Mitä mieltä tästä omakotitalosta?
Oikotie kohdenumero : 6700194
Kommentit (50)
ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se, joka maksaa! Jos ostaja ei ole hintatietoinen eikä osaa katsoa kohdetta siltä kannalta, mitkä ne ovat asumistarpeet ovat, niin se on ihan oma häpeä.
Mutta jos yrittäisin myydä poikani vanhoja Reimatec-haalareita yli 50% voitolla huutonetissä, niin varmasti joku voisi pitää minua, myyjää, vähän tyhmänä myös. Mutta toki kaikista tyhmin on se, joka maksaa, ei se, joka pyytää.
Hyvin harva edes miettii mihin hintapyyntö perustuu vaan useimmat hyväksyvät sumeilematta nykyisen hintatason tekemättä omia laskelmiaan. Kiinteistövälittäjien ja pankkien aivopesu on onnistunut aika hyvin. Koti etsii ihmistä ja hinnasta viis.
Pieni tontti, toinen talo ihan kiinni, pelkkä kivipiha. Ei mun juttu. En maksaisi noin paljon.
Ei kukaan myyjäkään voi olettaa, että tuommoinen kohde menisi tuolla hinnalla kaupaksi.
näyttävä kokonaishinta rakentajalle, jotta ostaa.
Vierailija:
Tuon verran rakentaminen maksaa rakennusfirmoille, tietysti ne talopaketit myydään asiakkaalle vähän kalliimmalla.
kaikin puolin mukavan oloinen koti, ei siinä mitään. Jos jotakuta ei miellytä siksi, ettei ole " uniikki kohde" , niin silloin pitää tietenkin rakentaa itselle sellainen, ei siinä mitään.
Tonttikin on mielestäni ihan ok kokoinen. Kuvista ei tosin tule hyvin esille naapuritalojen sijainti. Tontti sinänsä on ihan riittävä, itse en ainakaan tarvitse isompaa, mutta en halua että ihan suoraan kaikista ikkunoista näkee sisälle. Tästä ei saa kuvien perusteella käsitystä.
Mutta: Ylihintainen, KALLIS talo on. Tarkoitan, että kyllä hinnassa pitää olla reilusti tinkivaraa. Ei varmasti kukaan osta nykymarkkinatilanteessa tuolla hinnalla. 10% on aivan minimi mitä hinnasta pitää lähteä pois. Itse tarjoaisin alle 400, jos olisin talosta kiinnostunut. Muista että talo EI ole uusi, ei edes lähelle. Ja muista, että talo EI sijaitse pk-seudulla vaan Kirkkonummella.
800 000 - 1 400 000 euroa.