Haluaisin tulla uskoon.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ voit aloittaa lukemalla kuolemanrajakokemuksista kertovia kirjoja, esim. Eben Alexander: Totuus Taivaasta tai Lorna Byrnen enkelikokemuksista kertovia kirjoja, mm. EnkeleitÀ hiuksissani. Youtubessa on myös paljon vaikuttavia kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita englanniksi (Near-death experiences), kunhan on tarkkana, ettÀ ihmiset kertovat niistÀ omilla kasvoillaan ja ne eivÀt ole tekoÀlyllÀ tuotettuja.
NetflixissÀ on myös hyvin tehty sarja The Chosen, joka kertoo Jeesuksen elÀmÀstÀ ja itselleni avasi evankeliumit aivan uudella tavalla sen jÀlkeen.
LisÀksi Youtubessa on englanninkieliset kanavat So be it ja Daniel Adams vlog, joissa myös saa mielenkiintoisella tavalla valaistusta esim. Vanhassa testamentissa oleviin profetioihin eli ennustuksiin Jeesuksesta ja siihen miten Jeesus elÀessÀÀn tÀytti nÀmÀ profetiat. Ja miten kyse ei olekaan pelkÀstÀ uskonnosta vaan ennemminkin suhteesta elÀvÀÀn Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen.
Eben Alexander, tuo useista vakavista hoitovirheistÀ syytetty lÀÀkÀri, on todistetusti valehdellut kirjassaan, vÀittÀen mm. olleensa aivokuollut, kun todellisuudessa on oli jo ennestÀÀn hallusinoinut sairaana ja ketamiinilla lÀÀkittynö, kun hÀnet laitettiin keinotekoiseen koomaan.
Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllÀ avataan!
Ja muista ettÀ omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemÀ ihme.
Vierailija kirjoitti:
Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllÀ avataan!
Ja muista ettÀ omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemÀ ihme.
Eli saattaa olla, ettÀ Jumala ei halua antaa sinulle uskoa, vaan laittaa sinut Helvettiin.
ElÀmÀni ilo, rauha ja tasapainoisuus on uskossani Jumalaan.
MikÀÀn, ei todellakaan m i k À À n ole tuonut mulle samaa hyvÀÀ oloa kuin usko.
Tulin uskoon , lÀhipiirin ja kavereiteni yllÀtykseksi noin 4vuotta sitten.
Usko on parasta.
Olen muuten edelleenkin se sama "Miika" 26v , kuin ennenkin, mut niin tasapainossa itseni , Jumalan ja uskoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mihinkÀÀn uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elÀmÀÀn suhteessa hÀnen kanssaan.
Ei se sen kummempaa ole.
Ja vauvapalsta kannattaa kyl jĂ€ttÀÀ pois kuvioista đ
Oletko itse syntynyt uudesti?
MinÀkin haluaisin tulla uskoon mutta se ei onnistu koska ajatus ikuisesta helvetistÀ on liian ahdistava...
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jumalanpilkka-video
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mihinkÀÀn uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elÀmÀÀn suhteessa hÀnen kanssaan.
Ei se sen kummempaa ole.
Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessÀ elÀmÀssÀni Kleopatra.
Lue Lutherin vÀhÀ-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut.
Työkaverini ( 36v mies) on uskossa .
Sain sen tietÀÀ vasta vuosi sitten, ei hÀn ole vanhanaikaisen uskovaisen oloinen yhtÀÀn.
Tosi symppis ja reilu. Nyt kun tiedÀn ettÄ hÀn on uskossa, tajusin , ettÀ hÀn ei puhu kenestÀkÀÀn pahaa selÀn takana.
Urheileva perheenisÀ.
Vierailija kirjoitti:
Lue Lutherin vÀhÀ-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut.
Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidÀn valheistaan" ymmÀrtÀÀksesi kuka on maailman pahan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidÀn valheistaan" ymmÀrtÀÀksesi kuka on maailman pahan takana.
TÀmÀ kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.
Voit vastaanottaa Jeesuksen elÀmÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tÀmÀn seuraavan rukouksen tavoin.
âRakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.â
Vierailija kirjoitti:
Voit vastaanottaa Jeesuksen elÀmÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tÀmÀn seuraavan rukouksen tavoin.
âRakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.â
Onko varmaa, ettÀ juuri tÀmÀ loitsu toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sen kummempaa ole.
Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessÀ elÀmÀssÀni Kleopatra.
Et ollut. Sinulla on vain yksi elÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.
TÀssÀ tÀmmöinen tarina: