Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluaisin tulla uskoon.

Vierailija
29.03.2026 |

muttei se onnistu vaikka kuinka yritĂ€n đŸ„č

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀ tÀmmöinen tarina:

Vierailija
22/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkĂ€ voit aloittaa lukemalla kuolemanrajakokemuksista kertovia kirjoja, esim. Eben Alexander: Totuus Taivaasta tai Lorna Byrnen enkelikokemuksista kertovia kirjoja, mm. EnkeleitĂ€ hiuksissani. Youtubessa on myös paljon vaikuttavia kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita englanniksi (Near-death experiences), kunhan on tarkkana, ettĂ€ ihmiset kertovat niistĂ€ omilla kasvoillaan ja ne eivĂ€t ole tekoĂ€lyllĂ€ tuotettuja. 

NetflixissĂ€ on myös hyvin tehty sarja The Chosen, joka kertoo Jeesuksen elĂ€mĂ€stĂ€ ja itselleni avasi evankeliumit aivan uudella tavalla sen jĂ€lkeen. 

LisĂ€ksi Youtubessa on englanninkieliset kanavat So be it ja Daniel Adams vlog, joissa myös saa mielenkiintoisella tavalla valaistusta esim. Vanhassa testamentissa oleviin profetioihin eli ennustuksiin Jeesuksesta ja siihen miten Jeesus elĂ€essÀÀn tĂ€ytti nĂ€mĂ€ profetiat. Ja miten kyse ei olekaan pelkĂ€stĂ€ uskonnosta vaan ennemminkin suhteesta elĂ€vÀÀn Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen. 

Eben Alexander, tuo useista vakavista hoitovirheistĂ€ syytetty lÀÀkĂ€ri, on todistetusti valehdellut kirjassaan, vĂ€ittĂ€en mm. olleensa aivokuollut, kun todellisuudessa on oli jo ennestÀÀn hallusinoinut sairaana ja ketamiinilla lÀÀkittynö, kun hĂ€net laitettiin keinotekoiseen koomaan. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllĂ€ avataan! 

Ja muista ettĂ€ omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemĂ€ ihme. 

Vierailija
24/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
25/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Raamattua ja rukoile, niin kolkuttavalle kyllĂ€ avataan! 

Ja muista ettĂ€ omin avuin et kykene uskomaan, vaan se usko on Jumalan tekemĂ€ ihme. 

Eli saattaa olla, ettĂ€ Jumala ei halua antaa sinulle uskoa, vaan laittaa sinut Helvettiin. 

Vierailija
26/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElĂ€mĂ€ni  ilo, rauha ja tasapainoisuus  on uskossani Jumalaan.

MikÀÀn, ei todellakaan   m i k Ă€ Ă€ n   ole tuonut mulle samaa hyvÀÀ oloa kuin usko.

Tulin uskoon ,  lĂ€hipiirin ja kavereiteni yllĂ€tykseksi  noin 4vuotta sitten.

Usko on  parasta.

Olen muuten edelleenkin  se  sama  "Miika"   26v ,  kuin ennenkin, mut  niin tasapainossa itseni , Jumalan ja uskoni kanssa.

Vierailija
27/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun mihinkÀÀn uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elÀmÀÀn suhteessa hÀnen kanssaan.

Ei se sen kummempaa ole.

Ja vauvapalsta kannattaa kyl jĂ€ttÀÀ pois kuvioista 👍

Oletko itse syntynyt uudesti?

Vierailija
28/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀkin haluaisin tulla uskoon mutta se ei onnistu koska ajatus ikuisesta helvetistÀ on liian ahdistava...

Vierailija
29/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jumalanpilkka-video

Vierailija
30/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun mihinkÀÀn uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elÀmÀÀn suhteessa hÀnen kanssaan.

Ei se sen kummempaa ole.

Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ni Kleopatra. 

Vierailija
31/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lue Lutherin vĂ€hĂ€-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut. 

Vierailija
32/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Työkaverini  ( 36v mies) on uskossa .

Sain sen tietÀÀ vasta vuosi sitten,  ei hĂ€n ole vanhanaikaisen   uskovaisen  oloinen yhtÀÀn.

Tosi symppis ja reilu. Nyt kun tiedĂ€n ettĂ„ hĂ€n on uskossa,  tajusin , ettĂ€ hĂ€n ei puhu kenestĂ€kÀÀn pahaa selĂ€n takana.

Urheileva perheenisÀ.

Vierailija
33/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Lutherin vĂ€hĂ€-katekismuksesta aiheesta Parannuksen tekeminen. Tunnusta syntisi, niin Jumala armahtaa sinut. 

Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidĂ€n valheistaan" ymmĂ€rtÀÀksesi kuka on maailman pahan takana. 

Vierailija
34/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten lue Lutherin "Juutalaisista ja heidĂ€n valheistaan" ymmĂ€rtÀÀksesi kuka on maailman pahan takana. 

TÀmÀ kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.

Vierailija
35/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voit vastaanottaa Jeesuksen elĂ€mÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tĂ€mĂ€n seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Vierailija
36/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vastaanottaa Jeesuksen elĂ€mÀÀsi, kun rukoilet Jumalaa tĂ€mĂ€n seuraavan rukouksen tavoin. 

”Rakas Taivaallinen IsĂ€! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessĂ€. Tunnustan, ettĂ€ olen tehnyt syntiĂ€ Sinua vastaan, lĂ€himmĂ€isiĂ€ni ja itseĂ€ni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitĂ€ kaikkea ja tahdon pyytÀÀ tĂ€ssĂ€ anteeksi syntejĂ€ni.

Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kÀÀntyÀ pois synneistÀni. Kiitos Jeesus, ettÀ kuolit syntieni tÀhden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos IsÀ, ettÀ hyvÀksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elÀmÀn.

Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elĂ€mĂ€ni Herrana. Johdata minun elĂ€mÀÀni tĂ€stĂ€ eteenpĂ€in, niin ettĂ€ pÀÀsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”

Onko varmaa, ettĂ€ juuri tĂ€mĂ€ loitsu toimii? 

Vierailija
37/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ kirja todellakin kannattaa jokaisen kristyn(kin) lukea.

Miksi?

Vierailija
38/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile

Vierailija
39/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sen kummempaa ole.

Kaikkihan me olemme. Itse olin edellisessĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ni Kleopatra. 

Et ollut. Sinulla on vain yksi elÀmÀ

Vierailija
40/66 |
14.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole loitsu, vaan rukous. Jumala kuulee kaikki sellaiset rukoukset, jotka tulee sydÀmestÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kolme yksi