Haluaisin tulla uskoon.
Kommentit (66)
Vain harvat ja valitut, en itse jaksanut enÀÀ rukoilla kun mitÀÀn ei tapahtunut uskon ettÀ Jeesus pelastaa jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elÀmÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tÀmÀn seuraavan rukouksen tavoin.
âRakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.â
Onko varmaa, ettÀ juuri tÀmÀ loitsu toimii?
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.
Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemÀÀn jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millÀ nimellÀ.
Olen eri
Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymÀ, ettÀ itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetÀÀn magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyÀ.
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstÀ tai rukouksesta ja siinÀ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missÀ he auttavat.Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitÀ, ettÀ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden?
Koska kristittyjen Jumala on ainoa elÀvÀ Jumala.
Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin.
Olen uskossani niin vahva, ettĂ€ TIEDĂN Jumalan olevan olemassa. SinĂ€kin tiedĂ€t sen joku pĂ€ivĂ€. Katso, ettĂ€ olet silloin itsekin pelastettujen joukossa
Kiva tulla syyllistÀmÀÀn jotakuta suurinosa ei pelastu mutta et sinÀkÀÀn ylimielisyydessÀ sitÀ tajua:(
En ole ylimielinen enkÀ tuomitse. Toivon vain, ettÀ kaikki ihmiset ottaisivat vastaan pelastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. SiitÀ voi valita puolen tunnin pÀtkiÀ. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikÀ kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempÀÀn uskossa ja ymmÀrrys on lisÀÀntynyt. On hölmöistÀ hölmöintÀ suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi jÀrjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenÀ johannes.
TÀmÀ. Tosin ensimmÀiseksi kannattaisi lukea Markus, joka on vanhin ja lyhin ja suunnattu ei-juutalaisille. Johannes tosiaan viimeiseksi.
Liekö joh. 3:16 kohdan suosiosta tullut tuo meemi ettÀ Johannesta suositellaan jostain syystÀ ensimmÀiseksi, vaikka se tosiaan on suunnattu jo uskossa oleville.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on. Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa .
Ei uskossa omalla haluamisella, eikÀ kasteella olla, vaan sitten kun Jumala on uskon lahjoittanut.
Kiva tulla syyllistÀmÀÀn jotakuta suurinosa ei pelastu mutta et sinÀkÀÀn ylimielisyydessÀ sitÀ tajua:(