Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla uskoon.

Vierailija
29.03.2026 |

muttei se onnistu vaikka kuinka yritän 🥹

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämmöinen tarina:

Vierailija
22/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voit aloittaa lukemalla kuolemanrajakokemuksista kertovia kirjoja, esim. Eben Alexander: Totuus Taivaasta tai Lorna Byrnen enkelikokemuksista kertovia kirjoja, mm. Enkeleitä hiuksissani. Youtubessa on myös paljon vaikuttavia kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita englanniksi (Near-death experiences), kunhan on tarkkana, että ihmiset kertovat niistä omilla kasvoillaan ja ne eivät ole tekoälyllä tuotettuja. 

Netflixissä on myös hyvin tehty sarja The Chosen, joka kertoo Jeesuksen elämästä ja itselleni avasi evankeliumit aivan uudella tavalla sen jälkeen. 

Lisäksi Youtubessa on englanninkieliset kanavat So be it ja Daniel Adams vlog, joissa myös saa mielenkiintoisella tavalla valaistusta esim. Vanhassa testamentissa oleviin profetioihin eli ennustuksiin Jeesuksesta ja siihen miten Jeesus eläessään täytti nämä profetiat. Ja miten kyse ei olekaan pelkästä uskonnosta vaan ennemminkin suhteesta elävään Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen. 

Eben Alexander, tuo useista vakavista hoitovirheistä syytetty lääkäri, on todistetusti valehdellut kirjassaan, väittäen mm. olleensa aivokuollut, kun todellisuudessa on oli jo ennestään hallusinoinut sairaana ja ketamiinilla lääkittynö, kun hänet laitettiin keinotekoiseen koomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllä avataan! 

Ja muista että omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemä ihme. 

Vierailija
24/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllä avataan! 

Ja muista että omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemä ihme. 

Eli saattaa olla, että Jumala ei halua antaa sinulle uskoa, vaan laittaa sinut Helvettiin. 

Vierailija
26/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni  ilo, rauha ja tasapainoisuus  on uskossani Jumalaan.

Mikään, ei todellakaan   m i k ä ä n   ole tuonut mulle samaa hyvää oloa kuin usko.

Tulin uskoon ,  lähipiirin ja kavereiteni yllätykseksi  noin 4vuotta sitten.

Usko on  parasta.

Olen muuten edelleenkin  se  sama  "Miika"   26v ,  kuin ennenkin, mut  niin tasapainossa itseni , Jumalan ja uskoni kanssa.

Vierailija
27/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun mihinkään uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elämään suhteessa hänen kanssaan.

Ei se sen kummempaa ole.

Ja vauvapalsta kannattaa kyl jättää pois kuvioista 👍

Oletko itse syntynyt uudesti?

Vierailija
28/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tulla uskoon mutta se ei onnistu koska ajatus ikuisesta helvetistä on liian ahdistava...

Vierailija
29/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jumalanpilkka-video

Vierailija
30/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun mihinkään uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elämään suhteessa hänen kanssaan.

Ei se sen kummempaa ole.

Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessä elämässäni Kleopatra. 

Vierailija
31/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Lutherin vähä-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut. 

Vierailija
32/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini  ( 36v mies) on uskossa .

Sain sen tietää vasta vuosi sitten,  ei hän ole vanhanaikaisen   uskovaisen  oloinen yhtään.

Tosi symppis ja reilu. Nyt kun tiedän ettĂĄ hän on uskossa,  tajusin , että hän ei puhu kenestäkään pahaa selän takana.

Urheileva perheenisä.

Vierailija
33/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Lutherin vähä-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut. 

Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidän valheistaan" ymmärtääksesi kuka on maailman pahan takana. 

Vierailija
34/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidän valheistaan" ymmärtääksesi kuka on maailman pahan takana. 

Tämä kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.

Vierailija
35/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Vierailija
36/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Onko varmaa, että juuri tämä loitsu toimii? 

Vierailija
37/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.

Miksi?

Vierailija
38/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile

Vierailija
39/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen kummempaa ole.

Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessä elämässäni Kleopatra. 

Et ollut. Sinulla on vain yksi elämä

Vierailija
40/69 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydämestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi