Haluaisin tulla uskoon.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. Siitä voi valita puolen tunnin pätkiä. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Raamattua voi lukea uudesta testamentista aloittaen UT:n alusta tai Johanneksen evankeliumista. Voi rukoilla että ymmärtää oikein, jos ei ymmärrä mitä kirjoitetaan. Aina on hyvä lukea itse.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tulla uskoon mutta se ei onnistu koska ajatus ikuisesta helvetistä on liian ahdistava...
Tuo on tavallista kun tunteet ja tai mieli (ajatus) on vielä herkkä negatiivisuudelle. Tunteet ja tai mieli tarttuu ja juuttuu just kaikkeen negatiiviseen. Siitä pitää pyrkiä pois eli niistä negatiivisista tunteista ja ajatuksista pyrkiä pois. Kiinnittää huomionsa positiivisiin asioihin.
Monet ymmärtääkseni välttelee uskoa noiden samojen tunteiden vuoksi.
Ikuista helvettiä ei ole.
Jeesuksen tehtävä oli opettaa Rakkautta.
Voi rukoilla Jeesus armahda minut syntinen ! Auta ja johdata minua löytämään sinun luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”
Onko varmaa, että juuri tämä loitsu toimii?
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydämestä.
Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemään jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millä nimellä.
Olen eri
Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymä, että itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetään magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyä.
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstä tai rukouksesta ja siinä pyydetään apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missä he auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. Minä en edes halua tulla uskoon.
Kirkossa kun juttelee vähän aikaa pastorille, sen jälkeen tarvitaan ihme jos ihminen tulee raamatulliseen kristinuskoon, sillä niin hukassa kirkot ja pastorit ovat jo ihan perusasioiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. Minä en edes halua tulla uskoon.
Ei kannata mennä juttelemaan ainakaan mihin seurakuntaan tahansa!
Ap; rukoile että Jumala antaisi Sinulle uskon, Hän näkee että olet tosissasi. Että saisit uudestisyntyä ja vastaanottaa Jeesus elämääsi!
Kaikkea Hyvää Sinulle!
Kerrotko vielä aloittajalle että mistä päin raamattua löytyy oppi jossa uskoon tullaan vastaanottamalla Jeesus elämään?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. Siitä voi valita puolen tunnin pätkiä. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikä kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempään uskossa ja ymmärrys on lisääntynyt. On hölmöistä hölmöintä suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi järjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenä johannes.
No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on. Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikä kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempään uskossa ja ymmärrys on lisääntynyt. On hölmöistä hölmöintä suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi järjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenä johannes.
Parhaan käsityksen saa kun lukee kaikkia evankeliumeita rinnakkain. Ne täydentävät toisiaan.
Se on se vanha tarina Jeesus syntyi jouluna Betlehemissä ihmiseksi ja itämaan kuninkaat tuli häntä kumartamaan uutta kuningasta . Herodes hermostui että on syntynyt kilpailija hänelle . Neitsyt synnytti Jeesuksen esikoisensa luojan suunnitelman mukaan. Ennustukset kävi toteen. Aloita siis vain kuuntelemalla joulun sanomaa. Joululaulut auttaa asiaa . Ja tietysti voit itsekin lukea mutta kuuntelemalla evankeliumi on kivempaa. Oli paimenia kedolla kun enkeli ilmestyi heille . Greatest story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydämestä.
Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemään jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millä nimellä.
Olen eri
Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymä, että itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetään magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyä.
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstä tai rukouksesta ja siinä pyydetään apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missä he auttavat.
Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytää Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitä, että kristitty pyytää Jumalaansa parantamaan sairauden?
vahvoilla huumeilla saat varmasti tuhottua riittävästi aivosoluja tavoitteesi saavuttamiseksi
Jeesus ja Josef ja Maria joutuivat pakenemaan kun Herodes vainosi heitä . Siitä syystä he myös muuttivat nasaretiin. Jeesus eli rukoillen ja opettaen. Kasvoi aikuiseksi ja aloitti parantaa sairaita kuin julistaa taivasten valtakuntaa köyhille.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on. Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa .
Tahto ei ole uskoa. Moni tahtoo harva uskoo ja jos uskoo, niin uskoo antikristukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstä tai rukouksesta ja siinä pyydetään apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missä he auttavat.Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytää Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitä, että kristitty pyytää Jumalaansa parantamaan sairauden?
Koska kristittyjen Jumala on ainoa elävä Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstä tai rukouksesta ja siinä pyydetään apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missä he auttavat.Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytää Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitä, että kristitty pyytää Jumalaansa parantamaan sairauden?
Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin.
Olen uskossani niin vahva, että TIEDÄN Jumalan olevan olemassa. Sinäkin tiedät sen joku päivä. Katso, että olet silloin itsekin pelastettujen joukossa
Mäkin halusin mut sit luovutin, en jaksanut yrittää:(