Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko
Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole?
Kommentit (1347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ollut Jumalan viha minua kohtaan, Jumala EI vihaa syntymätöntä, mutta on olemassa ikuinen Jumalan LAKI ja sitä kautta rikkomisten vuoksi Saatanan eli demonien pahat teot ja sairaus, mutta paranin, mahd. jotta Jumalan ihme tulisi toteen minussa ja ehkä myös moni uskoi silloin ja joku ehkä myös nyt."
Jumala on sinun uskosi mukaan luonut koko maailman ja on kaikkivaltias. Jos meillä on demoneita ja saatana ja vastaavaa niin se on ihan siksi että Jumala on halunnut tämän maailman olevan tällainen.
"Jumalattomille silti näistä melkein turha selittää, koska ymmärrystä pitäisi luetun Sanan avulla etsiä pitkään."
Näköjään uskoville on turha selittää että Jumala ei ole mikään puolivallaton sivustakatsoja vaan ihan se joka teidän uskonne mukaan tätä systeemiä pyörittää ja päättää mitä täällä tapahtuu tai annetaan tapahtua.
"Jumala on oikeamielinen ja siihen kuuluu myös rangaistukset rikkomuksista, kuka tuomari muka ei rankaise?"
Kukaan normaali tuomari ei rankaisen kuin vain juuri sitä joka on jotain tehnyt. Kaikki muihin ihmisiin tai seuraaviin sukupolviin ulottuvat rangaistukset ovat täysin poissa laskuista.
No katsos kun ihminen ei olekaan Jumala, eikä Jumalan kirjoittama laki ihmisen kirjoittama, siksi myös ymmärrys vaikuttaa olavan rajallinen kun ei ole mitään käsitystä Jumalan suuruudesta ja luodun osasta suhteessa Luojaan.
Kuten aiem sanoin, jos näissä on reklamoitavaa, reklamoikaa Jumalalle, olen kuitenkin pelkkä palvelija ja ihmisen ymmärryksellä asiat psytyy selittämään vain rahallisesti tietysti. Esim. avaat Raamatun, luet lisää sieltä. Rukoilet, reklamoit, kysyt itse.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jännästi sallitaan islam. Joka suhtautuu homoihin vähän eri intensiteetillä kuin raamattua siteeraava äärikristitty. "
Ei kukaan ole kieltämässä äärikristillisiä mielipiteitä. Vain sen että niillä yritetään rajoittaa muiden elämää. Itse saa elää niin konservatiivisesti kuin itse haluaa kunhan jättää muiden elämät rauhaan.
Suomessa on kuitenkin sananvapaus ja oikeus uskonnolliseen vakaumukseen. Päivi ei ole rajoittanut kenenkään elämää, mutta hänellä on oikeus esittää arvomaailmansa mukaisia näkemyksiä, vaikka ne tuntuisivat vääriltä, vanhanaikaisilta ja ahdistavilta. Sananvapaus on suurempi arvo kuin mielenpahoittumisen välttäminen. Fyysinen väkivalta on eri asia kuin loukatut tunteet.
Päivi on nimenomaan rajoittanut ja yrittänyt rajoittaa muiden elämää. Hänen pitäisi vihdoin oppia kunnioittamaan muidenkin vakaumuksia.
Millä tavoin Päivi on konkreettisesti ja lainvastaisesti rajoittanut jonkun elämää? Kipinkapin poliisiasemalle rikosilmoa tekemään!
Jos et ole huomannut, niin on tehty jo ja tuomiokin tullut.
Millä tavoin mielipide "häiriö" rajoitti elämää? Mielen pahoittuminen ei rajoita mitään. Muuten on siinä psyykessä muutakin vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen homoseksuaali mutta en Setalainen, ja mielestäni vihapuhe homoista eli se, että väittää homoutta KEHITYSHÄIRIÖKSI, on melko homofoobista. Vielä kun tämän tekee lääkärin ja poliitikon ominaisuudessa.
Kun homot ahdistaa alati, se ei ole tervettä.
Kaikki uskovaiset eivät ole homoseksuaalisuutta vastaan, mutta uskonto ei anna oikeutta vihapuheeseen. Ei minkään uskonnon perusteella, ei kehittyneessä länsimaassa.
Vihapuhetta ei ole kaikki se puhe, mistä sinä et pidä, tai josta olet eri mieltä, tai joka loukkaa tunteitasi. Sananvapauteen kuuluu oikeus ilmaista ikäviä, tyhmiä ja virheellisiä näkemyksiä. Kiihotuspykälässä pitäisi olla ainoastaan kehottaminen väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse synnyin synnynnäisellä sydänvialla jonka paranemiseksi Herra teki suuren IHMEEN kun olin lapsi"
Ensin Jumala tahallaan aiheutti sinulle sydänvian ja sitten armollisesti otti sen pois? Olet sinä kyllä helposti höynäytettävä yksilö.
Höynäytetty? Olen ollut elossa kuitenkin lähes 50v tuon paranemisen jälkeen, että pahasti höynäytetty?
Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin.Siis kiitos taitavalle kirurgille.
Kiitos meni myös hänelle luonnollisesti, mutta juuri hän itse sanoi äidilleni että kyseessä oli IHME.
Sitä paitsi sen leikkauksen jälkeen kertoivat tuon ennusteen 1% kun sanoivat että kuolisin komplikaatiohin (rytmihäiriöt) vain tuntien päästä. Ja sairaalaan tuli puhelu (isoäitini oli järjestänyt esirukouksen Helluntaiseurakunnassa ja niissä ympäri Suomea) jossa mies sanoi tyttärenne on nyt terve, kiittäkää Herraa ja äitini meni katsomaan, kaikki arvot oli normaalit ja irroittivat letkuista seuraavana päivänä, ja olin terve. Tämä on totuus. Kiitos Jeesus! Amen.
Sairas valehtelija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella setalaisuus tosiaan on jonkun sortin mielenhäiriö 😜
Tuo oli sinusta uskovaisena sitten asiallinen kommentti?
No mikä olisi uskovaisen asiallinen kommentti setalaisista? Itse totean että setalaiset nyt tekevät mitä lystäävät, mutta ei heitäkään pitäisi joka paikkaan päästää (esim. kouluihin).
Mitä Jeesus sanoisi?
Jeesus on puhunut toisinaan niin suoraan, että kuulijat eivät kestäneet:
"Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh 6. luvussa)
Joo, puhui opetuslasten mielestä kovia. Puhui siitä, että heidän tulee syödä hänen lihaa ja juoda hänen vertaan. Sitä eivät ymmärtäneet. Eikä sitä, että se oli vertauskuvaa.
Et kai nyt vertaa Päiviä Jeesukseen?? Jeesus hyväksyi tuon ajan alhaimmista alhaisimman. Sinä tuomitset setalaiset.
En vertaa Päiviä Jeesukseen.
Heitin ilmaan kysymyksen mitä Jeesus sanoisi? Mistä Jeesus sanoisi ja millä sävyllä koko tälle keskustelulle. Mitä hän sanoisi homoille noin yleensä ja sille jonka kanssa hän käy kahdenkeskisen keskustelun. Lähtökohtana sille miten asiaa olisi järkevä lähestyä. Koska en usko että Jeesus olisi nostanut mitään lääketieteellisiä termejä esille. En usko Jeesuksen sanovan homoutta sairaudeksi. Pikemminkin ihmisen syntisestä luonnosta nouseva yksi ilmenemismuoto.
Ja millä sanoilla Jeesus sanoisi asioita setalaisille tai kenelle tahansa muulle, että sitä ei tulkittaisi tuomitsemiseksi?
"Älkääkä antako enää sitoa itseänne synnin orjuuteen", totesi Paavali.
Et voi mitenkään tietää, mitä Jeesus sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
"Julkisesti saataville niille, jotka sen aktiivisesti etsivät, lataavat ja lukevat."
Tuo katsotaan julkiseksi. Se ei eroa vaikka siitä että asia lukee jossain lehdessä. Sekin sinun pitää aktiivisesti itse tilata tai hankkia, lukea jne.
"Syrjinnästäkin tarvitaan jokin todennettava konkreettinen näyttö, kuten vaikka se ettei saa työpaikkaa ihonvärin perusteella. Voit olla ihmisryhmistä mitä mieltä tahansa, kunhan et toimi syrjivästi. "
Uskonnollisesti motivoituneesta syrjinnästä on Päivin osalta runsaasti näyttöä. Hän on halunnut joka kerta jatkaa seksuaalivähemmistöjä syrjiviä käytäntöjä silloin kun lakimuutoksia on käsitelty eduskunnassa.
"Laiton uhkaus ja yksilön kunnianloukkaus ovat jo rikoslaissa."
Näissä se pitää kohdistaa ihan tiettyyn yksilöön.
"Räsäsen pamfletista ei ole osoitettu mitään konkreettista haittaa sen yli 20 vuoden aikana, jona se on ollut olemassa."
Paitsi Räsäsen koko toiminta seksuaalivähemmistöjen oikeuksia vastaan.
Oikeuslaitosta ei pitäisi käyttää koston välineenä Räsäsen "elämäntyöstä". Nyt tuli niukka äänestyspäätös, jonka moni liberaali kokee vääräksi ja epäoikeudenmukaiseksi, vaikkei ole Räsäsen kanssa mistään samaa mieltä. Suhtautumisessa näkee jakolinjan totalistaristisen ja liberaalin maailmankuvan välillä. Liberaalit kannattavat laajaa sananvapautta ja totalitaristit sananvapauden tukahduttamista.
Uskonnonvapaus suojelee myös syrjiviä näkemyksiä, mutta viranhaltija ei saa syrjiä esimerkiksi rekrytointitilanteessa. Jos sulla on näyttöä Räsäsen syrjivästä toiminnasta, niin kipinkapin rikosilmoituksen tekoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jännästi sallitaan islam. Joka suhtautuu homoihin vähän eri intensiteetillä kuin raamattua siteeraava äärikristitty. "
Ei kukaan ole kieltämässä äärikristillisiä mielipiteitä. Vain sen että niillä yritetään rajoittaa muiden elämää. Itse saa elää niin konservatiivisesti kuin itse haluaa kunhan jättää muiden elämät rauhaan.
Eikös se SETA käy kouluissa? Lapset ainakin pitäisi jättää rauhaan tuollaiselta.
Rauhaan miltä? Siltä, että joku käy tämän maailman räsästen vastapainoksi kertomassa nuorelle, että olet ihan ok tuollaisena kuin olet, ei hätää?
Eihän Räsänen käy kouluissa.
No se nyt vielä puuttuisi! No, ehkä tuollainen ajatuskoe auttaa ymmärtämään, miksi Räsäsen puheet ovat niin haavoittavia. Kuvitelkaa hänet puhumassa tuohon tyyliin herkässä iässä oleville nuorille: "voi olla, että teillä osasta on kehityksessänne mennyt jokin asia pahasti vikaan ja kärsitte psykososiaalisesta häiriöstä".
Ja newsflash: kyllä suurin osa niistä nuorista on ihan tosielämässä kuullut/lukenut Räsäsen haavoittavat puheet.
No näinpä! Eikö tuossa ole konkretiaa tarpeeksi? Mikä riittäisi konkretiaksi? Loukkaavatko puheet. Kyllä. Yllyttävätkö en muita puhumaan samalla tavalla epäasiallisesti seksuaalivähemmistöistä? No, luepa vaikka tätä palstaa...
Vastatkaapa tähän, Räsäsen puolustajat? Ja käsi sydämelle: menisitkö itse nuorelle puhumaan tämän kehityshäiriöstä? Miksi et?
En kenellekään homolle puhuisi kehityshäiriöstä, koska häiriö on väliaikainen tilanne. Puhisin kehitysvauriosta, vaurio on pitkäaikainen/lopullinen tilanne. Kyseessä on kehitysvaurio, sillä ihmisen seksuaalisuus on binääri - XY on mies ja XX on nainen, muut ovat tavalla tai toisella virheellisesti kehittyneitä.
Why There Are Exactly Two Sexes: https://link.springer.com/article/10.1007/s10508-025-03348-3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Korjaan vielä, koska kyse on Jumalan ihmeestä ja koska haluan olla kaikessa rehellinen Jumalan ja ihmisten edessä, en ole aivan varma missä vaiheessa sain ns. lekurin ennusteen 1%; ennen vai jälkeen leikkauksen"
Jos olit kuusivuotias niin toivottavasti kukaan ei sitä sinulle ennen sanonut. Lääkäri ei ainakaan.
Ja edelleen ennuste kuulostaa hyvin epäuskottavalta joten luultavasti se on vain sinulle kerrottu tarina jolla on haluttu korostaa sitä miten se oli nimenomaan jumalan ihme eikä lääketieteen saavutus.
Joo ei todellakaan, ihan on aikuisena synnynnäisten sydänsairausten lääkäri piirtänyt kontrollissa paperille kuvan siitä minkälainen sydän minulla oli ja ihmetellyt sitä leikkausta. Kyllä nämä on lääketieteelliset asiat dogumentoitu sairaskertomuksiini ja oma ATEISTI äitini kertoi nämä tapahtumat minulle ja vieläkin, silloin 20v jälkeen, itki.
Ai oikein dogumentoitu? 😉 Mistä näitä valheita oikein pulppuaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vihapuhetta sanoa homofoobikkoa (esim. ihminen joka uskoo homojen olevan viallisia heteroihin verrattuna koska uskonto sanoo niin) homofoobikoksi.
Samoin kuin ei ole vihapuhetta sanoa rasistia rasistiksi.
Silloin myös femakkoa saa sanoa femakoksi? Olisiko sinulla antaa rasismille yleispätevä ja loogisesti koherentti määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
Se olisi myös vihapuhetta sanoa että Päivin uskonto ja uskonnot yleensä on mielisairaus ja joukkodeluusio. Mutta en ole nähnyt kenenkään Setalaisen tai homoseksuaalin vajoavan Päivin tasolle.
Jännä että ns. Rakkauden uskonnossa olevat vihaa eniten.
Elävää jumalaa ei ole olemassakaan. Pilkkaan kaltaisiasi idiootteja ja tätä viestiä kirjoittaessani virtsaan samalla vessassa raamatun päälle. Toivottavasti saat sydänkohtauksen ja kuolet järkytyksestä 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Korjaan vielä, koska kyse on Jumalan ihmeestä ja koska haluan olla kaikessa rehellinen Jumalan ja ihmisten edessä, en ole aivan varma missä vaiheessa sain ns. lekurin ennusteen 1%; ennen vai jälkeen leikkauksen"
Jos olit kuusivuotias niin toivottavasti kukaan ei sitä sinulle ennen sanonut. Lääkäri ei ainakaan.
Ja edelleen ennuste kuulostaa hyvin epäuskottavalta joten luultavasti se on vain sinulle kerrottu tarina jolla on haluttu korostaa sitä miten se oli nimenomaan jumalan ihme eikä lääketieteen saavutus.
Joo ei todellakaan, ihan on aikuisena synnynnäisten sydänsairausten lääkäri piirtänyt kontrollissa paperille kuvan siitä minkälainen sydän minulla oli ja ihmetellyt sitä leikkausta. Kyllä nämä on lääketieteelliset asiat dogumentoitu sairaskertomuksiini ja oma ATEISTI äitini kertoi nämä tapahtumat minulle ja vieläkin, silloin 20v jälkeen, itki.
Luonnolisesti kun olin tuolloin joko leikkaussalissa prepattavana tai tajuton ja letkuissa, ennuste on kerrottu vanhemmille, mitä ihmettä. Pakanoilla vain on suuri halu vääristellä vääntää kaikki hyvä pahaksi. 1% ennuste on silti fakta ja ymmärrätkö edes että 70 -luvulla yksikammioisella sydämellä syntyneet rutiinisti kuoli.
Höpö höpö. Keksit koko ajan lisää uusia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi myös vihapuhetta sanoa että Päivin uskonto ja uskonnot yleensä on mielisairaus ja joukkodeluusio. Mutta en ole nähnyt kenenkään Setalaisen tai homoseksuaalin vajoavan Päivin tasolle.
Jännä että ns. Rakkauden uskonnossa olevat vihaa eniten.Elävää jumalaa ei ole olemassakaan. Pilkkaan kaltaisiasi idiootteja ja tätä viestiä kirjoittaessani virtsaan samalla vessassa raamatun päälle. Toivottavasti saat sydänkohtauksen ja kuolet järkytyksestä 🤣🤣🤣🤣
Sanon näin uskontoihin kriittisesti suhtautuvana, kirkkoon kuulumattomana henkilönä, että häpeän mauttomia kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella setalaisuus tosiaan on jonkun sortin mielenhäiriö 😜
Tuo oli sinusta uskovaisena sitten asiallinen kommentti?
No mikä olisi uskovaisen asiallinen kommentti setalaisista? Itse totean että setalaiset nyt tekevät mitä lystäävät, mutta ei heitäkään pitäisi joka paikkaan päästää (esim. kouluihin).
Mitä Jeesus sanoisi?
Jeesus on puhunut toisinaan niin suoraan, että kuulijat eivät kestäneet:
"Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh 6. luvussa)
Joo, puhui opetuslasten mielestä kovia. Puhui siitä, että heidän tulee syödä hänen lihaa ja juoda hänen vertaan. Sitä eivät ymmärtäneet. Eikä sitä, että se oli vertauskuvaa.
Et kai nyt vertaa Päiviä Jeesukseen?? Jeesus hyväksyi tuon ajan alhaimmista alhaisimman. Sinä tuomitset setalaiset.
En vertaa Päiviä Jeesukseen.
Heitin ilmaan kysymyksen mitä Jeesus sanoisi? Mistä Jeesus sanoisi ja millä sävyllä koko tälle keskustelulle. Mitä hän sanoisi homoille noin yleensä ja sille jonka kanssa hän käy kahdenkeskisen keskustelun. Lähtökohtana sille miten asiaa olisi järkevä lähestyä. Koska en usko että Jeesus olisi nostanut mitään lääketieteellisiä termejä esille. En usko Jeesuksen sanovan homoutta sairaudeksi. Pikemminkin ihmisen syntisestä luonnosta nouseva yksi ilmenemismuoto.
Ja millä sanoilla Jeesus sanoisi asioita setalaisille tai kenelle tahansa muulle, että sitä ei tulkittaisi tuomitsemiseksi?
"Älkääkä antako enää sitoa itseänne synnin orjuuteen", totesi Paavali.
Kukaan kristitty ei ole synnitön, paheeton eikä vailla kiusauksia. Eli olemme kristittyinä samalla viivalla siinä että jokaisella on jotain ominaisuuksia jotka altistavat synteihin. Jos ymmärtäisi tämän niin ymmärtäisi kristinuskon sisäisen tasa-arvon: hetero on myös heikko ja synnintekijä. Silti omaa henkistä kasvua tuetaan juuri synnin tunnistamisella ja välttämisellä.
Jos haluaa elää kuin sika pellossa ei tietysti halua vilkaistaan raamatulliseen kristinuskoon joka ei ole nautintoja vastaan mutta ei tee niistä elämän keskeisintä sisältöä kuten rajaton (seksi)hedonismi tekee. Miksi Seta siis tunkee kirkkoon omone kummallisine oppeineen?
Koska se on vain väline ja työkalu muulle mihin tarvitaan kristinuskon mitätöintiä uhkana tämän uuden maailman toteutukselle. Uhkana ja kriitikkona uusorjuudelle. Ja orjat täytyy ensin kasvattaa uskottemalla näille kaikenlaista höpönlöpöä.
Kristinusko se täyttä höpön löpöä on. Kuten muutkin uskonnot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seta syrjii yhdenvertaisuutta:
Ei voi pelkästään poseerata tasa-arvolla. Puheilla on oltava katetta.
Siis kenen puheilla ei ole katetta?
Jos haluaa kannattaa yhdenvertaisuutta niin on äänestettävä kuten Seta haluaa!!
Tässä vaiheessa olisi jo vahvat perusteet luopua kaikista "yhdenvertaisuuden" tavoitteista. Kukaan järjissään oleva ei kannata tasa-arvoa, vaikka niin joutuu julkisesti usein tekemään, sillä kukaan ei pidä kaikkia samanarvoisina, eikä halua antaa kaikille samoja mahdollisuuksia. Miksi edes laittaa tuollaista myllynkiveä kaulaansa, kun se antaa wokettajille tai vastaaville Ranskan vallankumouksen arvoja kannattaville mahdollisuuden tulla vaatimaan tilille oikeaoppisesta yhdenvertaisuuden kannattamisesta?
Mitä ihmettä? Miksi en kannattaisi tasa-arvoa tai soisi kaikille samoja mahdollisuuksia?
Suomessa kaikki ovat lähtökohtaisesti yhdenvertaisia lain edessä. Se, mitä vasemmistowokettajat ajavat on kaukana yhdenvertaisuudesta.
Eivät ole.
Mitä ihmisoikeuksia seksuaali- ja sukupuolivähemmistöiltä puuttuu, jotka muilla on?
Päivi Räsänen on vanhan ajan konservatiivi joka ei halua muutoksia nykyaikaan ja pelkää kaikkea uutta sekä meidän täytyisi elää raamatullisesti. Mutta elämme 2000 lukua ja kaikki vähemmistöt täytyy otta tasapuolisesti huomioon. Toivottaisin Päiville hyvää matkaa venäjälle jossa saisi toteutta omaa maailmaansa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se SETA käy kouluissa? Lapset ainakin pitäisi jättää rauhaan tuollaiselta.
Rauhaan miltä? Siltä, että joku käy tämän maailman räsästen vastapainoksi kertomassa nuorelle, että olet ihan ok tuollaisena kuin olet, ei hätää?
Eihän Räsänen käy kouluissa.
No se nyt vielä puuttuisi! No, ehkä tuollainen ajatuskoe auttaa ymmärtämään, miksi Räsäsen puheet ovat niin haavoittavia. Kuvitelkaa hänet puhumassa tuohon tyyliin herkässä iässä oleville nuorille: "voi olla, että teillä osasta on kehityksessänne mennyt jokin asia pahasti vikaan ja kärsitte psykososiaalisesta häiriöstä".
Ja newsflash: kyllä suurin osa niistä nuorista on ihan tosielämässä kuullut/lukenut Räsäsen haavoittavat puheet.
No näinpä! Eikö tuossa ole konkretiaa tarpeeksi? Mikä riittäisi konkretiaksi? Loukkaavatko puheet. Kyllä. Yllyttävätkö en muita puhumaan samalla tavalla epäasiallisesti seksuaalivähemmistöistä? No, luepa vaikka tätä palstaa...
Vastatkaapa tähän, Räsäsen puolustajat? Ja käsi sydämelle: menisitkö itse nuorelle puhumaan tämän kehityshäiriöstä? Miksi et?
En kenellekään homolle puhuisi kehityshäiriöstä, koska häiriö on väliaikainen tilanne. Puhisin kehitysvauriosta, vaurio on pitkäaikainen/lopullinen tilanne. Kyseessä on kehitysvaurio, sillä ihmisen seksuaalisuus on binääri - XY on mies ja XX on nainen, muut ovat tavalla tai toisella virheellisesti kehittyneitä.
Why There Are Exactly Two Sexes: https://link.springer.com/article/10.1007/s10508-025-03348-3
Sekoitat nyt sukupuolen ja seksuaalisen suuntaumuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että ns. Rakkauden uskonnossa olevat vihaa eniten.Elävää jumalaa ei ole olemassakaan. Pilkkaan kaltaisiasi idiootteja ja tätä viestiä kirjoittaessani virtsaan samalla vessassa raamatun päälle. Toivottavasti saat sydänkohtauksen ja kuolet järkytyksestä 🤣🤣🤣🤣
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tämä ketju lähtee nyt kun sanon, että en pelkää homoseksiä, en ole homofoobikko. Inhoan homoseksiä, varsinkin anaaliseksiä. Inhoan sitä heteroilla ja homoilla, mielestäni se on perversio, joka tarkoittaa suomeksi "väärin päin".
En inhoa siis ihmisiä, jotka ovat homoja, inhoan sitä seksitapaa.
Mutta onneksi minun ei tarvitse olla sen seksitavan kanssa tekemisissä. En tirkistele tuntemieni gay-miesten seksisessioita, se on heidän yksityisasiansa. Ollaan muilla tasoilla tekemisissä, esim. työkavereina, eikä siinä haittaa yhtään, jos työkaveri on homo. t. nainen 69 v
Kuules dinosaurus. Homoseksuaalisuus ei ole pelkkää anaaliseksiä. Esim. me lesbot harrastamme seksiä monella tavalla, eivätkä kaikki pidä anaaliseksistä toisin kuin sinun likainen mielikuvituksesi.
Lesbot lykkimässä toisiaan anukseen. Sori, mutta en pääse eroon enää tästä mielikuvasta :DD Nyrkillä, porkkanalla vai kesäkurpitsalla?
Setan mukaan lesbolla voi olla penis ja kaksi peniksellistä voi muodostaa lesbosuhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Joo ei todellakaan, ihan on aikuisena synnynnäisten sydänsairausten lääkäri piirtänyt kontrollissa paperille kuvan siitä minkälainen sydän minulla oli ja ihmetellyt sitä leikkausta. Kyllä nämä on lääketieteelliset asiat dogumentoitu sairaskertomuksiini ja oma ATEISTI äitini kertoi nämä tapahtumat minulle ja vieläkin, silloin 20v jälkeen, itki."
Usko toki jos se sinut onnelliseksi tekee mutta tavallisesta ihmisestä tuo kuulostaa tyypilliseltä hellaritarinalta joilla vakuutellaan Jumalan ihmeitä.
Hellariyhteisössä tehtiin tutkimus ja kappas, sen mukaan mitään ihmeitä ei ole tapahtunut. Hellarien mukaan tarkoitus pyhittää keinot.
Oletko kuullut termiä slippery slope, eli kaltevan pinnan argumenttivirhe? Tuomioita ei pidä antaa harhaisten assosiaatioketjujen perusteella. Erikoista, että mitään kansanmurhaa ei ole ehtinyt käynnistyä sen 20+ vuoden aikana, kun pamfletti oli saatavissa :DDD