Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kahden lapsen työtön yh asumaan ok-talossa

Vierailija
30.03.2026 |

Jos vuokra on 660€, vesi tulee omasta kaivosta, taloa voi lämmittää puulla ja sähköllä. 

Talo on 130 neliöinen. 

Tietty sit vakuutukset ym päälle. 

Antakaa arvio kuukausilaskusta?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos isosti avusta teille! Oon vähän viisaampi kun mietin ja lasken näitä tuloja ja menoja. 

Olen siis aivan ihastunut taloon joka on tosi nätillä paikalla, ja en halua nyt hetkeen kaupunkiin asumaan vaan tarvin lepoa ja rauhaa luonnon keskellä. Ja vuokra ei ole niin iso kuin monessa muussa talossa mitä oon katellut. Tuo oma vesi auttaa myös paljon. 

Saan vähån säästettyä kyllä tuleville kuukausille jos elän säästeliäästi. Ap

Vierailija
62/64 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni 110neliöisessä 320e/kk sähköön joulukuusta maaliskuuhun. Vaihdettiin äkkiä asuntoon missä lämmitys kuului vuokraan

Oliko pelkkä sähkölämmitys? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos isosti avusta teille! Oon vähän viisaampi kun mietin ja lasken näitä tuloja ja menoja. 

Olen siis aivan ihastunut taloon joka on tosi nätillä paikalla, ja en halua nyt hetkeen kaupunkiin asumaan vaan tarvin lepoa ja rauhaa luonnon keskellä. Ja vuokra ei ole niin iso kuin monessa muussa talossa mitä oon katellut. Tuo oma vesi auttaa myös paljon. 

Saan vähån säästettyä kyllä tuleville kuukausille jos elän säästeliäästi. Ap

Hyvä että pystyin auttamaan. Onnea uuteen kotiin teille. Kaikki menee hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
64/64 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista myös se, että vaatiiko vuokranantaja ottamaan kotivakuutuksen. Meillä se on n. 550 euroa vuodessa.