Haluaisin tulla uskoon.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. SiitÀ voi valita puolen tunnin pÀtkiÀ. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Raamattua voi lukea uudesta testamentista aloittaen UT:n alusta tai Johanneksen evankeliumista. Voi rukoilla ettÀ ymmÀrtÀÀ oikein, jos ei ymmÀrrÀ mitÀ kirjoitetaan. Aina on hyvÀ lukea itse.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin haluaisin tulla uskoon mutta se ei onnistu koska ajatus ikuisesta helvetistÀ on liian ahdistava...
Tuo on tavallista kun tunteet ja tai mieli (ajatus) on vielÀ herkkÀ negatiivisuudelle. Tunteet ja tai mieli tarttuu ja juuttuu just kaikkeen negatiiviseen. SiitÀ pitÀÀ pyrkiÀ pois eli niistÀ negatiivisista tunteista ja ajatuksista pyrkiÀ pois. KiinnittÀÀ huomionsa positiivisiin asioihin.
Monet ymmÀrtÀÀkseni vÀlttelee uskoa noiden samojen tunteiden vuoksi.
Ikuista helvettiÀ ei ole.
Jeesuksen tehtÀvÀ oli opettaa Rakkautta.
Voi rukoilla Jeesus armahda minut syntinen ! Auta ja johdata minua löytÀmÀÀn sinun luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elÀmÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tÀmÀn seuraavan rukouksen tavoin.
âRakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.â
Onko varmaa, ettÀ juuri tÀmÀ loitsu toimii?
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.
Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemÀÀn jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millÀ nimellÀ.
Olen eri
Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymÀ, ettÀ itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetÀÀn magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyÀ.
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstÀ tai rukouksesta ja siinÀ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missÀ he auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. MinÀ en edes halua tulla uskoon.
Kirkossa kun juttelee vÀhÀn aikaa pastorille, sen jÀlkeen tarvitaan ihme jos ihminen tulee raamatulliseen kristinuskoon, sillÀ niin hukassa kirkot ja pastorit ovat jo ihan perusasioiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. MinÀ en edes halua tulla uskoon.
Ei kannata mennÀ juttelemaan ainakaan mihin seurakuntaan tahansa!
Ap; rukoile ettÀ Jumala antaisi Sinulle uskon, HÀn nÀkee ettÀ olet tosissasi. EttÀ saisit uudestisyntyÀ ja vastaanottaa Jeesus elÀmÀÀsi!
Kaikkea HyvÀÀ Sinulle!
Kerrotko vielÀ aloittajalle ettÀ mistÀ pÀin raamattua löytyy oppi jossa uskoon tullaan vastaanottamalla Jeesus elÀmÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. SiitÀ voi valita puolen tunnin pÀtkiÀ. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikÀ kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempÀÀn uskossa ja ymmÀrrys on lisÀÀntynyt. On hölmöistÀ hölmöintÀ suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi jÀrjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenÀ johannes.
No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on. Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi on viimeinen evankeliumeista mikÀ kannattaa lukea, se on evankeliumi joka on niille jotka ovat olleet pidempÀÀn uskossa ja ymmÀrrys on lisÀÀntynyt. On hölmöistÀ hölmöintÀ suositella kaikkien vaikeinta evankeliumia sille joka ei raamattua ole lukenut. Parempi jÀrjestys evankeliumeiden tutkimiseen on matteus, luukas, markus ja vasta viimeisenÀ johannes.
Parhaan kÀsityksen saa kun lukee kaikkia evankeliumeita rinnakkain. Ne tÀydentÀvÀt toisiaan.
Se on se vanha tarina Jeesus syntyi jouluna BetlehemissÀ ihmiseksi ja itÀmaan kuninkaat tuli hÀntÀ kumartamaan uutta kuningasta . Herodes hermostui ettÀ on syntynyt kilpailija hÀnelle . Neitsyt synnytti Jeesuksen esikoisensa luojan suunnitelman mukaan. Ennustukset kÀvi toteen. Aloita siis vain kuuntelemalla joulun sanomaa. Joululaulut auttaa asiaa . Ja tietysti voit itsekin lukea mutta kuuntelemalla evankeliumi on kivempaa. Oli paimenia kedolla kun enkeli ilmestyi heille . Greatest story.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elÀmÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tÀmÀn seuraavan rukouksen tavoin.
âRakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.â
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.
Kutsutaan yliluonnollista olentoa tekemÀÀn jotain. Se on loitsu, vaikka kutsuisit millÀ nimellÀ.
Olen eri
Loitsuun liittyy sellainen mielleyhtymÀ, ettÀ itse tekee ja aiheuttaa jotain loitsulla. Se liitetÀÀn magiaan ja sellaiseen ei kannata ryhtyÀ.
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstÀ tai rukouksesta ja siinÀ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missÀ he auttavat.
Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitÀ, ettÀ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden?
vahvoilla huumeilla saat varmasti tuhottua riittÀvÀsti aivosoluja tavoitteesi saavuttamiseksi
Jeesus ja Josef ja Maria joutuivat pakenemaan kun Herodes vainosi heitÀ . SiitÀ syystÀ he myös muuttivat nasaretiin. Jeesus eli rukoillen ja opettaen. Kasvoi aikuiseksi ja aloitti parantaa sairaita kuin julistaa taivasten valtakuntaa köyhille.
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet jo uskossa kun kerran tahto jo on. Jos sinut on kastettu olet silti uskossa vaikka ei aina tunnu on kuitenkin muistoissa .
Tahto ei ole uskoa. Moni tahtoo harva uskoo ja jos uskoo, niin uskoo antikristukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstÀ tai rukouksesta ja siinÀ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missÀ he auttavat.Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitÀ, ettÀ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden?
Koska kristittyjen Jumala on ainoa elÀvÀ Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Uskossa puhutaan anomisesta, pyynnöstÀ tai rukouksesta ja siinÀ pyydetÀÀn apua Jumalalta tai Jeesukselta niihin henkisiin asioihin missÀ he auttavat.Ja kun joku voodoon harjoittaja pyytÀÀ Jumalia parantamaan sairauden, niin miten se eroaa siitÀ, ettÀ kristitty pyytÀÀ Jumalaansa parantamaan sairauden?
Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri
Mielipideasia. Yhden yliluonnollisen olennon kutsuminen on sama kuin toisenkin.
Olen uskossani niin vahva, ettĂ€ TIEDĂN Jumalan olevan olemassa. SinĂ€kin tiedĂ€t sen joku pĂ€ivĂ€. Katso, ettĂ€ olet silloin itsekin pelastettujen joukossa
MÀkin halusin mut sit luovutin, en jaksanut yrittÀÀ:(