Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluaisin tulla uskoon.

Vierailija
29.03.2026 |

muttei se onnistu vaikka kuinka yritĂ€n đŸ„č

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vastaanottaa Jeesuksen elĂ€mÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tĂ€mĂ€n seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Onko varmaa, ettĂ€ juuri tĂ€mĂ€ loitsu toimii? 

Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.

Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemÀÀn jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millĂ€ nimellĂ€. 

Olen eri

Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymĂ€, ettĂ€ itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetÀÀn magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyĂ€. 

Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstĂ€ tai rukouksesta ja siinĂ€ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missĂ€ he auttavat. 

Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitĂ€, ettĂ€ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden? 

Koska kristittyjen Jumala on ainoa elĂ€vĂ€ Jumala. 

Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin. 

Olen uskossani niin vahva, ettĂ€ TIEDÄN Jumalan olevan olemassa. SinĂ€kin tiedĂ€t sen joku pĂ€ivĂ€. Katso, ettĂ€ olet silloin itsekin pelastettujen joukossa

Kiva tulla syyllistÀmÀÀn jotakuta suurinosa ei pelastu mutta et sinÀkÀÀn ylimielisyydessÀ sitÀ tajua:(

Vierailija
62/66 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vain harvat ja valitut, en itse jaksanut enÀÀ rukoilla kun mitÀÀn ei tapahtunut uskon ettĂ€ Jeesus pelastaa jos niin on tarkoitettu. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vastaanottaa Jeesuksen elĂ€mÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tĂ€mĂ€n seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Onko varmaa, ettĂ€ juuri tĂ€mĂ€ loitsu toimii? 

Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.

Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemÀÀn jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millĂ€ nimellĂ€. 

Olen eri

Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymĂ€, ettĂ€ itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetÀÀn magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyĂ€. 

Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstĂ€ tai rukouksesta ja siinĂ€ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missĂ€ he auttavat. 

Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitĂ€, ettĂ€ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden? 

Koska kristittyjen Jumala on ainoa elĂ€vĂ€ Jumala. 

Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin. 

Olen uskossani niin vahva, ettĂ€ TIEDÄN Jumalan olevan olemassa. SinĂ€kin tiedĂ€t sen joku pĂ€ivĂ€. Katso, ettĂ€ olet silloin itsekin pelastettujen joukossa

Kiva tulla syyllistÀmÀÀn jotakuta suurinosa ei pelastu mutta et sinÀkÀÀn ylimielisyydessÀ sitÀ tajua:(

En ole ylimielinen enkĂ€ tuomitse. Toivon vain, ettĂ€ kaikki ihmiset ottaisivat vastaan pelastuksen. 

Vierailija
64/66 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. SiitÀ voi valita puolen tunnin pÀtkiÀ. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.

Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikĂ€ kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempÀÀn uskossa ja ymmĂ€rrys on lisÀÀntynyt. On hölmöistĂ€ hölmöintĂ€ suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi jĂ€rjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenĂ€ johannes. 

TĂ€mĂ€. Tosin ensimmĂ€iseksi kannattaisi lukea Markus, joka on vanhin ja lyhin ja suunnattu ei-juutalaisille. Johannes tosiaan viimeiseksi. 

Liekö joh. 3:16 kohdan suosiosta tullut tuo meemi ettĂ€ Johannesta suositellaan jostain syystĂ€ ensimmĂ€iseksi, vaikka se tosiaan on suunnattu jo uskossa oleville. 

Vierailija
65/66 |
15.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on.   Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa . 

Ei uskossa omalla haluamisella, eikĂ€ kasteella olla, vaan sitten kun Jumala on uskon lahjoittanut. 

Vierailija
66/66 |
16.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀ yksi tarina:

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kaksi yhdeksÀn