Haluaisin tulla uskoon.
Kommentit (20)
Uskoa voi mihin haluaa, ei siihen kirkkoa ja kirkollisveroa tarvita.
Rukoilemalla ja lukemalla tai kuuntelemalla evankeliumia voi löytää yhteyden Jumalaan.
Olet jo alussa, jos sinulla on tahto.
Ehkä Usko ei halua sinua sisäänsä, oletko kysynyt
virtuaalikirkko.fi
Nytkin parhaillaan menossa messu, seuraan itse Turun Martin seurakunnan palvelusta, arkkipiispa Tapio Luoma saarnaa
Miksi ihmeessä haluaisit uskoa utopiaan?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Usko ei halua sinua sisäänsä, oletko kysynyt
Usko saattaapi olla hetero kun ei ota sisäänsä.
Jo tuollaisen haluaminen kertoo ongelmasta. Ehkä kumminkin on vielä toivoa kun ei ole sen paremmassa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. Minä en edes halua tulla uskoon.
Ei kannata mennä juttelemaan ainakaan mihin seurakuntaan tahansa!
Ap; rukoile että Jumala antaisi Sinulle uskon, Hän näkee että olet tosissasi. Että saisit uudestisyntyä ja vastaanottaa Jeesus elämääsi!
Kaikkea Hyvää Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
virtuaalikirkko.fi
Nytkin parhaillaan menossa messu, seuraan itse Turun Martin seurakunnan palvelusta, arkkipiispa Tapio Luoma saarnaa
Tapio Luoma on täysin eksynyt, luopunut Jumalan Sanasta!!
Olet yrittänyt tulla uskoon, mutta se ei ole onnistunut.
Onnistuu kyllä kun pyydät apua ja johdatusta Jeesukselta.
Tervetuloa. Olen valmiina.
Odottaen,
Usko
Olisihan se varmaan hauskaa elää pumpulipilvillä ja mielikuvitusmaailmassa, mutta vahinko että olen liian älykäs että tuollainen roska tarttuisi itseeni.
Et sinä ap uskoa voikaan omin voimin kehittää, vaan sen saa Jumalalta. Se on siis ihme. Voit pyytää rukouksessa että saisit syntyä uudelleen ylhäältä.
Ehkä voit aloittaa lukemalla kuolemanrajakokemuksista kertovia kirjoja, esim. Eben Alexander: Totuus Taivaasta tai Lorna Byrnen enkelikokemuksista kertovia kirjoja, mm. Enkeleitä hiuksissani. Youtubessa on myös paljon vaikuttavia kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita englanniksi (Near-death experiences), kunhan on tarkkana, että ihmiset kertovat niistä omilla kasvoillaan ja ne eivät ole tekoälyllä tuotettuja.
Netflixissä on myös hyvin tehty sarja The Chosen, joka kertoo Jeesuksen elämästä ja itselleni avasi evankeliumit aivan uudella tavalla sen jälkeen.
Lisäksi Youtubessa on englanninkieliset kanavat So be it ja Daniel Adams vlog, joissa myös saa mielenkiintoisella tavalla valaistusta esim. Vanhassa testamentissa oleviin profetioihin eli ennustuksiin Jeesuksesta ja siihen miten Jeesus eläessään täytti nämä profetiat. Ja miten kyse ei olekaan pelkästä uskonnosta vaan ennemminkin suhteesta elävään Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen.
Ei sun mihinkään uskoon "tarvii tulla". Alat vain luottamaan Jumalaan ja opettelemaan elämään suhteessa hänen kanssaan.
Ei se sen kummempaa ole.
Ja vauvapalsta kannattaa kyl jättää pois kuvioista 👍
Kuuntele Sansa Raamattu kannesta kanteen. Siitä voi valita puolen tunnin pätkiä. Kannattaa aloittaa vaikka Johanneksen evakeljumista.
Mene kirkkoon juttelemaan pastorille. Minä en edes halua tulla uskoon.