huonenna taas duuniin. Liikuntaa en harrasta.
Varmaan ihan ok. Just kävin 11 km reippaasti käveleen ja vedin kevyet sarjat leukoja ulkosalilla 3x10. Myöhemmin pyöräilyä ja jalkatreeni ulkosalilla. m50
Joo, kuntoni on testien mukaan keskimääräinen (ikäluokassani). En toki paljoa tämän eteen mitään ole tehnytkään, paitsi pysynyt hoikkana. N50