Seta-aktivisti: Päivi Räsänen on homofoobikko
Miksi toisen ihmisen väittäminen homofoobikoksi on laillista, mutta kehityshäiriöiseksi leimaaminen ei ole?
Kommentit (1394)
Luultavasti tämä ketju lähtee nyt kun sanon, että en pelkää homoseksiä, en ole homofoobikko. Inhoan homoseksiä, varsinkin anaaliseksiä. Inhoan sitä heteroilla ja homoilla, mielestäni se on perversio, joka tarkoittaa suomeksi "väärin päin".
En inhoa siis ihmisiä, jotka ovat homoja, inhoan sitä seksitapaa.
Mutta onneksi minun ei tarvitse olla sen seksitavan kanssa tekemisissä. En tirkistele tuntemieni gay-miesten seksisessioita, se on heidän yksityisasiansa. Ollaan muilla tasoilla tekemisissä, esim. työkavereina, eikä siinä haittaa yhtään, jos työkaveri on homo. t. nainen 69 v
Vierailija kirjoitti:
"Pedofiilitkin joutuvat valitsemaan, toteuttavatko he syvintä olemustaan vai eivät."
Hakeudu heti hoitoon jos et ymmärrä eroa lasta syvästi vahingoittavan toiminnan ja kahden vapaaehtoisen aikuisen välisen toiminnan välillä.
Ei uskis ymmärrä, pedofilia on heidän piireissään erittäin yleistä ja kaikki pitää lakaista vaan maton alle!
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tämä ketju lähtee nyt kun sanon, että en pelkää homoseksiä, en ole homofoobikko. Inhoan homoseksiä, varsinkin anaaliseksiä. Inhoan sitä heteroilla ja homoilla, mielestäni se on perversio, joka tarkoittaa suomeksi "väärin päin".
Mutta onneksi minun ei tarvitse olla sen seksitavan kanssa tekemisissä. En tirkistele tuntemieni gay-miesten seksisessioita, se on heidän yksityisasiansa. Ollaan muilla tasoilla tekemisissä, esim. työkavereina, eikä siinä haittaa yhtään, jos työkaveri on homo. t. nainen 69 v
Ei ole normaalia tuollainen.
"Ei ole mikään älytön ajatus tietenkään, vaan mitä Jumala puhui Moosekselle."
En sanonutkaan että sitä ei löytyisi vaan älytön ajatus on se että sellainen jumala olisi hyvä ja oikeudenmukainen tai jonkun moraalin lähde.
On aivan itsestäänselvää että jumala joka rankaisee huvikseen viattomiakin ei ole minkään palvonnan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
"Itse synnyin synnynnäisellä sydänvialla jonka paranemiseksi Herra teki suuren IHMEEN kun olin lapsi"
Ensin Jumala tahallaan aiheutti sinulle sydänvian ja sitten armollisesti otti sen pois? Olet sinä kyllä helposti höynäytettävä yksilö.
Höynäytetty? Olen ollut elossa kuitenkin lähes 50v tuon paranemisen jälkeen, että pahasti höynäytetty?
Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani homot saavat nussia toisiaan niin paljon kuin perseet kestää ja vaikka enemmänkin.
Niin minunkin puolestani,mutta siinä menee raja,että ihmisiä aivopestään homouden normalisointiin ja vääristellään Jumalan Sanaa.
Kukaan ei voi kieltää sanomasta totuutta siitä,että homo- ja lesboseksi ovat syntiä Raamatun ja Jumalan mukaan.
Aavikon satukirjojen säännöt ja käskyt eivät kosketa suomalaisia.
Se kirja on Pyhä Raamattu. Ei muutu rienaamisella.
Se kirja ei ole suurimmalle osalle suomalaisista pyhä. Koita hyväksyä se. Raamattu on huono satukirjaksikin.
En kuulu kirkkoon, mutta kyllä Raamattu on minullekin ns. pyhä kirja. En halua sitä rienata, sen verran yritän kunnioittaa muiden uskontoa. En myöskään Koraania vaikka en ole sellaista koskaan nähnytkään.
Et ole hyvä ateisti, ellet voi rienata raamattua ja koraania.
Ko. kommentoija ei ole missään sanonut olevansa ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miettisit itseksesi asioita jotka ei inhota sinua ja antaisit muiden ihmisten elää omaa elämäänsä?
Säästät itsesi ja muiden mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella setalaisuus tosiaan on jonkun sortin mielenhäiriö 😜
Tuo oli sinusta uskovaisena sitten asiallinen kommentti?
No mikä olisi uskovaisen asiallinen kommentti setalaisista? Itse totean että setalaiset nyt tekevät mitä lystäävät, mutta ei heitäkään pitäisi joka paikkaan päästää (esim. kouluihin).
Mitä Jeesus sanoisi?
Jeesus on puhunut toisinaan niin suoraan, että kuulijat eivät kestäneet:
"Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?" Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä? (Joh 6. luvussa)
Jeesus sanoisi sinulle, että olehan jo hiljaa. Olet ymmärtänyt sanomani aivan päin honkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse synnyin synnynnäisellä sydänvialla jonka paranemiseksi Herra teki suuren IHMEEN kun olin lapsi"
Ensin Jumala tahallaan aiheutti sinulle sydänvian ja sitten armollisesti otti sen pois? Olet sinä kyllä helposti höynäytettävä yksilö.
Höynäytetty? Olen ollut elossa kuitenkin lähes 50v tuon paranemisen jälkeen, että pahasti höynäytetty?
Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin.
On se harmi, että sinä selvisit. Mitään hyvää et ole elämässäsi ikinä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
"Ei näytä täälläkään "suvaitseville" ihmisille riittävän se, että homoihin suhtaudutaan ihan normaaleina ihmisinä kuten heteroihin. On jotenkin pakottava tarve vaatia jotain ylistysrituaaleja homoille pridemarssien ym. muodossa."
En minä vaadi mitään ylistysrituaaleja. Mutta jos homot haluavat itse marssia niin mikä minä olen sen kieltämään sen kummemmin kuin että joku järjestää vuosittain valtavat suviseurat?
Niin kunhan ei puhuta siellä suviseuroilla pahaa homoista! Muuten voi häkki heilahtaa.
On myös kuitenkin ihan ok tulla liimaileen pridetarroja sinne suviseuroille. Pride marssilla saa myös heilutella uskovaisia panettelevia kylttejä ilman seuraamuksia.
Kultteja ovat molemmat, joten koittakaa kestää myös siellä prideväen puolella, että muutama hihhuli ilkkuu teidän kustannuksella.
"Raamatusta nämä kaikki asiat kyllä löytyy, reklamoikaa Jumalalle ja niinhän te teettekin."
Ei minun tarvitse jumalalle reklamoida koska en usko että sellaista on olemassakaan. Sen sijaan raklamoin teille uskovaisille jotka näihin satuihin uskotte ja siten aiheutatte kaikenlaista haittaa kanssaihmisillenne uskomuksillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Syytetään toista diagnoosin käytöstä, ja sitten annetaan itse hänelle täysin väärä... "
Lääkärin pitää käyttää diagnooseja oikein, varsinkin jos kirjoittaa julkisen pamfletin. Maallikko voi käyttää lääketieteellisä diagnooseja paljon vapaammin ja kansankielisessä merkityksessä. Hyvin yleisesti sanotaan vaikka että joku on "ihan hullu" vaikka sillä ei tarkoiteta mitään todellista mielisairautta.
Miksi myös Juhana Pohjola tuomittiin Päivin pamfletista, vaikka hänellä ei ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta?
Lue kko:n päätös ha ymmärrä lukemasi.
"Kultteja ovat molemmat, joten koittakaa kestää myös siellä prideväen puolella, että muutama hihhuli ilkkuu teidän kustannuksella."
Minä sanoin jo aika selvästi että minusta kummatkin saavat ilmaista vakaumuksensa mukaiset ajatuksensa vapaasti. En tiedä enää että mihin sinä opponoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kiitos taitavalle kirurgille.
"Höynäytetty? Olen ollut elossa kuitenkin lähes 50v tuon paranemisen jälkeen, että pahasti höynäytetty?"
Se höynäytys oli siinä että uskot olleen hyvä teko että jumala paransi sinut vaikka jumala sinut myös teki alunperin sairaaksi. Ei se että korjaa oman aikaisemman vääryytensä ole vielä mitään erityistä hyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin.On se harmi, että sinä selvisit. Mitään hyvää et ole elämässäsi ikinä tehnyt.
Koska en ole sodomiitti, jotka maailman ja sinun silmissäsi eivät voi muuta kuin hyvää tehdäkään? JOS olisin, maailma palkitsisi mutta koska en ole, maailma vihaa. Halleluja! Vihasivat muuten myös Jeesusta koska hänen vuokseen ummärsivät syntinsä, kerroin teille syntinne ja nyt te vihaatte minua ja olen niin kiitollinen tällaisesta vainosta, koska se sekin todistaa että Herra on kanssani. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli suomeksi sanottuna ei ollut mitään käytännön haittaa kenellekään. "
Homous on siis jatkossa aivan ok kaikissa uskonnollisissa piireissä ja sen toteuttamisesta ei aiheudu homoille näissä yhteisöissä mitään ongelmia?
Ei tietenkään ole ikinä ok, koska Raamattu kieltää. Jos ei sitä asiaa hyväksy, niin kannattaa liittyä sellaiseen uskontoon jossa Raamatun sanaa ei noudateta, esim. Suomen ev.lut. kirkkoon.
Raamatun kieltämisillä on ei ole suurimmalle osalle suomalaisista mitään painoarvoa. Vaikka se sinua ärsyttääkin.
"Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin."
Nuo luvut olet kyllä nykäissyt hihastasi. Varhaisemmat leikkaustavat kehitettiin jo 50- ja 60-luvulla eikä silloinkaan enää 99% kuollut. 70-luvun lopussa oli käytössä sitten jo paljon paremmat leikkaustavat ja selviytymisprosentti oli jo aika iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikammioisen sydämen operaatio ei kuules ollut 70 luvun lopulla mikään pikkujuttu, 99% eli noin kaikki muut MAAILMASSA kuoli siihen tuolloin.On se harmi, että sinä selvisit. Mitään hyvää et ole elämässäsi ikinä tehnyt.
Koska en ole sodomiitti, jotka maailman ja sinun silmissäsi eivät voi muuta kuin hyvää tehdäkään? JOS olisin, maailma palkitsisi mutta koska en ole, maailma vihaa. Halleluja! Vihasivat muuten myös Jeesusta koska hänen vuokseen ummärsivät syntinsä, kerroin teille syntinne ja nyt te vihaatte minua ja olen niin kiitollinen tällaisesta vainosta, koska se sekin todistaa että Herra on kanssani. Amen.
Mielipiteelläni ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.
Löytyyhän ne. Eri asia, miten niihin suhtautuu. Painaako aivoissaan nappulaa "off" vai ei.