Kun ulostatte suihkussa, niin muussaatteko pökäleet jalalla ritilän läpi lattiakaivoon?
Vai nostatteko ritilän ensin pois tieltä? Minun mielestä jälkimmäinen on hygieenisempää.
Kommentit (18)
Kotona ritilä pois, yleisissä suihkuissa muussaus.
Joo, ja sitten huudon jalkani vessanpöntössä.
Ritilä pois ja ns. thaikkukyykkäys
Vierailija kirjoitti:
Öö, paskantaako joku suihkuun?
Samaan viemäriin ne menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa tosin vesilukko mallia johon tavara jää muhimaan ja tuoksuttelemaan kylppäriä.
Huomaa jo ihan nenällä jos jossain asunnossa asuu suihkuunkuseskelija.
Minä olen ratkaissut tämän syömällä.paljon luumuja, xylitolia ja lakua. Pysyy sen verran löysänä, ettei tarvitse muussata.
Paitsi jos talossa on eriksen harmaavesi ( suihku) mustavesi (wc) viemärit.
Tässä nyt näin leikkisästi kritisoidaan suihkuun kusemista, joka on oikeasti harmitonta ellei kuse seinille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa tosin vesilukko mallia johon tavara jää muhimaan ja tuoksuttelemaan kylppäriä.
No melkoisen ainutlaatuinen ääliö saa olla jos laskee paskat tai kuset sinne kaivoon ja sulkee hanan saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ratkaissut tämän syömällä.paljon luumuja, xylitolia ja lakua. Pysyy sen verran löysänä, ettei tarvitse muussata.
Minä suosin lähipizzerian tuotteita, siellä ei kokki turhaan pese käsiä joten asiakkaiden ulosteet pysyy mukavan juoksevana.
Ihanko oikeasti Sanoma oy moderaattori ei saa tätä mielisairasta persepano uloste trollaajaa estettyä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt näin leikkisästi kritisoidaan suihkuun kusemista, joka on oikeasti harmitonta ellei kuse seinille
Muuten varmaan harmitonta, mutta ei se pisoaarin haju kylppärissä erityisen miellyttävä ole.
Yleensä tulee vaan rapularuikulia,menee hyvin ritilän läpi..
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti Sanoma oy moderaattori ei saa tätä mielisairasta persepano uloste trollaajaa estettyä?
Taitaa olla itse se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No melkoisen ainutlaatuinen ääliö saa olla jos laskee paskat tai kuset sinne kaivoon ja sulkee hanan saman tien.
Kaivon muoto on sellainen että "nurkissa" pyörteilee sama vesi vaikka siitä laskisi 100 litraa läpi.
Kun lattiakaivojen suunnittelijat eivät ole älynneet optimoida muotoa kiinteälle tavaralle.
Paskapytyssä on yleensä jatkeena 110 mm viemäriputki. Keittiön lavuaarin, suihkun, pesukoneiden ym. viemäreissä on käytetty vesilukon jälkeen 50 mm tai 75 mm viemäriputkea.
Yhdet paskat olen siivonnut suihkun lattiakaivosta. Koko kylppäri haisi paskalle ja haju ei hälvennyt ilman perusteellisempaa pesua.
Sen verran löysällä yleensä maha niin paskon seinää vasten roiskeet ja huuhtelen siitä kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Se on oksettava naisten tapa.